Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ II 2.0 DID] Szarpie przy 1100 obrotow.
Autor Wiadomość
Tha_chriz 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 7
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30-09-2015, 07:51   

Odebrałem samochód z nowym sprzęgłem, dwumasą, wysprzegliki, wymienione oleje, wymieniony olej w skrzyni, zawieszenie i ... nadal to samo. Żaden z objawów nie minął. Fakt auto chodzi inaczej, stara dwumasa była w tragicznym stanie, odpala, gaśnie bez żadnego zgrzytu i szarpania, podczas jazdy ciszej w kabinie.

Efekty takie że auto nawet jak stoję i podekręce obroty do 1100-1150 i trzymam to czuć delikatnie falowanie, jak jadę jest odczuwalne dużo mocniej.

Gdzieś kiedyś wyczytałem podobne opisy że padł czujnik prędkości i podawał błędne dane.
Ale chyba zacznę od próby przelewowej.

Zaczyna mnie to denerwować i już myślę nad zmianą, a samochód dla mnie jest idealny użytkowo i wielkościowo.

Już sam nie wiem, nie sztuka wymieniać wszystko na chybił trafił, a magików którzy poradzą na 100% niestety nie znam.
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 16-10-2015, 11:33   

Tha_chriz napisał/a:
Odebrałem samochód z nowym sprzęgłem, dwumasą, wysprzegliki, wymienione oleje, wymieniony olej w skrzyni, zawieszenie i ... nadal to samo. Żaden z objawów nie minął. Fakt auto chodzi inaczej, stara dwumasa była w tragicznym stanie, odpala, gaśnie bez żadnego zgrzytu i szarpania, podczas jazdy ciszej w kabinie.
Efekty takie że auto nawet jak stoję i podekręce obroty do 1100-1150 i trzymam to czuć delikatnie falowanie, jak jadę jest odczuwalne dużo mocniej.
Gdzieś kiedyś wyczytałem podobne opisy że padł czujnik prędkości i podawał błędne dane.
Ale chyba zacznę od próby przelewowej.
Zaczyna mnie to denerwować i już myślę nad zmianą, a samochód dla mnie jest idealny użytkowo i wielkościowo.
Już sam nie wiem, nie sztuka wymieniać wszystko na chybił trafił, a magików którzy poradzą na 100% niestety nie znam.


a sprawdzałeś stan wtryskiwaczy? jeśli jest coś z nimi nie tak to wyjdzie na 100% po podpięciu to komputera diagnostyczengo.
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
Tha_chriz 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 7
Skąd: Gdynia
Wysłany: 21-10-2015, 08:56   

Witam,
Nie bylo mnie kilka dni w kraju i samochod byl przez ten czas u mechanika. Tego samego co robil dwumase. Wzieli sobie jako punkt honoru znalezienie i naprawe.
Zakonczylo sie regenracja wtryskiwaczy i wszystko jak reka odjal. Uszkodzenie wtryskow bylo dziwne i nie wyskakiwalo na komputerze diagnostycznym.
Niestety auto jakie kupilem bylo w takim stanie ze kwestia kilku miesiecy bylo uszkodzenie sprzegla, dwumasy i wtryskiwaczy przy 190kkm. Zatem jakbym naprawil od razu wtryskiwacze to dwumasa posypalaby sie za kilka tygodni.
Auto smiga, pracuje rowno, cicho i jakby szybciej.
Teraz tego auta nie sprzedam przez 5 lat :D

Pozdrawiam
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 23-10-2015, 12:05   

Tha_chriz napisał/a:
Witam,
Nie bylo mnie kilka dni w kraju i samochod byl przez ten czas u mechanika. Tego samego co robil dwumase. Wzieli sobie jako punkt honoru znalezienie i naprawe.
Zakonczylo sie regenracja wtryskiwaczy i wszystko jak reka odjal. Uszkodzenie wtryskow bylo dziwne i nie wyskakiwalo na komputerze diagnostycznym.
Niestety auto jakie kupilem bylo w takim stanie ze kwestia kilku miesiecy bylo uszkodzenie sprzegla, dwumasy i wtryskiwaczy przy 190kkm. Zatem jakbym naprawil od razu wtryskiwacze to dwumasa posypalaby sie za kilka tygodni.
Auto smiga, pracuje rowno, cicho i jakby szybciej.
Teraz tego auta nie sprzedam przez 5 lat :D

Pozdrawiam

napisz prosze jaki koszt regeneracji dla jednego wtryskiwacza
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
Tha_chriz 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 7
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27-10-2015, 10:15   

Zaplacilem 800PLN za sztuke, do tego podkladki i sruby regulujace.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-10-2015, 10:42   

Tha_chriz napisał/a:
sruby regulujace.
A nie mocujące?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.