Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander 2.2 diesel czy 2.4 benzyna?
Autor Wiadomość
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 19-05-2015, 07:29   

Aleksander1965 napisał/a:
chyba najlepszy silnik diesla jakim do tej pory śmigałem a troszkę ich było....
przejedź się ori Mitsu 2.2 177KM .
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Empire 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV 3.2Did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2013
Posty: 15
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 19-05-2015, 10:25   

Cytat:
przejedź się ori Mitsu 2.2 177KM


No szczególnie do serwisu ;-)
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 19-05-2015, 19:29   

Empire napisał/a:
Cytat:
przejedź się ori Mitsu 2.2 177KM


No szczególnie do serwisu ;-)


Z Przedstawicielem Vonga Com he he
_________________

 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 19-05-2015, 21:07   

ceny części oczywiście kosmos i zero zamienników, ale kultura pracy wg mnie znacznie wyższa niż HDI o TDI nie wspominając :) Każdy z silników ma swoje plusy i minusy. HDI jest wrażliwy na mróz i jakość paliwa, TDI pojedzie nawet na oleju z biedry ale budząc wszystkich dookoła ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
qbota 
Forumowicz


Auto: OII 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 140
Skąd: Czerniejewo
Wysłany: 20-05-2015, 08:34   

Hola hola z tą tanią regulacją zaworów w 2.4: regulacja polega na WYMIANIE szklanek.
W najgorszym razie jeśli trzeba wymienić wszystkie to w salonie szklanki kosztują około 60 zł za szt. a więc tysiak i drugi tysiak za robotę.
ALE zwracam uwagę, że poza ASO można to zrobić za odpowiednio 200 + 400 zł.

Nie zmienia to faktu, że to nie jest pisiąt groszy.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-05-2015, 09:12   

qbota napisał/a:
Hola hola z tą tanią regulacją zaworów w 2.4: regulacja polega na WYMIANIE szklanek.

I moge tylko powiedzieć - moja pomyłka.
Faktycznie są tam szklanki, faktycznie sprawdzenie luzów polega na pomiarze na zimnym silniku
Valve clearance (at cold) mm
Intake valve
0.20 ± 0.03
Exhaust valve
0.30 ± 0.03
Na szczęście - szklanki można planować, co daje koszt niższy niż zakup nowych.|
Ale tylko raz.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 20-05-2015, 14:45   

szukając 2,2 nie będzie łatwo bo było ,ich mało, benzyny też ,jeżeli znasz 2,0 DID to moze byc najlepsza decyzja jest ich dużo i można wybrać cos dla siebie ,w tym tygodniu w motoze jest o silniku paska 2,0 tdi;że nie ma co się bać po połowie 2006 r te silniki były poprawione są też podane wadliwe nr oznaczeń tych silników w mitsu ich nie było ,warto przeczytać,Piszą że dla bezpieczeństwa można wymienić wałek pompy(2tyś zł) i cieszyc sie dalej bezawaryjnością
_________________

 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 20-05-2015, 17:36   

Co do silnika 2.0 did byłbym bardzo ostrożny. Z tego co się słyszy, czyta, to większość silników koncerny vw sprawia problemy, czy to diesel, czy benzyna. To głowica, to rozrząd, to panewki itd.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 20-05-2015, 20:07   

paweldm napisał/a:
Co do silnika 2.0 did byłbym bardzo ostrożny. Z tego co się słyszy, czyta, to większość silników koncerny vw sprawia problemy, czy to diesel, czy benzyna. To głowica, to rozrząd, to panewki itd.

Pozwolę sobie na opinię odmienną: wg mnie silniki VW - z wyjątkiem pechowego, na szczęście krótkiego okresu pompowtryskiwaczy - należą do najbardziej udanych konstrukcji ostatnich kilkudziesięciu lat. 8)
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 20-05-2015, 21:02   

paweldm napisał/a:
Z tego co się słyszy, czyta, to większość silników koncerny vw sprawia problemy, czy to diesel, czy benzyna. To głowica, to rozrząd, to panewki itd.
jedna Pani drugiej Pani..... Ile przeczytałeś tego typu opisów na forum Outka? Więcej tu znajdziesz informacji o problemach z 2.2 zimą niż o padniętych panewkach, głowicy czy rozrządzie w 2.0. Oczywiście VW zaliczał wpadki i to nie jedną, ale jakoś BSY były w miarę OK - nawet pompy oleju nie dotykałbym bo nie było z nimi problemów w tych silnikach. Przez 155kkm w 2.0 wymieniłem jedynie świeczki żarowe. Żadnych problemów z niczym innym - nawet turbina dmuchała jak nowa. Teraz mam "słynne" z zużycia oleju i problemów z rozrządem TSI - praktycznie do 97kkm nie dolewam, bo trudno dolanie szklanki raz na 90kkm przed trasą kilkutysięczną uznać za dolewanie, a rozrząd chodzi jak trzeba. Nie uważam się przy tym za superszczęściarza, a nogę mam raczej ciężką - więc przy przeglądach średnio co 30kkm lekko ze mną nie ma.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 20-05-2015, 22:07   

Na tym forum co chwila czyta się o problemach z silnikiem 2.0 did, a to silnik do remontu lub wymiany . Sam określasz silnik ten jako "... w miarę OK..."
Co do 2.2 did to problem tylko dotyczy problemów z rozruchem w zimie. Ja swoim zaliczyłem 2 zimy auto stojące pod chmurką i takich problemów jak dotąd nie miałem.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 21-05-2015, 05:40   

możesz przytoczyć - silnik do wymiany i powody tego? Czyta się o przepływkach, EGR, itp... zresztą liczba 2.0 w porównaniu do 2.2 też była nieporównywalna
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 21-05-2015, 09:41   

paweldm napisał;;(((Na tym forum co chwila czyta się o problemach z silnikiem 2.0 did, a to silnik do remontu lub wymiany [/quote])))));Weż pod uwagę że większość outków II to 2,0 a nie słyszałem o padaniu tego silnika,jedyne uwagi to głosna praca ale za to minimalne spalanie ,(średnia moja w warszawie to 7,5l),nie słyszałem o pękających głowicach ,wywalonych kołach dwumasowych,słabym sprzęgle itp;reszta opinii niestety nijak się ma do rzeczywistosci,troche przechodzi opinia ze starych silników vaga,ale to zupełnie inna bajka i też nie do końca prawda,nie będe pisał jakie silniki są dużo gorsze bo to nie ma sensu ,faktem jest że są przebiegi forumowców blisko 200tyś bez napraw ;u mnie prawie 123tyś poza przepustnicą 500zł wszystko gra,
_________________

 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 21-05-2015, 20:34   

[quote="paweldm"]Na tym forum co chwila czyta się o problemach z silnikiem 2.0 did, a to silnik do remontu lub wymiany . Sam określasz silnik ten jako "... w miarę OK..."
Co do 2.2 did to problem tylko dotyczy problemów z rozruchem w zimie. Ja swoim zaliczyłem 2 zimy auto stojące pod chmurką i takich problemów jak dotąd nie miałem.[/quotJa

Ja miałem podobnie żadnych problemów w zimie
_________________

 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 21-05-2015, 22:27   

W silniku 2.2 PROBLEM BYŁ ZE SPRZĘGŁEM,i to dosć powazny, bo sprzęglo nie radziło sobie z mocą i padało czasami po 15tyś ,a koszty były nieziemskie można cały silnik 2,0 uzywkę kupić
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.