[EA2A/W 2.0] Nowy układ WN a zapłon dalej wyrzuca |
Autor |
Wiadomość |
blazejjjj
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 98 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2013 Posty: 25 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-10-2014, 17:33
|
|
|
Faktycznie, pogadałem z facetem i kupiłem OYODO całe cewki razem z fajkami. W pt. zobaczmy czy pojedzie normalnie czy nie.
Czy ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
Rozumiem, że w momencie gdy trochę już dziś nim pojeździłem a błędów nadal brak to wszystkie czujniki są ok? Czy któryś czujnik może szwankować pod wpływem temperatury?
[ Dodano: 23-10-2014, 21:49 ]
NOWE INFO
Po wymiane cewek zaświeciła się kontrolka silnika i nie gaśnie (nigdy wcześniej tak nie było). Auto dalej przerywa, błąd 41 czyli wtryskiwacz.
Jak się te wtryskiwacze demontuje, całą listwę a potem odkręcać? |
|
|
|
 |
Tomasz87
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 561 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 24-10-2014, 03:58
|
|
|
to wszystko jakoś mocno dziwne jest nadal...
dobrze Ty te kody wymrugane odczytujesz?
wcześniej 13 i 25....
o ile 13 nie ma nic do Twojego problemu, to 25 niby mógłby... Barometric Preasure Sensor Error z tego pamiętam, ale ja z tym błędem jeżdżę i nie ma to znaczenia na zachowanie auta...
teraz 41?
jak Ty te przebicia na cewkach stwierdziłeś? |
|
|
|
 |
KsiadzRobak
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 1029 Skąd: ecki
|
Wysłany: 24-10-2014, 08:06
|
|
|
po co chcesz je demontować? - sprawdzana jest tylko oporność wtryskiwacza a nie ile paliwa pompuje
wystarczy odpiąć wtyczkę i zmierzyć
ten błąd wyskakuje w 3 a właściwie w naszych realiach 4 przypadkach:
- padła cewka we wtryskiwaczu
- padł kabelek
- padło ECU
- oraz instalacja gazowa ma zły emulator |
|
|
|
 |
blazejjjj
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 98 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2013 Posty: 25 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-10-2014, 21:46
|
|
|
Przebicie na cewkach stwierdzilem bardzo prosto. Jak było ciemno to po wystapeniu przerywania na trasie wystarczylo sie zatrzymac i wcisnac but w podloge i idelanie na obu cewkach bylo widać jak sobie przeskakują iskry.
Nagram jutro jeszcze raz te mruganie, może faktycznie coś zle patrze.
[ Dodano: 28-10-2014, 19:30 ]
Błędy- https://www.dropbox.com/s...190020.mp4?dl=0 |
|
|
|
 |
|