Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Wymiana sworzni Carisma po lifcie (2002)
Autor Wiadomość
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-05-2013, 01:56   

Febi też już się nie nadaje. Zepsuli się.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
MichuGdy 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 389
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12-05-2013, 03:47   

Wahacze różnią się na pewno sworzniem, są wahacze ze sworzniem gwintowanym i nakrętką oraz ze sworzniem gładkim, takim jak na początku tego tematu.

Być może jeszcze wymiarami różnią się.

[ Dodano: 12-05-2013, 09:18 ]
Zastanawiam się, czy jeśli w e-sklepie Intercars, nie maja produktu (liczba dostępnych sztuk jest równa zero), to czy są oni w stanie go sprowadzić ?
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-05-2013, 11:02   

MichuGdy, tak, tylko kiedy?
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 12-05-2013, 15:33   

xluki napisał/a:
niektórzy producenci podają, żę ten sam wahacz pasuje do Carismy i S/V40

A u innych nie ma dziury na łącznik stabilizatora. Trzeba sobie dokładnie obejrzeć. Mnie raz taki Volvo/Carisma sprzedali i :butthead: blada była.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
bert27 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma `98 1,8 GDi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2013
Posty: 11
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-08-2013, 13:37   

Witam, jestem tu nowy. Ostatnio podczas przeglądu mechanik powiedział mi, że mam do wymiany sworzeń zwrotniczy dolny lewego wahacza - i tu mam pytanie i prośbę. Pomocy w poszukaniu części. Czytałem, że nie polecacie kupować samego sworznia tylko wymienić cały wahacz. Jak macie to proszę podajcie jakieś linki do klepów i producentów z przystępną ceną i jakością będę wdzięczy za pomoc.
 
 
MichuGdy 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 389
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-08-2013, 14:18   

Sworznia samego nie kupuj, wymień cały wahacz. Nowy albo używany kup.
Jak chcesz adresy sklepow z ktorych kupuje nowe albo uzywane czesci do mitsu napiosz na prv
 
 
bert27 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma `98 1,8 GDi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2013
Posty: 11
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27-08-2013, 14:22   

wysłałem Ci MichuGdy wiadomość na pirv ale nie chce się wysłać. Więc jakbyś mógł podać te adresy byłbym wdzięczny.
 
 
tadek55 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 272
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 27-08-2013, 19:11   

bert27,ja wymieniałem wczoraj lewy dolny sworzen wachacza ,kupiłem u Japaneze koszt 55zł i sam wymieniłem ,musisz mu wysłac meillem vin samochodu i ci wysle z wymiana jest troche roboty.Ja mam cari 1,8 SOHC,i sworzeń jest wprasowywany musisz miec prase.
_________________
Mistrz w konkursie Toczenia Opony od L-200 Wilkasy 2010 ;)
Drużynowy mistrz turnieju Trambambuła Wawrzkowizna 2011 ;)
Mistrz w konkursie Toczenia Opony od L-200
Pogorzelica 2015 :)
 
 
bert27 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma `98 1,8 GDi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2013
Posty: 11
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27-08-2013, 19:17   

prasy nie mam wiec odpada. No i tutaj na forum ludzi odradzają wymianę samego sworznia. ale dzięki za zainteresowanie
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 27-08-2013, 21:34   

Ja wymieniałem same sworznie i nie było problemów. Zamiast prasy użyłem duże i mocne imadło oraz jakieś pierścienie z różnych łożysk. Natomiast w Maździe 626 tulejki w wahaczu wyciskałem i wciskałem w pobliskim warsztacie samochodowym i za obie tulejki zapłaciłem 20zł.
 
 
Smera92 
Forumowicz

Auto: Carisma DiD 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2014
Posty: 53
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 21-03-2017, 23:28   

Panowie prosze pomóżcie. Mam zamowione poliuretany do cari przod tuleja i ta guma duza. Plan byl taki ze kupuje ze szrotu wahacze wymieniam sworznie i daje nowe poliuretany ale wy piszecie zeby sworznia nie wymieniac tylko caly wahacz. Czyli teraz co? Kupic nowy wahacz i z nowego wahacza wybic dobre nowe tuleje zeby wsadzic poliuretan? To troche glupie... bardzo was prosze doradzcie cos ale nie pytajcie po co mi poliuretan :D chce i juz. Pytanie jak to wszystko sensownie pogodzic...
Ostatnio zmieniony przez apg2312 21-03-2017, 23:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20981
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-03-2017, 00:09   

Wszystko zależy w jakim stopniu gniazdo sworznia w wahacza będzie wyrobione.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Smera92 
Forumowicz

Auto: Carisma DiD 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2014
Posty: 53
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 22-03-2017, 00:38   

Wydaje mi sie ze jeżeli sworzen nie bedzie tylko wprasowany ale dodatkowo bedzie mial ssegera to nie poeinien wyleciec.. (najtanszy wahacz kosztuje 100zl z niego nie bylo by mi żal usunąć tuleje ale sworzen watpliwej jakości)
 
 
douen 
Forumowicz
kierowca


Auto: Carisma II polift 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Sty 2018
Posty: 72
Skąd: K-J
Wysłany: 14-01-2018, 21:12   

Podłącze sie do tematu.
Jutro planuje zakup wahacza, generalnie ceny są niskie.
Który wybrać żeby był dobry?
Na razie mam na celowniku SRL, wiem że jest "taki se".
Są lepsze w rozsądnej cenie?
_________________
Gaz do dechy!!!
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20981
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 14-01-2018, 21:38   

douen, a nie lepiej wymienić sam sworzeń?
Chyba, że wahacz to już zamiennik.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.