Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Rozrząd > check engine > cykanie
Autor Wiadomość
Sedinix 
Mitsumaniak

Auto: Galant 1999r SE 2.5 V6 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 63
Skąd: Lubań
Wysłany: 08-03-2013, 17:27   

Panowie jeszcze jeden proble z racji tego że sam nie mogę wymigać błędów posłałem do auta szwagra. Złączył on ponoć pin 1 i 4 w złączu OBD z FAQ i po przekręceniu kluczyka nic nie mrugało tylko się kontrolki świeciły. Mimo tego że miał już egzamin na prawo jazdy nie potrafił powiedzieć jakie to kontrolki ale "czajniczek" podejrzewam olej już dalej nie chciałem go wypytywać bo aż mi się słabo zrobiło. Czy dobrze opisałem procedurę migania błędów ?

filmik: http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24342
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-03-2013, 21:40   

jak to auto po 2 lifcie (a w 2000 r był), to nie odczyta w ten sposób
no chyba, że pomylił styki i nie zwarł 1-4 tylko od drugiej strony
 
 
Sedinix 
Mitsumaniak

Auto: Galant 1999r SE 2.5 V6 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 63
Skąd: Lubań
Wysłany: 08-03-2013, 21:53   

z VIN'u: JMBLREA5WXZ000445 Owczar wyczytał Luty 1999 w dowodzie mam jak Pamiętam 2000r ale to chyba data pierwszej rejestracji już nie wiem może muszę do mechanika na kompa ?
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 08-03-2013, 22:11   

Produkcja 2 luty '99 - przedliftowe dwie sondy.
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24342
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-03-2013, 23:27   

to niech szwagier dobrze obejrzy złącze, bo chyba zwarł nie te piny
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-03-2013, 00:11   

Niech pamięta że złącze jest do góry nogami....
 
 
pawlos 
Mitsumaniak
Boski wiatr


Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 518
Skąd: Stargard
Wysłany: 09-03-2013, 01:38   

w opisie jest bład czujnik położenia wału jest pod kołem pasowym , a sport edition nie było po 2 lifcie :) na europe

problem masz w czujniku tdc 1 cylindra w aparacie zapłonowym-przelutuj te nózki tranzystora albo popsikaj jakims kontaktem
_________________
reprezentant DREAM TEAM 2012 :king: :king:
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-03-2013, 01:44   

W FAQ są prawidłowe kody:
 
 
pawlos 
Mitsumaniak
Boski wiatr


Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 518
Skąd: Stargard
Wysłany: 09-03-2013, 01:57   

masz racje to błąd 23 top dead centre sensor - tdc -czujnik hala aparacie zapłonowym ,powoduje to wypadanie zapłonu i w kolejnosci bład 22 wywala

4 dni temu z tym walczyłem
czujnik wału mozna sprawdzic we wtyczce nad rozrządem ,żeby nie sciągac osłon i pk
procedura sprawdzenia czujnika hala w aparacie zapłonowym też jest gdzies w manualu (napieciem 1,5v)tylko nie pametam które piny
_________________
reprezentant DREAM TEAM 2012 :king: :king:
 
 
 
Sedinix 
Mitsumaniak

Auto: Galant 1999r SE 2.5 V6 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 63
Skąd: Lubań
Wysłany: 09-03-2013, 15:09   

Dziękuję za wszystkie rady po powrocie do domu wymigam błędy rozbiore aparat i przelutuje te 3 nóżki. Mam nadzieję że dam radę bo mało przy aucie robie :P
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24342
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-03-2013, 23:05   

Sedinix napisał/a:
i przelutuje te 3 nóżki. Mam nadzieję że dam radę
no proste to nie jest, bo dobrze mieć lepszą lutownicę (stację) i kwas - zwykłą się tylko glutów narobi
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 10-03-2013, 18:57   

Nie musi być stacja. Ja lutuję wszystko zwykłą kolbówką z kwasem i nie ma problemu ;)
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 11-03-2013, 10:56   

Owczar napisał/a:
Nie musi być stacja. Ja lutuję wszystko zwykłą kolbówką z kwasem i nie ma problemu ;)


Kwas robi robote..:) Zabezpieczacie to pozniej jakoś po takim lutowaniu z kwasem?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 11-03-2013, 10:58   

Jeśli cyna pokrywa całą powierzchnię to nie zabezpieczam niczym.
 
 
Sedinix 
Mitsumaniak

Auto: Galant 1999r SE 2.5 V6 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 63
Skąd: Lubań
Wysłany: 28-03-2013, 10:25   

Ok jestem już w domu i chciałem wymrugać błędy niestety aku padło zaraz będę szukać prostownika. Ma ktoś tutorial jak dostac się do tego czujnika TDC widziałem aparat zapłonowy i dostęp utrudniają plastiki od dolotu powietrza. Panowie czy mogę prosić o pomoc w odkręceniu aparatu gdzie jakie śrubki itd? Wybaczcie ale troszkę więcej roboty niż w Hondzie civic którą miałem ostatnio a nie chcę przed świętami dołożyć sobie roboty.

Chyba znalazłem czujnik nie jest w aparacie ale pod nim tak ? Różni się on trochę od tego z tematu: KLIK

na czujniku znaczek mitsu i G4T07171 pod spodem 9206





Panowie który czujnik z allegro będzie pasował ? ten od GDi 2.4 wygląda identycznie ale ma inny symbol.
No to naskrobałem czujnik który rozebrałem to czujnik prędkości A/T wrrr (pewnie go roz...) nie widzę tam tego czujnika tdc :/ czy muszę odkręcić cały aparat tzn pozostały te 2 duże śruby po bokach chyba 12 ?

Ok update poskładałem wszystko samochód odpalił a checka nie ma (auto stało 3 tyg + ładowałem aku w domu) tykania nie ma do pierwszego postu dodałem prace silnika (zimny był) i miganie błędów do czujnika TDC się nie dostałem nie dałem rady odkręcić tych 2x12 czujnik który rozebrałem działa (licznik wskazuje prędkość.

Podczas rozkręcania kopułki zauważyłem że grafitu nie ma praktycznie i źle to wyglądało więc zamówiłem już kopułkę blue print + palec blue print chyba teraz kupię używany ten czujnik TDC bo mam dosyć tej walki a we wtorek znowu wyjeżdżam na 2 tygodnie więc jak będzie kopułka palec i czujnik ktoś postawi auto w warsztacie i niech się tym zajmie mechanik. Czy ktoś z tu obecnych mógł by podać linka do czujnika dla mojego gala (używki) ? znalazłem taki

Filmiki w 1 poście.LINK
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.