Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ASV Lider we Wrocławiu
Autor Wiadomość
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 28-03-2009, 21:46   

Cytat:
dochodze do wniosku ze uzywales ich raczej w ciezkim terenie: uszkodzony bak?? trzeba niezle sie nameczyc zeby bak rozwalic, albo pech. uslizg sprzegla po 20tys?? czyzby ostre boksowanie w piachu albo blocie??(sprzeglo nie podlega gwarncji tak na marginesie), woda w filtrze powietrza?? to nie lodz podwodna zeby tak go moczyc. niedlugo padnie silnik bo pewnie wody zassal, bo nikt mi nie w mowi ze to od deszczu.(a wiem bo smigam tez

żle czytasz treść i żle wyciągasz wniaski - auto nigdy nie zobaczyło ciężkiego terenu- NIGDY- nie miałem bak uszkodzony tylko FAP - jest to taki dodatek do paliwa paliwa który jest dodawany przy tankowaniu i jest to zwykły "kondon" w plastikowej obudowie niefortunnie zamontowany przy lewym tylnim wahaczu (niżej niż wahacz!!!) - uszkodziłem przy nawracaniu na leśnym parkingu (słyszałem uderzenie gałęzi/kołka) ale nie sądziłem że uszkodził coś. co do sprzęgła - jak wyżej - nigdy terenu, boksowania czy wyjeżdzania z jakiś "okopów". woda - poprostu lipna konstrukcja auta - ssanie powietrza jest pod przednią atrapą - akutat przed przeglądem outek miał 2 szybkie(160-190) trasy w silnym deszczu - wystarczyło....
Cytat:
wykonujesz to co masz na liscie i przy dobrych checiach albo przy okazji zerkniesz z grubsza. tak tez maja mechanicy na przegladach. maja liste i jada po koleji pozycje. nie mieli obowiazku sprawdzania filtra i tego nie zrobili,

nawet nie mam odwagi myśleć że po 20 tyś filtr powietrza nie podlega inspekcji!!!! nie wspomnę o wymianie... ale to już wytyczne producenta
Cytat:
a o cenach przegladow powinien poinformowac cie pozadny sprzedawca przy kupnie auta.
jesli to byl 2 przeglad to cena standart, jesli 1 to troche ich ponislo

nie poinformowali , ale też nie pytałem - doszedłem do wniosku że jak w stolicy kosztuje 380-430 robocizna to wrocław się nie wychili - ale mnie zaskoczyli .... był to pierwszy , tz. mały przegląd....
Cytat:
sprzeglo nie podlega gwarncji tak na marginesie

nie jest problem w sprzęgle ale w samoregulatorze hydraulicznym który się rozpada - producen silnika (PSA) doskonale zna problem.....
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-03-2009, 23:39   

jmgmotocykle napisał/a:
nie jest problem w sprzęgle ale w samoregulatorze hydraulicznym który się rozpada - producen silnika (PSA) doskonale zna problem.....

O jakim samoregulatorze mówisz?
_________________

 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 29-03-2009, 17:55   

jeśli jest hydraulika to musi być element regulujący tz. "luz" - temat jest szeroko opisywany na stronach cytrynek z tymi silnikami (c5,c6)
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-03-2009, 19:44   

jmgmotocykle napisał/a:
jeśli jest hydraulika to musi być element regulujący tz. "luz"

Luz w układzie sterowania sprzęgłem kasowany jest w centralnym wysprzęgliku zespolonym z łożyskiem wyciskowym. Centralny siłownik sprzęgła jest taki sam w Outlanderze 2.2DID, 2.0DID, 2.4 MIVEC, Lancer 1.8 i 2.0DID a także w Grandisie DID.
Ten siłownik nie ma nic wspónego z PSA. Powyżej wymienione samochody nie mają problemy z siłownikiem sprzęgła, więc Twoja teoria że niby ten element jest wadliwy właśnie upadła.
_________________

 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 30-03-2009, 07:38   

tu niebardzo sie moge zgodzic... 1. sprzęgło jest kpl. z silnikiem , czyli francuskie, dopiero "po" sprzęgle zaczynaja sie podobne elementy (skrzynia itd...) 2. jak silnik o róznych mocach i Nm moze mieć takie samo sprzęgło??? dla mnie mało logiczne.... wychidzi na to że wszystko w mitsu lata na tej samej okładzinie.... a jak jestes tak bardzo w temacjie to mam pytanie - bo nie znam konstrukcji- czy 2.0 ma tez hydraulike na sprzęgle?
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-03-2009, 12:20   

jmgmotocykle napisał/a:
czy 2.0 ma tez hydraulike na sprzęgle?

Ma.:
Centralny siłownik sprzęgła jest taki sam w Outlanderze 2.2DID, 2.0DID, 2.4 MIVEC, Lancer 1.8 i 2.0DID a także w Grandisie DID.
_________________

 
 
coltito 
Nowy Forumowicz
HKS4G63T

Auto: Colt CA5A, Starion A183A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 15
Skąd: Olsztyn
  Wysłany: 31-03-2009, 10:06   

Tomek dobrze prawi. Układ jest identyczny w tych samochodach, nie mówimy tu o samym sprzęgle.
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 31-03-2009, 16:01   

czyli 2.2 ma za słaby docisk??? jesli tak to czemu niekiedy sie slizga a niekiedy zrobi sie z 3-4 tyś. km. i nic sie nie dzieje - cuda??? jak by był problem z dociskiem to spaliłbym sprzęgło, gdyby była wadliwa tarcza to tez by sie spaliła - może ktoś mi odpowie co jest przyczyną??? przeciez cudów nie ma - to czysta mechanika - dla mnie jest cos uszkodzone... raz działa poprawnia a innym razem sie "powiesi" i powoduje uslizg....
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 31-03-2009, 18:24   

Docisk też się "niszczy" do po co wymieniałoby się go przy wymianie samej tarczy?
I daje o sobie znać przy większym przebiegu niż 3-4kkm, bo jeszcze może "uciągnąć" :wink:
 
 
maczek
[Usunięty]

Wysłany: 31-03-2009, 20:26   

jmgmotocykle albo masz pecha na maxa, albo trafol ci sie tak zwany piatkowy model bo zeby sie sypnelo tyle na raz to pech musi byc, jesli 2 taki sam woz trzyma sie dobrze. no chyba ze nie wszystko nam napisales :wink:
powodzenia w walce z tym autem
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 31-03-2009, 20:37   

jak tyle sypneło ??? przeciez mam drugi model z którym mam ten sam problem - pozostałe rzeczy które opisałem to spierdzielone przez serwis... reszta bez zarzutu. w pierwszym który nie jest na gwarancji wymieniłe sprzęgło na wzmacniane czy sportowe i jest ok. - tego nie wymieniam bo po to mam cholerną gwarancje.... zresztą po to napisałem żeby opisac mój konkretny przypadek obsługi w aso - a nie drążyć temat czy mam "piatkowy" model czy szukac przyczyny...
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
taugusto
[Usunięty]

Wysłany: 15-08-2010, 15:33   

Witam,

ile w ASV kosztuje standardowy przegląd pod kątem sprawdzenia 12-letniego Lancera i wskazania najbliższych czynności do zrobienia/rzeczy do wymiany ?
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 18-08-2010, 10:48   

taugusto napisał/a:
Witam,

ile w ASV kosztuje standardowy przegląd pod kątem sprawdzenia 12-letniego Lancera i wskazania najbliższych czynności do zrobienia/rzeczy do wymiany ?


nie wiem jak Lancera, ale mnie za Outka Turbo skasowali ~400pln za kompletny przeglad, komp,zawiecha,lakier + pare czesci(przepalone zarowki,bezpiecznik,olej)
pan na warsztacie bardzo mily, pokazywal i wyjasnial co sprawdza, co jest ok a co mozna za niedlugo wymienic.
jedna sprawa, w wakacje maja bardzo odlegle terminy, lepiej zadzwonic i sie dopytac czy beda mieli czas
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
taugusto
[Usunięty]

Wysłany: 18-08-2010, 22:50   

Maddox napisał/a:
nie wiem jak Lancera, ale mnie za Outka Turbo skasowali ~400pln za kompletny przeglad, komp,zawiecha,lakier + pare czesci[...]


uprzejmie dziękuje za informacje
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 19-08-2010, 15:15   

taugusto napisał/a:
Maddox napisał/a:
nie wiem jak Lancera, ale mnie za Outka Turbo skasowali ~400pln za kompletny przeglad, komp,zawiecha,lakier + pare czesci[...]


uprzejmie dziękuje za informacje


acha, jak do nich dzwonilem to sam przeglad(bez czesci) przed zakupem mial kosztowac ~315pln
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.