[EA2A/W 2.0] Błąd P0170 a normalna praca silnika |
Autor |
Wiadomość |
bielak930 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2015, 17:46
|
|
|
Zapomniałem dodać, że tamten błąd wyskoczył już po przejechaniu około 15 km. Świece, fajki i przewody są ok bo nie ma szarpania przy wrzuceniu np 5 biegu przy 60 km/h.
http://www78.zippyshare.com/v/4gQJsBnU/file.html
Wrzucam logi które dzisiaj zarejestrowałem na gazie i benzynie. W obu przypadkach silnik był zimny gdy ruszałem.
Instalacja LPG jest jeszcze na gwarancji a błąd wyskoczył podczas jazdy na gazie. Teraz tylko kwestia tego czy to instalacja spowodowała palący się check czy to było coś innego. Odkąd skasowałem błąd zrobiłem około 100km i póki co Check się nie zapalił. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-02-2015, 19:23
|
|
|
Jakość paliwa też ma znaczenie, na próbe możesz wykonać testy na paliwie zatankowanym na innej stacji |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 06-02-2015, 14:03
|
|
|
Na LPG jest ubogo jak... tutaj kazdy moze sobie dodac co mu odpowiada. Korekty LTFT są cały czas na maks, stąd ten błąd. Korekty STFT też cały czas na plus. Po przełączeniu na PB zaczyna się wszystko stabilizować, więc to wina instalacji LPG.
Ale nie masz po co jechać do tych gazowników. Jeśli wypuścili Cię ze źle ustawioną instalką w CL, to aż strach pomyśleć w jakim tempie wypalasz zawory w open loop. Musisz jechać do gazownika, który ma pojęcie, Ci gazownicy go nie mają i wystroili jak umieli... |
|
|
|
 |
bielak930 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-02-2015, 17:05
|
|
|
Instalacja zakładana w AC STAG Białystok na 27 lipca. Wygląda na to że trzeba będzie złożyć im wizytę Instalacji nie mogę stroić nigdzie indziej bo jest jeszcze rok na gwarancji u nich. Więc jak pojadę do nich aby to poprawili to co mam powiedzieć? Nie bardzo ogarniam te logi |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 06-02-2015, 20:34
|
|
|
Powiedz aby poprawnie ustawili instalację. Gazownik powinien być jednocześnie dobrym elektromechanikiem znającym zasady działania silnika spalinowego. Instalację powinni Ci ustawiać podczas jazdy lub na hamowni. |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-02-2015, 07:39
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Instalację powinni Ci ustawiać podczas jazdy lub na hamowni. |
To jest podstawa. Najlepiej by było z sondą szerokopasmową w wydechu. |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
bielak930 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-02-2015, 15:33
|
|
|
Dzisiaj byłem w stagu i ustawili mi mapę od nowa. Przyznali, że rzeczywiście było trochę ubogo. W linku log z przejazdu po ustawieniu nowej mapy. Czy teraz instalacja jest ustawiona poprawnie ?
http://www65.zippyshare.com/v/2QzsiVTs/file.html |
|
|
|
 |
mati_z
Forumowicz
Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 281 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12-02-2015, 19:35
|
|
|
Korekty długoterminowe trochę poszły w dół, ale nadal są wysokie. ECU nadal wzbogaca mieszankę, bo jest za uboga. Odepnij na chwilę akumulator, żeby skasować korekty, trochę pojeździj i wtedy zobacz
Z tego co gdzieś czytałem to właśnie najlepiej przy regulacji LPG nie sugerować się mapami tylko patrzeć na korekty (powinny być jak najbliżej zera). Oczywiście podstawą jest prawidłowa praca silnika na benzynie |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 16-02-2015, 07:52
|
|
|
Co ciekawe, niemal każdy O1T w którym grzebałem miał na benzynie obie korekty na poziomie +10-12% |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
|