Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Regeneracja Turbo
Autor Wiadomość
RaptorMH 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 4
Skąd: Tarczyn
Wysłany: 13-09-2016, 13:57   

RaptorMH napisał/a:
Outka posiadam od jesieni 2015 przebieg 90kkm. Może tego sterownika nie sprawdzili albo jak u dentysty "bul" zęba ustał na "warstacie"? :P


Dzisiejsza diagnoza "speców" od turbin VALDI turbo Serwis:
1) zamulenie, zbyt mało dynamiczna jazda (obroty) --> ODPADA!!! To nie mój styl jazdy!!!
2) któryś wtrysk może szwankować --> zalecenie sprawdzenia wtrysków :P
3) zawalony wydech-katalizator... dpf'a nie mam

Gdzie polecacie warsztat do zdiagnozowania tego w okolicach Tarczyn Janki Wawa?
_________________
Mitsubishi Out II 2009 140->170KM
Honda CR-V 2.2 ictdi 2010
 
 
alojso 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 194
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 13-09-2016, 15:09   

Imho żadna z tych 3 rzeczy nie łapie się na tryb awaryjny z winy przeładowania, jeśli masz zrobioną turbinę i jednocześnie nikt nie grzebał przy chipowaniu to na 99% będzie to ten zespół zaworów podciśnieniowych. Ja miałem to szczęście, że w warsztacie mieli tę część więc mi ją zamontowali i jeździłem/testowałem - było ok, wróciłem do starej części i tryb awaryjny powrócił.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 13-09-2016, 21:19   

RaptorMH napisał/a:
diagnoza "speców" od turbin VALDI turbo Serwis
patrząc na opis diagnozy - zmień speców.
1. pomimo twojego stylu jazdy jest to możliwe, nie jesteś pierwszym właścicielem. można sprawdzić czy cięgno gruszki podciśnieniowej chodzi i wiadomo czy są zawalone sadzą kierowniczki.
2. co to za spece, co nie podłączają pod kompa. Nie ma wtedy któryś wtrysk - tylko jest konkretny wskazany
3. nie mają dostępu do internetu? :wink:
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
alojso 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 194
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 13-09-2016, 21:41   

Cytat:
1. pomimo twojego stylu jazdy jest to możliwe, nie jesteś pierwszym właścicielem. można sprawdzić czy cięgno gruszki podciśnieniowej chodzi i wiadomo czy są zawalone sadzą kierowniczki.

Czytaj też wcześniejsze posty - kolega regenerował turbo.
 
 
RaptorMH 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 4
Skąd: Tarczyn
  Wysłany: 13-09-2016, 22:22   

rezon napisał/a:
RaptorMH napisał/a:
diagnoza "speców" od turbin VALDI turbo Serwis
patrząc na opis diagnozy - zmień speców.
1. pomimo twojego stylu jazdy jest to możliwe, nie jesteś pierwszym właścicielem. można sprawdzić czy cięgno gruszki podciśnieniowej chodzi i wiadomo czy są zawalone sadzą kierowniczki...

Zgadza się ale w marcu było regenerowane turbo, dzisiaj sprawdzone - gruszka działa. Zresztą tak na krótszych trasach to mi się nie zdarzyło. Pierwszy raz do Włoch ok 1400 km x2 = 2800 km no i teraz ale to ok. 500 km w obie strony :P
Poprzedni właściciel ok. 70 lat to faktycznie mógł zamulić no ale już po Włochach zrobione było i pół roku spokój. Po sprzęgle było widać jak je wydarł jeżdżąc chyba ciągle na półsprzęgle a jeszcze się okazało, że jak pojechałem na hamownię to zczipowany był na 170 kucy. Nie wiem po co staruszkowi to było ale jest :P

Albo jak tu jeden z kolegów pisał zaleję siuwaksem np. FORTE Advanced Diesel Fuel Condiotioner EN 590 i przegonię go jeszcze na wyższych obrotach a jak nie pomoże to trzeba będzie szukać dalej speca :oops:
_________________
Mitsubishi Out II 2009 140->170KM
Honda CR-V 2.2 ictdi 2010
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 14-09-2016, 02:38   

RaptorMH napisał/a:
jak pojechałem na hamownię to zczipowany był na 170 kucy
może to jest przyczyna?
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
waclawsz 
Nowy Forumowicz

Auto: Toyota Corolla
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2017
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 13-01-2017, 13:06   

RaptorMH napisał/a:
Albo jak tu jeden z kolegów pisał zaleję siuwaksem np. FORTE Advanced Diesel Fuel Condiotioner EN 590 i przegonię go jeszcze na wyższych obrotach a jak nie pomoże to trzeba będzie szukać dalej speca :oops:

Witam,
Co prawda nie napisał kolega czy problem ustał - jestem ciekawy :)

Czasami podobne efekty "usterki" daje zanieczyszczona odma - czy przy okazji regeneracji turbo była odma czyszczona czy wymieniana?
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.