 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[II 3.0 V6] Klekotanie - przękręcona panewka - Problem :( |
Autor |
Wiadomość |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-09-2015, 09:28
|
|
|
andrzejGb napisał/a: | wymieniali w ASO / pasek napinacze i siłownik |
Była zmiana napinacza. Możliwe, że założyli ten "stary" model. Jeżeli znajdziesz fakturę podaj mi nr częsci to sprawdzę. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
andrzejGb
Forumowicz
Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 207 Skąd: aaaaaa
|
Wysłany: 14-09-2015, 22:50
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | andrzejGb napisał/a: | wymieniali w ASO / pasek napinacze i siłownik |
Była zmiana napinacza. Możliwe, że założyli ten "stary" model. Jeżeli znajdziesz fakturę podaj mi nr częsci to sprawdzę. |
Nie wiem czy znajdę i czy w ogóle były numery części na fakturze. |
Ostatnio zmieniony przez andrzejGb 10-06-2016, 14:56, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Marasko
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 3.0 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2015 Posty: 8 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 23-09-2015, 15:02
|
|
|
Diagnoza była trafiona. Obrócona panewka.
Wał korbowy do szlifu, i parę rzeczy do wymiany, panewki, korbowód, uszczelki.
Czy producent przewidział szlifowanie wału w tym modelu, biorąc pod uwagę że są dostępne(także w polskich serwisach) nad wymiarowe panewki? Zna ktoś odpowiedz na to pytanie?
Czy posiada ktoś manual z dokładnymi wymiarami wału korbowego i panewek? Jest coś takiego w sieci, a może ma ktoś u siebie na kompie? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6984 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 24-09-2015, 09:15
|
|
|
Do 3.0 to chyba tylko to: http://www.e-elektron.pl/...landerIIUSA.htm |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
mar24cin
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2016 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-09-2016, 12:32
|
|
|
Marasko napisał/a: | Diagnoza była trafiona. Obrócona panewka.
Wał korbowy do szlifu, i parę rzeczy do wymiany, panewki, korbowód, uszczelki.
Czy producent przewidział szlifowanie wału w tym modelu, biorąc pod uwagę że są dostępne(także w polskich serwisach) nad wymiarowe panewki? Zna ktoś odpowiedz na to pytanie?
Czy posiada ktoś manual z dokładnymi wymiarami wału korbowego i panewek? Jest coś takiego w sieci, a może ma ktoś u siebie na kompie? |
Witam, czy udało się naprawić auto? Mam ten sam problem niestety. |
|
|
|
 |
kazik70
Forumowicz

Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Łęczna
|
Wysłany: 28-12-2018, 09:24
|
|
|
Do ludzi którym obróciło panewkę, jaki olej stosowaliście? Każdy leje co innego, od 0w20 do 5w40, ciężko dojść ładu.
Może tu jest przyczyna?
Jak długo był w waszych rączkach? Jak często interwały wymiany oleju? Jaki był koszt remontu?
U mnie 103k mil przejechane, odpukać na razie jeździ jak szatan. |
|
|
|
 |
jurellas
Forumowicz

Auto: outlander 2008 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015 Posty: 100 Skąd: SBL
|
Wysłany: 31-12-2018, 22:25
|
|
|
Zadzwoń do warsztatu mitsu w Mikołowie. Myślę że zna odpowiedź bo 3 lata temu polecał mi tylko ten motor. /Wojtek Adamus syn,ojciec od 70 lat tylko mitsu/ |
_________________ 126p,Zastava,126p,Golf,126p,Wartburg,125p,Polonez,Taunus,Punto,Croma,Vectra,Astra,Frontera,Audi,Jimny,Outlander 1986-20015 Zabudowa miśka - http://forum.karawaning.p...-nasza-salonka/ |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 01-01-2019, 00:38
|
|
|
kazik70 napisał/a: | Do ludzi którym obróciło panewkę, jaki olej stosowaliście? | to wina konstrukcji, a nie oleju. Niewłaściwym olejem możesz zatrzeć turbinę, a nie silnik w normalnej pracy. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
kazik70
Forumowicz

Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Łęczna
|
Wysłany: 03-01-2019, 10:37
|
|
|
Wiesz co widziałem kilka sztuk na aukcjach w stanach modeli z przebiegami ok 300tys mil, więc nie jest to kwestia konstrukcyjna a eksploatacyjna. |
|
|
|
 |
|
|