Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Błędy ECU: 41 i 43 oraz ABS 21,22,23,24.
Autor Wiadomość
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 10-10-2012, 14:56   

comer napisał/a:
A jeszcze jedna ciekawostka gdy na luzie ale auto sie toczy to też nie będzie szarpało.

To już wszystko jasne egr i przepustnica współprace zaczynają w chwili zatrzymania samochodu i to one są temu winne mogą być wężyki pozamieniane podciśnieniowe lub przepustnicę do wyregulowania
Czyszczony EGR i czy wogóle chodzi :?: i dolot :?: bo pewnie będzie sie sypać jak z komina
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 10-10-2012, 16:26   

Witam, co do ABS - moga swiadczyc o slabym akumulatorze, EGR zostaw w stanie fabrycznym, to niezbyt madre zaslepiac je... Sam mialem zaslepione i powrocilem do stanu fabrycznego. Ten silnik to nie demon i nie wymagaj od niego rajdowych osiagow.
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 10-10-2012, 18:15   

milo napisał/a:

To już wszystko jasne egr i przepustnica współprace zaczynają w chwili zatrzymania samochodu i to one są temu winne mogą być wężyki pozamieniane podciśnieniowe lub przepustnicę do wyregulowania

Jutro zrobie zdjęcie i powiecie mi czy są dobrze podłączone wężyki. A co do regulacji przepustnicy to chyba sam tego nie zrobie co?

milo napisał/a:
Czyszczony EGR i czy wogóle chodzi :?: i dolot :?: bo pewnie będzie sie sypać jak z komina

No jak już pisałem mechanik mówił mi że coś zaślepiał ale nie pamiętam o co chodziło ale to co on robił nie miało żadnego znaczenia z tym szarpaniem bo już było wcześniej. A czy czyszczony nie wiem nic na ten temat. Co znaczy sypać jak z komina.
_________________
:]
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 10-10-2012, 20:15   

comer napisał/a:
No jak już pisałem mechanik mówił mi że coś zaślepiał ale nie pamiętam o co chodziło ale to co on robił nie miało żadnego znaczenia z tym szarpaniem bo już było wcześniej.

EGR pewnie trzpień zatarty
comer napisał/a:
Co znaczy sypać jak z komina.

Jak to co sadza
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 10-10-2012, 21:39   

milo napisał/a:

Jak to co sadza

No ale nie kopci mi ani nic innego sie nie dzieje.

[ Dodano: 15-10-2012, 18:56 ]
Wklejam foty z wpiętych wężyków, skontrolujcie czy są dobrze dla lepszej widoczności pokolorowałem :)





Aha i powiedzcie mi jeszcze co to jest za element na zdjęciu:

_________________
:]
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 05-12-2012, 19:05   

Kolor czerwony idzie z pompy vacu do zaworu sterowania egr i do zaworu sterowania przepustnicą poprzez trójnik ( throtle solenoid valve system) kolor różowy- to elektro zawór EGR niebieski z zaworu do- EGR, żółty do przepustnicy, zielony ciśnienie w kolektorze ssącym i czujnik ciśnienia, pomarańczowy -throtle solenoid valve system
[/URL]
comer napisał/a:
Aha i powiedzcie mi jeszcze co to jest za element na zdjęciu:

Czujnik temperatury zasysanego powietrza pod tym znajduje sie przepustnica powietrza
Twój kolor zaznaczony na niebiesko jest zle podpiety :!: powinien być podpiety do kolektora ssacego
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 03-01-2013, 17:29   

No dobrze skoro niebieski źle wpięty to gdzie on ma być wpięty i co niby w jego miejsce tam miało by być?
_________________
:]
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 03-01-2013, 20:28   

U Ciebie na zdjęciu zaznaczone kolor niebieski idzie od czujnika podciśnienia - ciśnienia do kolektora ssącego :!: :!: :!: a nie do EGR :!: :!: :!:
A z EGR idzie przewodem do tzw filterka co na zdjęciu pisze oTwoich fotkach
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 03-01-2013, 21:20   

No to jak to z tego co Pan pisze to mam wszystko dobrze. Co jest nie tak?
_________________
:]
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 03-01-2013, 21:23   

comer napisał/a:
No to jak to z tego co Pan pisze to mam wszystko dobrze. Co jest nie tak?

Jak to dobrze :?: jest zle :!: zerknij na swoje fotki i przeczytaj co napisałem
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 03-01-2013, 21:24   

Z tego co wywnioskowałem mój przewód niebieski zgadza się z tym co pan opisuje jako zielony.
_________________
:]
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 03-01-2013, 21:29   

Tylko Twój idzie do EGR to nie jest kolektor ssacy :!: :!: :!:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 03-01-2013, 21:35   

Czyli mam zamienić mój niebieski z tym bez koloru z filterkiem tak? A co jeśli bym miał zaślepiony EGR?
_________________
:]
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 03-01-2013, 21:38   

Twój niebieski z czujnika zdjęcie nr -1 powinien być TU kolektor ssacy
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 03-01-2013, 21:44   

No dobra musze zlokalizować gdzie jest podpięty ten z filterkiem. No a co jeśli EGR jest zaślepione? bo nie jestem pewny ale moge mieć zaślepione.
_________________
:]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.