Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyjęcie silnika z VR-4.
Autor Wiadomość
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 12-03-2014, 21:02   

tresorex napisał/a:
robertdg napisał/a:
tresorex, liczysz po oponach, a jakbyś policzył po zderzaku i wziąl poprawkę na to, że silnik musi się wysmyknąc pod bleką od chłodnic, dodatkowo uwzględnił fakt, że przy podniesieniu przodu tył tez lekko się uniesie, zostaje jeszcze kwestia wysokości zawioeszenia która tak naprawdę jest decydującym aspektem


Chciałem tylko pokazać że można podnieść auto na całkiem sporą wysokość aby nie haczyło tyłem 8)


Ja jestem Ci wdzięczny za tak szczegółowe wyliczenia.

[ Dodano: 12-03-2014, 23:17 ]
danino88 napisał/a:
ja za każdym razem wyjmuję od dołu silnik z vr4, łatwo przyjemnie i bez dodatkowych nerwów.

Na kanale?
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-03-2014, 07:15   

tresorex napisał/a:
robertdg napisał/a:
tresorex, liczysz po oponach, a jakbyś policzył po zderzaku i wziąl poprawkę na to, że silnik musi się wysmyknąc pod bleką od chłodnic, dodatkowo uwzględnił fakt, że przy podniesieniu przodu tył tez lekko się uniesie, zostaje jeszcze kwestia wysokości zawioeszenia która tak naprawdę jest decydującym aspektem


Chciałem tylko pokazać że można podnieść auto na całkiem sporą wysokość aby nie haczyło tyłem 8)

Bardzo dobrze, może się okazać, że silnik wyjdzie na styk bo przednia belka jest wyżej od opony ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 13-03-2014, 22:59   

piotrkor1 napisał/a:
tresorex napisał/a:
robertdg napisał/a:
tresorex, liczysz po oponach, a jakbyś policzył po zderzaku i wziąl poprawkę na to, że silnik musi się wysmyknąc pod bleką od chłodnic, dodatkowo uwzględnił fakt, że przy podniesieniu przodu tył tez lekko się uniesie, zostaje jeszcze kwestia wysokości zawioeszenia która tak naprawdę jest decydującym aspektem


Chciałem tylko pokazać że można podnieść auto na całkiem sporą wysokość aby nie haczyło tyłem 8)


Ja jestem Ci wdzięczny za tak szczegółowe wyliczenia.

[ Dodano: 12-03-2014, 23:17 ]
danino88 napisał/a:
ja za każdym razem wyjmuję od dołu silnik z vr4, łatwo przyjemnie i bez dodatkowych nerwów.

Na kanale?


Piotrze, widziałeś mój temat i zdjęcia? chyba na żadnym nie ma kanału :D
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
borimichal 
Forumowicz

Auto: Nissan 200SX S13 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 37
Skąd: Skoczów
Wysłany: 14-03-2014, 00:08   

kompletny silnik z skrzynia i transferboxem da sie wyciagnac i wrzucic gora,trzeba go tylko ustawic lekko pod skosem i przekrecic skrzynia do przodu.

Co prawda wyciaganie i wrzucanie dołem jest prostsze i nienarazamy komory na dodatkowe otarcia
Nie trzeba dzwigac az tak wysoko samochodu zeby silnik wysunac pod przednia belka,wneka w podluznicy jest wyzeja i silnik przez nia przechodzi
_________________
https://www.facebook.com/Projekt86DriftTeam
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 14-03-2014, 07:06   

Wczoraj próbowaliśmy wyciągnąć go górą i nie dało rady.Dzisiaj idzie w dół.
_________________

 
 
borimichal 
Forumowicz

Auto: Nissan 200SX S13 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 37
Skąd: Skoczów
Wysłany: 21-03-2014, 08:34   

piotrkor1 napisał/a:
Wczoraj próbowaliśmy wyciągnąć go górą i nie dało rady.Dzisiaj idzie w dół.
[url=http://images64.foto...9em.jpg]Obrazek[/URL]


To słabo sie staraliscie.

Co do wyciagania i wrzucania dołem.
Najlepiej podrzucic pod silnik palete,odkrecic koła i na lewarku opuscic całe auto z silnikiem na ta palete,odkrecic silnik od łap-tak zeby byl luzny i w dwie osoby mozna podniesc bude z przodu i przejechac nia na bok.

W ten sam sposob mozna wrzucic silnik -zajmuje to dosłownie chwile i nie trzeba sie szarpac
_________________
https://www.facebook.com/Projekt86DriftTeam
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-03-2014, 09:14   

piotrkor1 napisał/a:
To słabo sie staraliscie.


nawet bardzo słabo ;) - przy mniejszym stopniu rozebrania bez problemów wyjąłem silnik ze skrzynią i transferem w garażu 2,1 m wysokości, bez kanału i innych udogodnień
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10651
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 21-03-2014, 10:05   

Bartek napisał/a:
wyjąłem silnik ze skrzynią i transferem w garażu 2,1 m wysokości, bez kanału i innych udogodnień

No ale jakiś podnośnik był... czy tylko siła kilku chłopa?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-03-2014, 11:46   

Marcino, sam.... z takim dźwigiem jak na obrazku (prawie, bo niebieskim)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.