Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.8 GDI] Błąd od sondy lambda, zwiększone zużycie paliwa
Autor Wiadomość
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 10-10-2014, 08:37   

Kajtek1975 napisał/a:
cezare napisał/a:
boje się jak diabli rozbierać tego dolotu


KAJTEK - Daj jakieś newsy z placu boju !!!


Ja rozbierałem i czyściłem - nie jest to jakaś wielka filozofia - tyle, że to nic nie dało...

Newsy? - żadnych, chłopak siedzi z oscyloskopem i sprawdza każdy sygnał w aucie. W sobotę biorę na weekend pojeździć, a co potem....


znalazłem thread z rozbierania wszystkiego - wżucam dla potomności, mnie to ośmieliło ..
http://pinin.ru/plugins/f...ic.php?108767.0

[ Dodano: 11-10-2014, 10:41 ]
no i utknąłem na ostatnich 2ch śrubach dolotu - są od spodu - nie mam dojścia ;( - masakra chyba trzeba to to od spodu a nie mam jak .. stoję na trawniku
_________________
NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 
 
Kajtek1975 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 14
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 04-11-2014, 07:07   

Witajcie.

Żeby zakończyć temat i dać odpowiedź na tą zagadkę.

Winny całemu zamieszaniu był któryś z wtryskiwaczy. Wymieniłem kpl. wtrysków (używki), zakupiony na popularnym portalu aukcyjnym i problem zniknął, a silnik pracuje jak nowy :)

I dla wszystkich niedowiarków ważna informacja: DIAGNOZĘ POSTAWIŁO ASO !!!!!!

Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za pomoc.

Kajtek
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 04-11-2014, 10:17   

Kajtek1975 napisał/a:
Witajcie.

Żeby zakończyć temat i dać odpowiedź na tą zagadkę.

Winny całemu zamieszaniu był któryś z wtryskiwaczy. Wymieniłem kpl. wtrysków (używki), zakupiony na popularnym portalu aukcyjnym i problem zniknął, a silnik pracuje jak nowy :)

I dla wszystkich niedowiarków ważna informacja: DIAGNOZĘ POSTAWIŁO ASO !!!!!!

Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za pomoc.

Kajtek


super że napisałeś !!!! to rzadkie ... a CENNE !!!! dzięki !!! i powodzenia .. !!!!!!!!!!!!!
ode mnie tylko prosty test wtryskiwaczy czy pracują...
https://www.youtube.com/watch?v=GDJoKIoSd-w
+ EVOSCAN daje możliwość włączenia wylączenia pojedynczego wtryskiwacza, jeżeli nie zadziała = uwalony i wisi właśnie w pozycji OPEN.
_________________
NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.