 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wyjęcie silnika z VR-4. |
Autor |
Wiadomość |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 12-03-2014, 21:02
|
|
|
tresorex napisał/a: | robertdg napisał/a: | tresorex, liczysz po oponach, a jakbyś policzył po zderzaku i wziąl poprawkę na to, że silnik musi się wysmyknąc pod bleką od chłodnic, dodatkowo uwzględnił fakt, że przy podniesieniu przodu tył tez lekko się uniesie, zostaje jeszcze kwestia wysokości zawioeszenia która tak naprawdę jest decydującym aspektem |
Chciałem tylko pokazać że można podnieść auto na całkiem sporą wysokość aby nie haczyło tyłem |
Ja jestem Ci wdzięczny za tak szczegółowe wyliczenia.
[ Dodano: 12-03-2014, 23:17 ]
danino88 napisał/a: | ja za każdym razem wyjmuję od dołu silnik z vr4, łatwo przyjemnie i bez dodatkowych nerwów. |
Na kanale? |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-03-2014, 07:15
|
|
|
tresorex napisał/a: | robertdg napisał/a: | tresorex, liczysz po oponach, a jakbyś policzył po zderzaku i wziąl poprawkę na to, że silnik musi się wysmyknąc pod bleką od chłodnic, dodatkowo uwzględnił fakt, że przy podniesieniu przodu tył tez lekko się uniesie, zostaje jeszcze kwestia wysokości zawioeszenia która tak naprawdę jest decydującym aspektem |
Chciałem tylko pokazać że można podnieść auto na całkiem sporą wysokość aby nie haczyło tyłem |
Bardzo dobrze, może się okazać, że silnik wyjdzie na styk bo przednia belka jest wyżej od opony |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 13-03-2014, 22:59
|
|
|
piotrkor1 napisał/a: | tresorex napisał/a: | robertdg napisał/a: | tresorex, liczysz po oponach, a jakbyś policzył po zderzaku i wziąl poprawkę na to, że silnik musi się wysmyknąc pod bleką od chłodnic, dodatkowo uwzględnił fakt, że przy podniesieniu przodu tył tez lekko się uniesie, zostaje jeszcze kwestia wysokości zawioeszenia która tak naprawdę jest decydującym aspektem |
Chciałem tylko pokazać że można podnieść auto na całkiem sporą wysokość aby nie haczyło tyłem |
Ja jestem Ci wdzięczny za tak szczegółowe wyliczenia.
[ Dodano: 12-03-2014, 23:17 ]
danino88 napisał/a: | ja za każdym razem wyjmuję od dołu silnik z vr4, łatwo przyjemnie i bez dodatkowych nerwów. |
Na kanale? |
Piotrze, widziałeś mój temat i zdjęcia? chyba na żadnym nie ma kanału |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
borimichal
Forumowicz
Auto: Nissan 200SX S13 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2011 Posty: 37 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 14-03-2014, 00:08
|
|
|
kompletny silnik z skrzynia i transferboxem da sie wyciagnac i wrzucic gora,trzeba go tylko ustawic lekko pod skosem i przekrecic skrzynia do przodu.
Co prawda wyciaganie i wrzucanie dołem jest prostsze i nienarazamy komory na dodatkowe otarcia
Nie trzeba dzwigac az tak wysoko samochodu zeby silnik wysunac pod przednia belka,wneka w podluznicy jest wyzeja i silnik przez nia przechodzi |
_________________ https://www.facebook.com/Projekt86DriftTeam |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 14-03-2014, 07:06
|
|
|
Wczoraj próbowaliśmy wyciągnąć go górą i nie dało rady.Dzisiaj idzie w dół.
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
borimichal
Forumowicz
Auto: Nissan 200SX S13 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2011 Posty: 37 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 21-03-2014, 08:34
|
|
|
To słabo sie staraliscie.
Co do wyciagania i wrzucania dołem.
Najlepiej podrzucic pod silnik palete,odkrecic koła i na lewarku opuscic całe auto z silnikiem na ta palete,odkrecic silnik od łap-tak zeby byl luzny i w dwie osoby mozna podniesc bude z przodu i przejechac nia na bok.
W ten sam sposob mozna wrzucic silnik -zajmuje to dosłownie chwile i nie trzeba sie szarpac |
_________________ https://www.facebook.com/Projekt86DriftTeam |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 21-03-2014, 09:14
|
|
|
piotrkor1 napisał/a: | To słabo sie staraliscie. |
nawet bardzo słabo - przy mniejszym stopniu rozebrania bez problemów wyjąłem silnik ze skrzynią i transferem w garażu 2,1 m wysokości, bez kanału i innych udogodnień |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10651 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 21-03-2014, 10:05
|
|
|
Bartek napisał/a: | wyjąłem silnik ze skrzynią i transferem w garażu 2,1 m wysokości, bez kanału i innych udogodnień |
No ale jakiś podnośnik był... czy tylko siła kilku chłopa? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 21-03-2014, 11:46
|
|
|
Marcino, sam.... z takim dźwigiem jak na obrazku (prawie, bo niebieskim) |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|
|