Farbowany GLs by i9i |
Autor |
Wiadomość |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 13-08-2013, 07:21
|
|
|
No jestem bardzo ciekaw wyników, jak również tego czy tarcza od Cari podejdzie p&p w zaciski poliftowe(1 tłoczek). |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 13-08-2013, 08:19
|
|
|
No i git, widac że pasuje P&P do galanta ze zwrotnicą 128mm, zastanawiało mnie odsadzenie tarczy, ale są te same jak widać. Z tym klockiem że krótki to ok, ale bedzie brał na większej śrdnicy wiec lepiej, no może się krzywić nie będą. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 13-08-2013, 08:26
|
|
|
Marcino napisał/a: | no może się krzywić nie będą |
To była myśl przewodnia, co do osadzenia to może tarcza delikatnie ocierać o rdzę z osłony, gdyż w galancie podebrali kilka mm z wewnętrznej części, ale jak nie ma rdzy to ładnie się kręci bez obcierki. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-08-2013, 08:59
|
|
|
i9i, na jakie felgi toto wchodzi? - 14" wystarczą? |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 13-08-2013, 09:02
|
|
|
Krzyzak, obstawiam, że 15 min. W audi 280mm mialem to wlasnie tak bylo. |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 13-08-2013, 11:25
|
|
|
Fragu napisał/a: | jak również tego czy tarcza od Cari podejdzie p&p w zaciski poliftowe(1 tłoczek). | To się nie uda, jedynie wymiana zacisków, wieksza tarcza nie zmiesci sie w galantowe zaciski, jedynie uda sie to zamontować na zwrotnicy i mniejszym rozstawie śrub. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 13-08-2013, 12:04
|
|
|
Marcino, ale to tylko 5mm, nie podejdzie napewno? |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 13-08-2013, 18:47
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | i9i, na jakie felgi toto wchodzi? - 14" wystarczą? |
W Carismie z tymi hamulcami minimum 15 cali (GDi, DiD)
Fragu napisał/a: | Marcino, ale to tylko 5mm, nie podejdzie napewno? |
Spróbować zawsze można, choć w zaciskach odległości są na styk to 5 mm na średnicy to "tylko" 2.5 na stronie. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
mszolc
Forumowicz
Auto: Białe EA5W '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 116 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 13-08-2013, 19:17
|
|
|
Ja ostatnio też zakupiłem komplet hamulcowy do Carismy poliftowej po tym jak po 30kkm znowu telepie mi przodem.
Niestety przedliftowe hamulce to porażka i pewnie dlatego już po roku produkcji wprowadzili zmiany.
Alufelgi 15'' z Galanta wchodzą, ale jest baaardzo ciasno. U mnie koło blokowało się lekko na ciężarkach naklejonych wewnątrz felgi czyli odległość zacisk-felga to max 2-3mm.
Dlatego docelowo planuję wyważyć alufelgi ciężarkami do stalówek, bo zimowe stalówki kręciły się bezproblemowo.
Tylko przed założeniem nowego kompletu czeka mnie jeszcze lakierowanie zacisków więc jak to hamuje dowiem się dopiero za jakiś czas.
I9I, czy dobrze rozumiem, że kupiłeś cały komplet za nieco ponad 100PLN?
Ja zapłaciłem nieco więcej, a łatwo też nie było, bo nękanie sprzedawców o średnicę traczy i rozstaw otworów jarzma zajęło mi z dobre 2 tygodnie. |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 15-08-2013, 16:09
|
|
|
Cytat: | zajęło mi z dobre 2 tygodnie. |
Mnie ciut dłużej, nie wiem czemu niektórzy sprzedawcy maja z tym problem by pobiec z linijką i zobaczyć czy jest 26 czy 28 cm. Ja wydzwaniałem po najtańszych zaciskach i pytałem o komplet. Tylne podobno chodliwe, natomiast przednie nie schodzą, co sprzedający mi zaznaczył, wystawił zaciski po 20 zł a a tarcze krzyknął 70 bo niby były ładne, za kuriera to z góry powiedział, że 30-40 zł za pobraniem (brak opcji przedpłaty). Ale jak przyłożyłem suwmiarkę to banan mi się pojawił
mszolc napisał/a: | Alufelgi 15'' z Galanta wchodzą, ale jest baaardzo ciasno. |
W Carismie mam felgi 15" na tarczach 281 i nic nie obciera ale ET mają 36 |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 16-10-2013, 14:59
|
|
|
i9i, jak tam heble się sprawują? |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 24-10-2013, 22:48
|
|
|
Fragu napisał/a: | i9i, jak tam heble się sprawują? |
Ogólnie jestem zadowolony, jest lepiej niż było. Mały update z prostowania tylnego zawieszenia i porada dla innych: mimośrody kupujcie w ASO bo te z allegro mają za dużą podkładkę i nie obraca się ona płynnie w gnieździe.
 |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 25-10-2013, 07:58
|
|
|
Ściągałeś cała zwrotnice by lepiej było się dostać do wahacza |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-10-2013, 08:09
|
|
|
Jakim sposobem "wymontowałeś" wahacze mimośrodowe? |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 25-10-2013, 08:46
|
|
|
Wywaliłem całość bo potrzebowałem jeszcze wymienić górne tuleje na zwrotnicy, więc tym samym miałem więcej miejsca.
Co do mimośród, po kilku różnych testach przedziwnych technik destrukcyjnych, pozostała jedyna opcja. Brzeszczot w łapę i moju-twoju od strony łba śruby. Po przecięciu do połowy porządne szarpnięcie dobrą wajchą, śruba pęka i woila |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
|