Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS GDI] GDI zgasł i czeka
Autor Wiadomość
Bagiusz 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 26
Skąd: Niemce
Wysłany: 13-04-2014, 10:05   

Wyszło przypadkiem podczas wymiany żaróweczek pod licznikiem, potem już tylko koszty, koszty i koszty. Blacharka generalnie do remontu no i na domiar złego w końcu zgasł. Jak go uruchomię to pójdzie za grosze albo niebawem na części. No i nigdy nie kupię już japończyka a na pewno nie mitsubishi.
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21020
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 13-04-2014, 10:19   

No niestety o GDi trzeba dbać i mieć mechanika z prawdziwego zdarzenia :D .
Co do blachy to niestety ruda lubi się panoszyć :mrgreen: .

Bagiusz napisał/a:
No i nigdy nie kupię już japończyka a na pewno nie mitsubishi.

Oj tam oj tam, po prostu trafiłeś na zaniedbany egzemplarz :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 13-04-2014, 10:27   

Jak napisał Bizi78, czy to będzie Mitsu czy VW jeśli kupisz wypicowanego szrota to bez wydatków się nie obędzie a dodatkowo GDI jest specyficznym silnikiem. Ja np. swojej Carismy nie zamienił bym na żadnego Golfa czy jakiegoś Opla czy Francuza, jeśli musiał bym zmienić na podobny z jakichś powodów mechanicznych, to na pewno kupił bym młodszą Carismę 1.6.
 
 
Bagiusz 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 26
Skąd: Niemce
Wysłany: 15-04-2014, 11:54   

Znalazłem jeszcze takie przekaźniki. Znajdują się one w miejscu gdzie powinien być przekaźnik pompy paliwa. Dlaczego u mnie są 3 i wyglądają jak samoróbka ??
http://www.fotosik.pl/pok...4f95fd4aad.html

[ Dodano: 16-04-2014, 12:21 ]
Dobra, jestem świeżo po diagnostyce komputerowej. Sczytane błędy:
73 DRV 1L-SAB
43 BŁĄD LAMPKI (SRS) żarówka wyjęta przez "fachowca"
45 SRS DIAG.MODU
68 B1 SQUIB P-PT

test immobilizera:
12 ID.NIEPRÓW (CHAV. REGD)

Ponadto sprawdziliśmy przekaźnik pompy (działa),zasilanie pompy NC dochodzi w trakcie kręcenia rozrusznikiem, tylko jakieś małe napięcie (6-7V). Bateria sporo ucierpiała ostatnimi czasy i nie wiem czy to tym spowodowane, czy upływem prądu w trakcie rozruchu. W końcu sprawdziliśmy silnik pod względem uszkodzenia mech., ale tutaj jest OK - samochód zaskoczył na chwilkę "na strzykawce".
Mam prośbę o rozszyfrowanie powyższych skrótów myślowych oprogramowania i doradzenie co dalej ?

[ Dodano: 18-04-2014, 20:42 ]
Problem się sam rozwiązał: doba bez aku, w międzyczasie dwa razy zawarcie na klemach po kilku godzinach i naładowaniu aku samochód zapalił. Pojazd bez zaufania i na sprzedaż. Gdyby ktoś rozszyfrował kody wypisane wyżej (tak tylko z ciekawości) będę wdzięczny.
Mechanik sugerował "zimne luty" na sterowniku ... czy ktoś mógłby się odnieść do tej hipotezy ??

[ Dodano: 22-04-2014, 19:26 ]
Poprawka, problem powrócił. W czasie przejażdżki samochód nagle zgasł. Od razu sprawdziłem bezpiecznik, był spalony. Szybka wymiana i poleciał następny, od razu. Potem znowu wymiana i tym razem ruszyłem dalej. Sprawdziłem wiązkę od pompy (wykręciłem przedni fotel i tylną kanapę w poszukiwaniu zwarcia "na masę" ... bezskutecznie. Obejrzałem kable przy silniku (szarpanie, ruszanie) bezpiecznika nie wywaliło. Pomocy ludki ..... gdzie i jak szukać zwarcia (nie jest ono stałe) Czy ktoś miał problem ze zwarciem na silniku (bezpiecznik 20A) ??? Czy możliwe jest na jakimś urządzeniu (pompa,immo) ??
Jeszcze jedna kwestia mi się nasunęła po upływie wielu miesięcy :) . Czy w/w bezpiecznik 20A odpowiada za cewki zapłonowe ??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.