 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[COLT CJ4A]Zblokowany immobiliser,brak napięcia na wtryskach |
Autor |
Wiadomość |
quantmax
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse GT Spyder 3.0 aut
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2014 Posty: 3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10-06-2015, 12:00 zablokowany immobiliser zmiana ECU Cj0
|
|
|
Zrobiłem SWAP z 1.3 12v 98 rok na silnik 1.6 16v na cewkach zapłonowych.
Błąd ECU 54 - immobiliser
Do kompletu brakuje mi oryginalnego immo i kluczyka z kompletu silnika 1.6
w chwili wolnej zamieszczę zdjęcia i opiszę jak to wyglądał swap krok po kroku.
Potrzebuję kogoś z mojej okolicy (Szczecin) kto zaadaptuje moje immo od silnika 1.3 i kluczyk do nowego komputera MD357580.
Zapłon jest, ale brak akcji na wtryskiwaczach paliwa. |
_________________ Pablo |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 10-06-2015, 12:08
|
|
|
Może popytaj u dorabiających klucze o emulator immo bo tak jak chcesz, to raczej się nie uda.
Takie super zabezpieczenie ale chyba najbardziej upierdliwe i kosztowne dla właścicieli aut a złodziej jak chce to i tak ukradnie. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 10-06-2015, 23:00
|
|
|
Immo OFF, bez immo box raczej malo możliwe |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
quantmax
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse GT Spyder 3.0 aut
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2014 Posty: 3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12-06-2015, 18:00
|
|
|
Orientujecie się może, czy pasował będzie do mnie komputer MR507189? Mogę kupić cały zestaw ze stacyjką, immobilizerem i jednym kluczykiem za rozsądne pieniądze. Silnik i osprzęt wygląda podobnie, 2 cewkofajki, oczywiście 1.6 16v.
Dzisiaj rozmawiałem z ASO Miśków w Sznie, za dorobienie tylko pastylki do kluczyka do nowego kompa pod warunkiem, że mam do niego immo - a na razie jeszcze nie mam, bo właściciel szuka go w szopie (tej aluminiowej puszki po lewej zamocowanej do grodzi) - chcą 260 PLN.
Znalazłem też fachowca nr na priv. który może zabrać ode mnie kompa 1.6 i oryginalne imo 1.6 i moje 2 kluczyki od miśka 1.3 i dopisze je - za lepsze pieniądze. Kwestia tego IMMO ;( mam też coś takiego, nie było na forum chyba jeszcze nie widziałem: ECU CATALOGUE mitsubishi
http://pl.scribd.com/doc/...-2010-11#scribd
jak mogę sprawdzić ile mocy ma mój silnik 90 czy 103km, a może jeszcze inaczej? |
_________________ Pablo |
|
|
|
 |
adik356 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-06-2015, 09:44
|
|
|
eddie19, jesteś z Będzina? Może skontaktuj się z ekipą z Auto-elektronika. Po zdiagnozowaniu usterki oddzwaniają z kosztem naprawy. Fabryczne IMMO pomimo wielu korzyści w sytuacji, gdy dochodzi do awarii są trudne w naprawie bez odpowiedniego sprzętu (no i oczywiście wiedzy jak i doświadczenia) Najczęstsze przyczyny awarii bloku immobilizera to uszkodzenie sterownika komputera (ECU, ECM) w samochodzie. Panowie z Auto-elektronika posiadają doświadczenie elektryczne, elektroniczne oraz mechaniczne w samochodach. Sprawdź jeśli problem nadal występuje: www.auto-elektronika.pl |
|
|
|
 |
|
|