Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z pracą silnika
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-07-2015, 17:06   

Jak nei ma iskry na świecy to wypadałoby sprawdzić swiece, kabel oraz kopułke (może być uszkodzony styk)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
blade89 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1993r. 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 6
Skąd: Kalisz
Wysłany: 17-07-2015, 18:41   

Kolejne próby, testy za mną. Na wykręconych świecach był poprzedni test. Wyciągając same kable przy świecach wszędzie widać/słychać iskrę. Przy kopułce to samo, więc i kable i kopułka wyglądają na sprawne. Świece też podmieniałem miejscami. Profilaktycznie wymieniłem też palec na nowy. Ostatecznie póki co ręcznie podkręciłem obroty, żeby dało się jakoś w miarę normalnie jeździć. Czyli wygląda to na coś bardziej poważnego/kosztownego? :|
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 18-07-2015, 14:10   

blade89 napisał/a:
Czyli wygląda to na coś bardziej poważnego/kosztownego?
Pozostaje sprawdzenie luzów zaworowych i kompresji. Może wystarczy regulacja a może wymiana wydmuchanej uszczelki. Ewentualnie zalewa wtryskiwacz lub zatkany wydech. W sumie borykam się z podobnym przypadkiem w innym aucie.
 
 
blade89 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1993r. 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 6
Skąd: Kalisz
Wysłany: 21-07-2015, 13:16   

Po dłuższej przerwie sprawdziłem w końcu kompresję i wychodzi na to, że w tym właśnie tkwi problem. Jutro zabieram się za wymianę uszczelki pod głowicą, więc przy okazji sprawdziłbym luzy na zaworach, tylko pytanie.. Jakie powinny być prawidłowe?
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 21-07-2015, 20:02   

blade89 napisał/a:
tylko pytanie.. Jakie powinny być prawidłowe?

http://forum.mitsumaniaki...t=luzy+zaworowe
Drugi post.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.