Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Farbowany GLs by i9i
Autor Wiadomość
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 13-08-2013, 07:21   

No jestem bardzo ciekaw wyników, jak również tego czy tarcza od Cari podejdzie p&p w zaciski poliftowe(1 tłoczek). :wink:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 13-08-2013, 08:19   

No i git, widac że pasuje P&P do galanta ze zwrotnicą 128mm, zastanawiało mnie odsadzenie tarczy, ale są te same jak widać. Z tym klockiem że krótki to ok, ale bedzie brał na większej śrdnicy wiec lepiej, no może się krzywić nie będą.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 13-08-2013, 08:26   

Marcino napisał/a:
no może się krzywić nie będą

To była myśl przewodnia, co do osadzenia to może tarcza delikatnie ocierać o rdzę z osłony, gdyż w galancie podebrali kilka mm z wewnętrznej części, ale jak nie ma rdzy to ładnie się kręci bez obcierki.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-08-2013, 08:59   

i9i, na jakie felgi toto wchodzi? - 14" wystarczą?
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 13-08-2013, 09:02   

Krzyzak, obstawiam, że 15 min. W audi 280mm mialem to wlasnie tak bylo.
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 13-08-2013, 11:25   

Fragu napisał/a:
jak również tego czy tarcza od Cari podejdzie p&p w zaciski poliftowe(1 tłoczek).
To się nie uda, jedynie wymiana zacisków, wieksza tarcza nie zmiesci sie w galantowe zaciski, jedynie uda sie to zamontować na zwrotnicy i mniejszym rozstawie śrub.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 13-08-2013, 12:04   

Marcino, ale to tylko 5mm, nie podejdzie napewno? :roll:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 13-08-2013, 18:47   

Krzyzak napisał/a:
i9i, na jakie felgi toto wchodzi? - 14" wystarczą?

W Carismie z tymi hamulcami minimum 15 cali (GDi, DiD)
Fragu napisał/a:
Marcino, ale to tylko 5mm, nie podejdzie napewno?

Spróbować zawsze można, choć w zaciskach odległości są na styk to 5 mm na średnicy to "tylko" 2.5 na stronie.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
mszolc 
Forumowicz

Auto: Białe EA5W '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 116
Skąd: Gliwice
Wysłany: 13-08-2013, 19:17   

Ja ostatnio też zakupiłem komplet hamulcowy do Carismy poliftowej po tym jak po 30kkm znowu telepie mi przodem.
Niestety przedliftowe hamulce to porażka i pewnie dlatego już po roku produkcji wprowadzili zmiany.

Alufelgi 15'' z Galanta wchodzą, ale jest baaardzo ciasno. U mnie koło blokowało się lekko na ciężarkach naklejonych wewnątrz felgi czyli odległość zacisk-felga to max 2-3mm.
Dlatego docelowo planuję wyważyć alufelgi ciężarkami do stalówek, bo zimowe stalówki kręciły się bezproblemowo.
Tylko przed założeniem nowego kompletu czeka mnie jeszcze lakierowanie zacisków więc jak to hamuje dowiem się dopiero za jakiś czas.

I9I, czy dobrze rozumiem, że kupiłeś cały komplet za nieco ponad 100PLN?
Ja zapłaciłem nieco więcej, a łatwo też nie było, bo nękanie sprzedawców o średnicę traczy i rozstaw otworów jarzma zajęło mi z dobre 2 tygodnie. :D
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 15-08-2013, 16:09   

Cytat:
zajęło mi z dobre 2 tygodnie. :D

Mnie ciut dłużej, nie wiem czemu niektórzy sprzedawcy maja z tym problem by pobiec z linijką i zobaczyć czy jest 26 czy 28 cm. Ja wydzwaniałem po najtańszych zaciskach i pytałem o komplet. Tylne podobno chodliwe, natomiast przednie nie schodzą, co sprzedający mi zaznaczył, wystawił zaciski po 20 zł a a tarcze krzyknął 70 bo niby były ładne, za kuriera to z góry powiedział, że 30-40 zł za pobraniem (brak opcji przedpłaty). Ale jak przyłożyłem suwmiarkę to banan mi się pojawił :D

mszolc napisał/a:
Alufelgi 15'' z Galanta wchodzą, ale jest baaardzo ciasno.

W Carismie mam felgi 15" na tarczach 281 i nic nie obciera ale ET mają 36 :P
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 16-10-2013, 14:59   

i9i, jak tam heble się sprawują?
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 24-10-2013, 22:48   

Fragu napisał/a:
i9i, jak tam heble się sprawują?

Ogólnie jestem zadowolony, jest lepiej niż było. Mały update z prostowania tylnego zawieszenia i porada dla innych: mimośrody kupujcie w ASO bo te z allegro mają za dużą podkładkę i nie obraca się ona płynnie w gnieździe.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-10-2013, 07:58   

Ściągałeś cała zwrotnice by lepiej było się dostać do wahacza :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-10-2013, 08:09   

Jakim sposobem "wymontowałeś" wahacze mimośrodowe?
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 25-10-2013, 08:46   

Wywaliłem całość bo potrzebowałem jeszcze wymienić górne tuleje na zwrotnicy, więc tym samym miałem więcej miejsca.
Co do mimośród, po kilku różnych testach przedziwnych technik destrukcyjnych, pozostała jedyna opcja. Brzeszczot w łapę i moju-twoju od strony łba śruby. Po przecięciu do połowy porządne szarpnięcie dobrą wajchą, śruba pęka i woila :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.