Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: robot
05-02-2007, 23:48
tylne hamulce- problemy-regeneracje czy wymiana
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-02-2007, 15:09   

Kaszajamy kosztuja ok. 50 zl a Ferodo ok. 80 zl (ceny do C52 u Japaneze) - jak dla mnie mala roznica (szczegolnie, ze mam juz Kasze i hamuja srednio, a o Ferodo opinie sa zgola inne).
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-02-2007, 15:19   

Krzyzak napisał/a:
Kaszajamy kosztuja ok. 50 zl a Ferodo ok. 80 zl (ceny do C52 u Japaneze) - jak dla mnie mala roznica (szczegolnie, ze mam juz Kasze i hamuja srednio, a o Ferodo opinie sa zgola inne).
Widzę, że myślimy tak samo (kilka pln więcej i spokój), ale czy kolega Bastek myśli tak samo? Nie wiem...
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 03-02-2007, 23:59   

Kurde czuje sie ja owieczka w stadzie wilków hihi :P , zamówiłem już te klocki wraz z filtrem paliwa w takim zaprzyjaźnionym sklepiku, mówili, że smigaja własnie na tych klockach i sa ok, mieli kilka rodzaji nawet jeszcze tańsze, ale wziąłem te jakoś........... nie chciałem zawracać gitary na forum :oops:
Jeśli będą piszczały to je wyrzuce i tyle, ciekawe jakie mam obecnie klocki, jakiej firmy? w sklepie mieli klocki takich firm: akebono, premium, first, jurid , ciekawe , które miałem kupić? :?:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-02-2007, 09:10   

kaszajama wlasnie jako nieliczne tanie klocki nie piszcza - dlatego tez je tymczasowo zalozylem w Colcie; hamuja gorzej niz syf Sutgaz, ktory byl wczesniej, ale przynajmniej nie piszcza

pojezdzisz i zamowisz Ferodo u Japaneze :P , albo Lucas
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2007, 12:50   

Pewnie tak :oops: przy okazji orientujecie się ile kosztuje kompletny set do wymiany rorządu u japaneze do mojego autka?
P.S. Krzyżak wysłałem maila do Kiepuczki z zapytaniem o ten olej do skrzynki i nie mam feed backu :cry: moż jest inny kontakt za ocean:)
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2007, 22:07   

Ja za swoj z wymiana zapłaciłem 260zl
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2007, 22:21   

Michał pytam, bo będę chciał zamówić w sklepie i nie chce strzelić znów gafy :oops: jak z klockami, chociaż jak założę to będę pewny!
Jakiej firmy rozrząd zakupić?

[ Dodano: 04-02-2007, 22:22 ]
p.s. cały czas słyszę Japaneze, ale jak wysyłam maila lub na gg zapytanie o daną część nie uzyskuje odpowiedzi, więc kupuję w zaprzyjaźnionym sklepiku i tyle
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-02-2007, 22:51   

Cytat:
p.s. cały czas słyszę Japaneze, ale jak wysyłam maila lub na gg zapytanie o daną część nie uzyskuje odpowiedzi


Dzwoń bezpośrednio - żadnych pw, sms-ów. Chłopak zapracowany na smierć i nie ma czasu czytać. Dzwoń aż się dodzwonisz. :idea:
_________________

 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 07-02-2007, 21:07   

ok, pomiajjac sprawy klockow i producentow tarcz, chce kupic jakies zaciski, czy mocowania zaciskow z innych modeli dla hamulcy tylnich beda podobne? jest szansa kupic brembo od evo i oczywiscie kupie do tego odpowiednia tarcze na 4ry dziury...tylko to nieszczesne mocowanie dla hamulca.... jesli nie evo to jakie inne jeszcze mitsu mlodsze wiekiem od mojego gala bedzie mialo z tylu takie samo mocowanie, BEBNY odpadaja.
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-02-2007, 22:28   

TommiCrazy, z tego co pamietam to tylko przód mógł pasować z innego modelu (np. 3000 Gt) ponieważ galant VR4 posiadał takowe. Natomiast tył pozostał chyba seryjny. Patrząc na katalog EBC jestem tego nawet pewien. E39A i E33A tył ma ten sam.
Moze pozostaje drutmod?
_________________

 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 07-02-2007, 23:33   

tak wiem ze ma takie same, ale ja mysle o zakupie jakiegos zestawu z auta mlodszego, moze rozstaw srub mocujacych zostal ten sam, mam przednie hamulce od vr4 ale apetyt juz mam na cos czterotloczkowego bo na ebaju mozna takowe kupic APracing albo Brembo w calkiem dobrej cenie, ale najwazniejsze dlamnie teraz to zrobic tyl, bo mam go kompletnie juz spierniczonego
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-02-2007, 00:16   

TommiCrazy :wink: daj znać jak zechcesz pozbyć się zestawu z VR4. Bardzo Cię proszę. :oops: Chętnie zobaczę go u siebie. Ok?

A może zrób tył na "cacy", zmień pompę hamulcową lub dołóż wspomaganie, jeżeli masz ABS to pomyśl o zmianie siły hamowania przeżucając część na tył. Mimo wszystko nadal nie wiesz jak hamuje tył kiedy jest Ok. Na razie masz a właściwie to nie masz tyłu :wink:
_________________

 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 08-02-2007, 08:09   

TommiCrazy, wywal ABS jak tego jeszcze nie zrobiłeś i swapuj belkę z bębnami..... naprawdę inna jazda - rękaw brzytwa, hamowanie jest i nic się nie zapieka.

A co do przodów - złe wieści: NIE kupisz adapterów zacisków z homologacją uliczną - każa wydumka z blachy lub zakup adapterów wiąże się z ryzykiem utraty dowodu rejestracyjnego, nie mówiąc o groźbie problemów z niedoliczonym mocowaniem.

Rozstaw śrub mocujących jest niestety różny między Galem E3, E5, EA (EA do końca 98 mają taki jak E5)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.