Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak założyłem UKP w Galancie :) - UKP firmy Reveltronics

Czy mój opis okazał Ci się pomocny?
Tak
50%
 50%  [ 9 ]
Nie
22%
 22%  [ 4 ]
Ciężko powiedzieć
27%
 27%  [ 5 ]
Głosowań: 18
Wszystkich Głosów: 18

Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 31-12-2013, 18:39   

A jaki kolor kabla?
W instalacji Galanta przewód G/W jest właściwy do wpięcia. To kabelek zielony z białym (opcjonalnie srebrnym) paskiem. On podaje zasilanie do podświetlenia kabiny.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 31-12-2013, 20:31   

Kabel napewno dobry bo sprawdzałem miernikiem. Pojawia się 12V kiedy włącze światła, kiedy je wyłącze napięcie znika. Teraz znów przestał informować...
 
 
jAZZMAN 
Mitsumaniak


Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 2155
Skąd: Sz-n
Wysłany: 01-01-2014, 19:02   

Moze masz niedocisnieta kostke do UKP. A kable lutowales czy uzyles szybkozlaczek?
_________________
uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 01-01-2014, 19:30   

Kable lutowałem, nie uznaje szybkozłączek. Teraz tak myślę żeby przenieść ukp w koncu w zegary... ale trochę boję się tego..
 
 
jAZZMAN 
Mitsumaniak


Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 2155
Skąd: Sz-n
Wysłany: 01-01-2014, 22:29   

Łysy88 napisał/a:
Zaznaczyłem to ale teraz mi trąbi o światłach po przekroczeniu 15 km/h nawet jeśli mam zapalone światła...

Czytanie ze zrozumieniem na kacu nie idzie mi za dobrze..... może podłączyłeś się do złego miejsca w UKP?
_________________
uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 01-01-2014, 23:04   

Już znalazłem chyba przyczynę. Przy kostce przy UKP coś nie łączy. Kiedy wyciągnąłem UKP żeby sprawdzić czy tam jest ok i wsadziłem spowrotem (bo nie było niczego podejrzanego) to wszystko działało ok - kiedy ruszyłem bez świateł wywalił komunikat i po włączeniu komunikat zniknął. Po przejechaniu po dołach zaczął co chwilę pokazywać komunikat o braku świateł (choć były włączone) i co chwila znikał. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda ok, tym bardziej że przewody w wiązce po stronie UKP lutowałem w domu na stole... jutro ściągnę koszulkę termokurczliwą i sprawdzę co jest grane.. Ewentualnie wtyczka jest trefna lub jakiś zimny lut w samym UKP.
 
 
tws 
Forumowicz

Auto: a4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 255
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-01-2014, 19:09   

Łysy88 napisał/a:
Już znalazłem chyba przyczynę. Przy kostce przy UKP coś nie łączy. Kiedy wyciągnąłem UKP żeby sprawdzić czy tam jest ok i wsadziłem spowrotem (bo nie było niczego podejrzanego) to wszystko działało ok - kiedy ruszyłem bez świateł wywalił komunikat i po włączeniu komunikat zniknął. Po przejechaniu po dołach zaczął co chwilę pokazywać komunikat o braku świateł (choć były włączone) i co chwila znikał. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda ok, tym bardziej że przewody w wiązce po stronie UKP lutowałem w domu na stole... jutro ściągnę koszulkę termokurczliwą i sprawdzę co jest grane.. Ewentualnie wtyczka jest trefna lub jakiś zimny lut w samym UKP.


Często przyczyną jest mechanizm zespolony (tzw. pająk) przy kierownicy (przerywa). Wiązki są robione maszynowo. Lutowanie UKP też na automacie więc prawdopodobieństwo jakiś zimnych lutów jest znikome.

Poza tym pamiętaj, że jak raz przypomni, a zamiast włączyć świateł naciśniesz dowolny przycisk, to do wyłączenia zapłonu nie będzie więcej przypominał. Przypominanie jest powyżej 10km/h. Musi być też aktywna opcja w ustawieniach.
 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 02-01-2014, 20:47   

Zwracam honor, był problem z lutowaniem ale z mojej strony. Już ogarnięte. Śmiga świetnie. Można dokupić u Ciebie jeszcze jedna płytkę z przyciskami?
 
 
marcinelbla 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,6 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2014
Posty: 28
Skąd: Elblag
Wysłany: 12-09-2014, 12:27   

Czy jeżeli w skrzyni jest zepsuty ślimak i nie pokazuje mi prędkości ukp będzie działał?
 
 
jAZZMAN 
Mitsumaniak


Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 2155
Skąd: Sz-n
Wysłany: 12-09-2014, 12:32   

UKP może pobierać prędkość nie tylko z impulsów prędkości. Jeśli masz uszkodzony ten sygnał, to.....

Podłącz się pod impulsy z ABS ;) . Będziesz mieć sprawny prędkościomierz w UKP ;)

Kalibracja ma tylko inne wartości ale powinno działać nawet lepiej niż na czujniku prędkości (ABS w porównaniu z czujnikiem prędkości ma więcej impulsów na przejechany 1m)
_________________
uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 
 
marcinelbla 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,6 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2014
Posty: 28
Skąd: Elblag
Wysłany: 12-09-2014, 12:43   

jAZZMAN napisał/a:
UKP może pobierać prędkość nie tylko z impulsów prędkości. Jeśli masz uszkodzony ten sygnał, to.....

Podłącz się pod impulsy z ABS ;) . Będziesz mieć sprawny prędkościomierz w UKP ;)

Kalibracja ma tylko inne wartości ale powinno działać nawet lepiej niż na czujniku prędkości (ABS w porównaniu z czujnikiem prędkości ma więcej impulsów na przejechany 1m)


Dzięki :) , Jak to kalibrować? Jest gdzieś jakiś opis czy na oko Wy robicie?

Czy w moim przypadku tylko ten będzie działął?:
http://www.telwis.pl/uniw...-ukp-p-119.html

A może mogę jakoś przełączyć te inpulsy z abs na mój komputer żebym miał prędkość i spalanie?

A zadziałałby ten?:
http://sklep.avt.pl/kompu...zmontowany.html
 
 
jAZZMAN 
Mitsumaniak


Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 2155
Skąd: Sz-n
Wysłany: 12-09-2014, 14:26   

Nie wiem jak UKP sprawuje się w Carismie. Ja mam u siebie ten firmy Telwis. Kalibracja jest w instrukcji obsługi (na stronie producenta).


Co do impulsów to nie wydaje mi się aby można było przepiąć z ABS pod sygnał prędkości.
_________________
uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 
 
marcinelbla 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,6 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2014
Posty: 28
Skąd: Elblag
Wysłany: 13-09-2014, 07:08   

Jaka jest różnica między sygnałem abs a tym ze skrzyni?
 
 
jAZZMAN 
Mitsumaniak


Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 2155
Skąd: Sz-n
Wysłany: 13-09-2014, 10:24   

W rozdzielczości.

Dokładnych parametrów nie znam, ale jeśli z czujnika prędkości są 4 impulsy na jeden obrót koła to z czujnika ABS jest ich wiele więcej.
_________________
uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 13-09-2014, 10:32   

jAZZMAN napisał/a:
Dokładnych parametrów nie znam, ale jeśli z czujnika prędkości są 4 impulsy na jeden obrót koła to z czujnika ABS jest ich wiele więcej.


Ma ktoś u siebie pociągnięty VSS z czujnika ABSu? i ile wynosi stała drogi?
_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.