Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Stukanie przy hamowaniu/przyśpieszaniu
Autor Wiadomość
adasko225 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 3
Skąd: krakow
Wysłany: 06-09-2016, 18:42   

HUGO

toczyłem tarcze i założyłem nowe klocki i od tego czasu własnie się tak zaczeło robić.
Dzięki za informacje. Zrobie tak jak mówisz mam nadzieje ze pomoże :)
_________________
szybko i wsciekle
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-09-2016, 18:48   

Blaszki montażowe klocków są OK? Nie wypadła Ci któraś podczas montażu klocków?
 
 
sapletio 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 2
Skąd: Śląsk
Wysłany: 03-06-2018, 19:36   

Odkopię lekko temat, mianowicie:
Jakiś czas temu wymieniałem hamulce, komplet przód. Blaszki stare przełożone, posmarowane pastą ceramiczną. Problem zauważyłem, a w zasadzie usłyszałem niedawno:
Kiedy zmieniam kierunek jazdy przód tył i uzyje hamulca słyszę jakieś stuknięcie- jeden raz potem cisza do momentu zmiany kierunku jazdy. Co to może być?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24299
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-06-2018, 19:59   

blaszek prowadzących się nie smaruje - jak są zniszczone to się wymienia, ew czyści szczotką drucianą bo są ze stali sprężystej
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 03-06-2018, 23:41   

Krzyzak napisał/a:
blaszek prowadzących się nie smaruje - jak są zniszczone to się wymienia, ew czyści szczotką drucianą bo są ze stali sprężystej
Na upartego można odrobinę smaru miedzianego między klocek a blaszkę, coby klocki miały lekki poślizg. A za takie stukanie jak bym bardziej podejrzewał luzy w napędzie tylnym, może tuleje dyferencjału, może luzy w przegubach albo w mechanizmie dyfra.
 
 
sapletio 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 2
Skąd: Śląsk
Wysłany: 04-06-2018, 05:17   

elektryk napisał/a:
Krzyzak napisał/a:
blaszek prowadzących się nie smaruje - jak są zniszczone to się wymienia, ew czyści szczotką drucianą bo są ze stali sprężystej
Na upartego można odrobinę smaru miedzianego między klocek a blaszkę, coby klocki miały lekki poślizg. A za takie stukanie jak bym bardziej podejrzewał luzy w napędzie tylnym, może tuleje dyferencjału, może luzy w przegubach albo w mechanizmie dyfra.

Problem w tym, że te puknięcie dochodzi z przodu i tylko raz gdy zahamuję po zmianie kierunku jazdy, dalej już cisza. Jakby coś zmieniało delikatnie swoje położenie.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24299
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-06-2018, 08:53   

elektryk napisał/a:
można odrobinę smaru miedzianego między klocek a blaszkę
nie można... jak się do smaru zacznie piach i błoto przyklejać to będziesz wiedział dlaczego
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 04-06-2018, 10:17   

Krzyzak napisał/a:
elektryk napisał/a:
można odrobinę smaru miedzianego między klocek a blaszkę
nie można... jak się do smaru zacznie piach i błoto przyklejać to będziesz wiedział dlaczego
U mnie nigdy tak sie nie stało, a przy kolejnej wymianie klocka zawsze pozostało trochę "koloru" po smarze.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-06-2018, 22:10   

elektryk napisał/a:
za takie stukanie jak bym bardziej podejrzewał luzy w napędzie tylnym, może tuleje dyferencjału, może luzy w przegubach albo w mechanizmie dyfra.
Lancer Sportback to chyba średnio ma ten tylny napęd :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.