Carisma II 1,8 GDI |
Autor |
Wiadomość |
Man-Of-Steel
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma II 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 19 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 18-01-2014, 16:23
|
|
|
Jak sprawdzić w takim razie poziom oleju w skrzyni? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 18-01-2014, 18:20
|
|
|
Jest korek od strony chłodnicy |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Man-Of-Steel
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma II 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 19 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 18-01-2014, 23:54
|
|
|
Patrzyłem pod maskę, co prawda w nocy z latarką i nie widzę....Gdzie dokładnie? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 19-01-2014, 01:37
|
|
|
 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Man-Of-Steel
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma II 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 19 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 19-01-2014, 12:57
|
|
|
Dzieki za obrazek ale Jestem totalnym laikiem i nic mi to nie mówi tzn domyślam się ze to skrzynia |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 19-01-2014, 13:36
|
|
|
Man-Of-Steel napisał/a: | tzn domyślam się ze to skrzynia |
Zacytuję klasykę polskiego filmu: brawo Jasiu .
Tak poważnie to:
-nr. 4 to korek wlewu
-nr. 2 to korek spustowy
Man-Of-Steel napisał/a: | Jak sprawdzić w takim razie poziom oleju w skrzyni? |
Bagnetu w skrzyni biegów to nie ma .
Dolewać olej przez korek wlewu aż się uleje i będzie stan ok . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Man-Of-Steel
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma II 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 19 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 05-02-2014, 12:19
|
|
|
Wyczyściłem przepustnice, wymieniłem filtry, świece - a dalej jak odpalam to auto wchodzi mi na obroty - przekręcam kluczyk i praktycznie do 3 tys. obr. skaczą i spadają do "normy".
Czy ten typ tak ma? |
|
|
|
 |
Man-Of-Steel
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma II 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 19 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 22-09-2014, 20:54
|
|
|
Witam po długiej absencji
Autko stoi większość czasu w garażu, chciałem cari sprzedać jednak nie ma chętnych, dlatego najprawdopodobniej dołożę kolejnych parę groszy i niech mi służy
Byłem ostatnio w serwisie i nie mogłem połączyć się z żadnym modułem w aucie, jedynie z modułem immobilisera się udało - co może być tego powodem?
Stawiam również usterkę pompy wysokiego ciśnienia, gdyż auto na każdym biegu, gdy jest już ciepłe, kręci jedynie do 4100 obr i jest "odcinka" - jednak jak wtryskiwaliśmy "lewe" paliwo to wkręcał się na obroty. Do tego dosyć wysokie spalanie, szarpanie auta przy przyspieszaniu.
Pomożecie ?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|