Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA3A/W 2.4] Brak mocy
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-08-2015, 12:48   

Podejdzie, jest taka sama.
 
 
2Adam5 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 19
Skąd: Sulęczyno
Wysłany: 10-08-2015, 13:18   

Napewno???
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-08-2015, 16:08   

Napewno.
 
 
2Adam5 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 19
Skąd: Sulęczyno
Wysłany: 10-08-2015, 21:30   

A wasze gale trzyamją serie może macie coś porobione ?? jakieś modyfikacje ?? Bo mam zwątpione w tego GDI :/
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 10-08-2015, 21:53   

gdi 150 koni jako nowe testowane było na 100 oktanowej benzynie
po drugie,żeby zbliżyć się do serji pełne czyszczenie kolektora sącego i zaworów i przepustnicy
z nagaru a może uzyskasz 140 koni
 
 
 
2Adam5 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 19
Skąd: Sulęczyno
Wysłany: 11-08-2015, 06:31   

Mhm no to lipa , ale dzięki za informacje , bardzo pomogły.

[ Dodano: 13-08-2015, 10:25 ]
A wiecie jaka powinna być kompresja na cylindrach ??
 
 
STax 
Forumowicz

Auto: Lancer CS0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 133
Skąd: Opole
Wysłany: 13-08-2015, 10:44   

Przede wszystkim równa na wszystkich. Musiałbyś znaleźć jakieś info serwisowe ile ona dokładnie ma wynosić.
_________________
Mój lancer => http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=93586
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-08-2015, 20:33   

2Adam5 napisał/a:
A wiecie jaka powinna być kompresja na cylindrach ??


15 Bar.
 
 
2Adam5 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 19
Skąd: Sulęczyno
Wysłany: 14-08-2015, 19:35   

Pojawił sie nowy problem szarpie na wolnych obrotach , skacze z 1500obr na 800 i tak co jakiś czas no chyba ze jest ciepły to podejdzie do 1300 i spada do 900 i jest ok .Co może być przyczyną przepustnica jest nowa jak by kto chciał ją obarczyć. :lol:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-08-2015, 19:47   

Bez kontroli parametrów rzeczywistych można wróżyć celując w pompe paliwa wysokiego ciśnienia
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
2Adam5 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 19
Skąd: Sulęczyno
Wysłany: 14-08-2015, 19:52   

Ale kontra parametrów cos dokłądniej mam jeszcze pompe wysokiego ciśnienia od automata.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-08-2015, 20:04   

Trzeba podpiąc pod komputer, albo własnym kablem z evoscanem sprawdzić jakie ciśnienie paliwa utrzymuje się na pompie wysokiego ciśnienia, w ciemno nie ma co wymieniać bo można krązyć z tym samym problemem bez przerwy.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
2Adam5 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 19
Skąd: Sulęczyno
Wysłany: 15-08-2015, 08:03   

a jakie powino być ??
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-08-2015, 19:49   

~55bar
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
2Adam5 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 19
Skąd: Sulęczyno
Wysłany: 16-08-2015, 11:02   

ok sprawdze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.