Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Na co zwrócić uwagę przy oględzinach Vr4 ??
Autor Wiadomość
carlRP 
Mitsumaniak

Auto: 200sx s13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 145
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-12-2015, 19:48   Na co zwrócić uwagę przy oględzinach Vr4 ??

Panowie w przyszłym tygodniu jadę oglądać Vr4 w sedanie ( w automacie ) .
Na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach ??

Auto ma uszkodzoną skrzynie ( jest w trybie awaryjnym ) podobno przestała działać po myciu.... reszta w pełni sprawna.

Dzięki za wszelkie wskazówki :)
 
 
 
Grid 
Forumowicz

Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 168
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-12-2015, 22:38   Re: Na co zwrócić uwagę przy oględzinach Vr4 ??

Skrzynia w awaryjnym - to poważna sprawa, skrzynki nie wchodzą w taki tryb z okazji mycia chyba że gość zalał elektronikę. Generalnie jeżeli to taki detal to niech sam ją doprowadzi do działania przed sprzedażą. Jeżeli nie umie to musisz postępować tak jakby była uszkodzona i do regeneracji lub wymiany (koszt kilka tysięcy zł). Wystarczy że nie miała właściwego oleju zalanego.

Przepytaj sprzedającego jakimi płynami zalewał i kiedy ostatnio. Co było w skrzyni biegów, co było w AYC itp. Musi to wiedzieć, jak nie wie to niedobrze. VR-4 jest szczególnie czuły na niewłaściwe płyny eksploatacyjne w AYC i w skrzyni biegów.

Zwróć uwagę czy przy starcie zapalają się wszystkie kontrolki na desce rozdzielczej a potem gasną. Można się pokusić o wymiganie kodów błędów spinaczem - zobacz sobie wątek o kodowaniu kluczyków tam jest mój filmik w którym przez chwilę pokazuje deskę rozdzielczą bez zapisanych błędów. Przy okazji naucz się dekodować te błędy dowiesz się jaki konkretnie zgłasza sterownik od skrzyni - przyczyna że jest w trybie awaryjnym.

Czy klepią popychacze po odpaleniu, czy leci niebieski dymek z rury wydechowej, czy silnik nie jest mokry od oleju od spodu. To tak na szybko co mi przyszło do głowy.
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-12-2015, 09:40   

Jeżeli auto jest w kraju to może gdzieś na forum znajdziesz watek, bo coś kojarze, że już 2 użytkowników poruszało temat Galanta w sedanie z uszkodzonym automatem, teraz znależć nei mogę ale auto było w ciemnym kolorze, bodaj fioletowy.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Grid 
Forumowicz

Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 168
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-12-2015, 12:06   

Jeszcze typowe przypadłości wspólne z Galantami - blacha - tylne nadkola, kielichy, zajrzeć pod auto i obejrzeć dokładnie. Jak jest cicho w garażu to słychać jak rdza zżera :D
_________________

 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 14-12-2015, 13:01   

Elektronika jest wewnątrz samochodu, więc myjąc silnik ciężko ją zalać....

Auto z Częstochowy?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
carlRP 
Mitsumaniak

Auto: 200sx s13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 145
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14-12-2015, 13:50   

Tak z częstochowy .... a to źle ?? :D
 
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 14-12-2015, 21:18   

Bartek napisał/a:
Elektronika jest wewnątrz samochodu, więc myjąc silnik ciężko ją zalać....

Auto z Częstochowy?


Bartku mylisz się. Znajomy miał taki sam przypadek, kupił skrzynie, wymienił - nic , kupił więc sprzęgło - nic , kupił sterownik i … auto zostało naprawione.
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Grid 
Forumowicz

Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 168
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-12-2015, 12:18   

danino88 napisał/a:
Bartek napisał/a:
Elektronika jest wewnątrz samochodu, więc myjąc silnik ciężko ją zalać....

Auto z Częstochowy?


Bartku mylisz się. Znajomy miał taki sam przypadek, kupił skrzynie, wymienił - nic , kupił więc sprzęgło - nic , kupił sterownik i … auto zostało naprawione.


Sterowniki też czasem padają, pewnie. Kondensator może się wylać, ścieżka przepalić. Sterownik można wymienić lub naprawić. Niemniej twierdzenie że coś padło po myciu auta jest mocno naciągane. Chyba że auto było myte w pełnym zanurzeniu :lol:
_________________

 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 15-12-2015, 14:40   

Grid napisał/a:
danino88 napisał/a:
Bartek napisał/a:
Elektronika jest wewnątrz samochodu, więc myjąc silnik ciężko ją zalać....

Auto z Częstochowy?


Bartku mylisz się. Znajomy miał taki sam przypadek, kupił skrzynie, wymienił - nic , kupił więc sprzęgło - nic , kupił sterownik i … auto zostało naprawione.


Sterowniki też czasem padają, pewnie. Kondensator może się wylać, ścieżka przepalić. Sterownik można wymienić lub naprawić. Niemniej twierdzenie że coś padło po myciu auta jest mocno naciągane. Chyba że auto było myte w pełnym zanurzeniu :lol:


To radzę to sprawdzić a nie opowiadać głupoty. Weź karchera umyj sobie ładnie silnik bez zabezpieczania czegokolwiek i zobaczymy czy wszystko będzie elegancko. Wiem o czym piszę bo sam uczestniczyłem w naprawie auta znajomego. Wystarczyło że poszło przepięcie i zonk.
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
Ostatnio zmieniony przez Piwor 15-12-2015, 18:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Grid 
Forumowicz

Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 168
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-12-2015, 15:05   

danino88 napisał/a:

To radzę to sprawdzić a nie opowiadać głupoty. Weź karchera umyj sobie ładnie silnik bez zabezpieczania czegokolwiek i zobaczymy czy wszystko będzie elegancko. Wiem o czym piszę bo sam uczestniczyłem w naprawie auta znajomego. Wystarczyło że poszło przepięcie i … uj.


Nie muszę niczego sprawdzać. Jeżeli użytkownik doprowadził do spięcia podczas mycia to lepiej od takiego auta (i użytkownika) trzymać się z daleka. Głupot to nagadał sprzedawca, gorzej jeżeli mówił prawdę. Jeżeli tak, patrz wyżej.
_________________

 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 15-12-2015, 15:24   

ad personam
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 15-12-2015, 18:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 15-12-2015, 18:28   

Bez wycieczek osobistych proszę!

Co do zalania elektroniki. Jedyną opcją są 2 małe wtyczki i jedna wielopinowa na górze skrzyni, ale skoro odrobina wilgoci robi tam sajgon, to nie chcę myśleć w jakim staniem jest reszta samochodu :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 15-12-2015, 20:24   

cholerka, tak namieszałem, że ci posta skasowałem, a miałem cytować, zamiast edytować... potem sie posypało :oops:

SORRY Daniel
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 15-12-2015, 21:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 15-12-2015, 21:35   

Chłopaki, dajcie na luz, bo ja już zacząłem mieszać :oops:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 16-12-2015, 21:37   

swinks_UK napisał/a:
Chłopaki, dajcie na luz, bo ja już zacząłem mieszać :oops:


Ale Tomku ja nic nie mam do uzytkownika Grid ale nie zniose jak ktos takie bzury pisze bo pozniej inni czytaja i maja metlik w glowie!!
Dobrze ze Ty sie wypowiedziales bo inaczej na to spojrza
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.