 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Na co zwrócić uwagę przy oględzinach Vr4 ?? |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 16-12-2015, 22:16
|
|
|
Daniel, nie troluj. Tomek (Grid) ma racje. Zalanie woda "inhibitor switch" lub ktorejs z wtyczek of shaft sensora nie powoduje upalenia ecu, najwyzej zwarcie do masy lub korozje, wtedy tcu przechodzi w tryb awaryjny, bo albo brak odczytow z sensorow albo sa zle. To sa blache usterki, max godzina roboty.
Tomek mial racje, ze skoro jest sajgon z trybem awaryjnym, to raczej nie bylo to zwykle mycie myjka.
Koniec tematu.
Sorry za brak polskich czcionek, ale w pracy jestem. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 17-12-2015, 09:07
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Daniel, nie troluj. Tomek (Grid) ma racje. Zalanie woda "inhibitor switch" lub ktorejs z wtyczek of shaft sensora nie powoduje upalenia ecu, najwyzej zwarcie do masy lub korozje, wtedy tcu przechodzi w tryb awaryjny, bo albo brak odczytow z sensorow albo sa zle. To sa blache usterki, max godzina roboty.
Tomek mial racje, ze skoro jest sajgon z trybem awaryjnym, to raczej nie bylo to zwykle mycie myjka.
Koniec tematu.
Sorry za brak polskich czcionek, ale w pracy jestem. |
Ehhhh... Tomku, mam znajomego ktoremu tak wlasnie padl komputer, bylem, widzialem, naprawialem i naprawilem. Numer chcecie zeby bylo wiarygodne????
W przypadku tego vra ecu jest sprawny bo sprawdzalem, bolaczka w elektronice jest gdzie indziej ale gdzie to wkrotce sie okaze |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 22-02-2016, 22:07
|
|
|
Od czego jest komputer umieszczony z lewej strony pod deską rozdzielczą, przykręcony do słupka od boku? Obudowa srebrna metalowa. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20958 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 23-02-2016, 07:18
|
|
|
Jeśli metalowy to chyba jednostka sterująca ASC.
W tym miejscu też jest montowany bodajże AYC, ale on ma chyba obudowę plastykową. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 23-02-2016, 08:04
|
|
|
Zrobię fotkę jutro. |
|
|
|
 |
|
|