Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
1.8 GDI Auto się dusi
Autor Wiadomość
MaciejKrK 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 12
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-11-2016, 21:41   

Witam Wszystkich.
W mojej Cari mam ten sam problem obroty dochodzą do 2000 i muli.
Kolego MarcinKolo polecam sprawdzić Ciśnienie na pompie WC jest tam regulator plecho1 już wrzucił link z opisami http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213 u mnie problem wygląda tak że po wyczyszczeniu przepustnicy, krokowego falujące obroty się ustabilizowały malutkie między 600 a 700 ale problem pojawił się podczas jazdy 70-90km stałej prędkości przerywał zwalniał przyspieszał (nie równa praca podczas stałej prędkości) Zachciało mi się kombinować zamiast z tym żyć bo było Dobrze mimo to. Postanowiłem wymienić filterek w pompie WC i wyregulować pompę, po wymianie i nauce obrotów stał się Dramat!! :shock: obroty które wcześniej opisałem + ewentualne spalanie zaczęło się od 99,9l /100km+po przejechaniu 20km (spalanie 34L+ kontrolka CE wymigałem 11, 56, 64 (nie wiem co to dla 1.8 GDI) i 12-czujnik przepływomierza podczas sprawdzania miernikiem napięcie na trzy pinowej wtyczce na mojej pompie 0,76 a powinno być minimum 3,0 mam załamke :(
Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły co do tego problemu? i i co to za błędy dla naszego GDI
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 01-11-2016, 21:46   

11 - oxygen sensor system
56 - abnormal fuel pressure system
64 - alternator FM terminal system

11 to chyba sonda Lambda. 56 - nieprawidłowe ciśnienie paliwa. Ostatni błąd to nie wiem co to.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
MarcinKolo 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 24
Skąd: Koło
Wysłany: 02-11-2016, 05:11   

Jak podjade do warsztatu to im podpowiem o tym cisnieniu. Tylko czy to sie bada tym samym urzadzeniem co sprawdzali cisnienie w baku ? A czy wyczyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego moglbym zrobic sam ? Bo szczerze mowiac nie jestem obeznany w mechanice a z drugiej strony chcialbym troche zaoszczedzic bo juz sporo kasy stracilem. Moze te bledy juz miales wczesniej i zyles bez swiadomosci ? Ja na szczescie w nieszczesciu mam tylko 56.

PS. Jest w ogóle sens truć dupę mechanikowi o sprawdzenie pompy WC woltomierzem przed wymianą tych dwóch małych filterków ?
 
 
hurt.hurt 
Forumowicz

Auto: mitsubsihi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2015
Posty: 31
Skąd: rumia
Wysłany: 02-11-2016, 08:08   

tak sprawdz wszystko.
 
 
MarcinKolo 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 24
Skąd: Koło
Wysłany: 02-11-2016, 08:39   

Ale chyba jak filtry są zapchane/niesprawne to i tak będzie błędnie pokazywać. Poczekam jednak i po wymianie jak nie będzie poprawy to im to podsunę, i tak już zamówione.
 
 
MaciejKrK 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 12
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-11-2016, 17:36   

MarcinKolo napisał/a:
A czy wyczyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego moglbym zrobic sam ?


Wiele osób to robi bez problemów w Mitsu to standardowa przypadłość.

MarcinKolo napisał/a:
PS. Jest w ogóle sens truć dupę mechanikowi o sprawdzenie pompy WC woltomierzem przed wymianą tych dwóch małych filterków ?


To jest 3 minuty pracy. a jeśli ciśnienie się zgadza może wystarczy regulacja bez rozkręcania. 8)
 
 
woxy 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI '97 - HB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 204
Skąd: okolice Chełma
Wysłany: 03-11-2016, 09:02   

Witajcie,
i mnie dopadła niemoc silnika. Dokładnie po zatankowaniu, od razu po 1 km poczułem delikatne szarpnięcia silnika, jakby paliwo nie dochodziło.
Potem coraz częstsze i kontrolka CE. Po 15km całkiem zgasł.
Zaholowałem do domu, chciałem sprawdzić przewody od pompki w baku, czy paliwo podaje.
O dziwo po postoju około 30min, odpalił bez problemu.

Kolejny wyjazd, przejechałem ponad 40km, ale już po około 5km szarpanie i CE powróciło.
Z trudem, ale jakoś dojechałem.

Wczoraj zdechł całkiem po jakichś 13km. I znowu to samo, postał z 20min, odpaliłem i wróciłem do domu. Przez pierwsze 5km grzałem ostro i nawet nie stęknął, a po tych 5km szarpanie powróciło.

Zbadałem błędy, pokazuje błąd 56. Wyjąłem pompkę z baku, paliwo czyste, filtry pompki także. Pompka podłączona na krótko sika paliwem mocnym strumieniem.

Myślałem że to paliwo kiepskie było, ale skoro jedzie kilka km i wszystko ok, to chyba nie paliwo.

Czytam o filterkach pompy WC, ile ich trzeba kupić? Czytałem też kiedyś że są także w każdym wtryskiwaczu.

P.S. Przepustnica czysta, zaglądałem jakiś miesiąc temu.
_________________
<?php
psql_connect('database', 'user', 'topsecret');
SELECT * FROM carisma WHERE date >= (data - 1);
?>

Jeśli moja wypowiedź znaleziona na forum pomogła w rozwiązaniu jakiegoś tematu to kliknij POMÓGŁ.
 
 
MarcinKolo 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 24
Skąd: Koło
Wysłany: 03-11-2016, 10:02   

http://allegro.pl/mitsubi...6156962865.html

Z tego co wyczytałem to 2.

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213
Jest zdjęcie, gdzie się znajduje pierwszy, "drugi na zwrocie z listwy do regulatora ciśnienia"
 
 
woxy 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI '97 - HB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 204
Skąd: okolice Chełma
Wysłany: 03-11-2016, 10:19   

Tak, 2 , wyczytałem na innych stronkach.
Piszą także o 2 oringach pod złącza in/out paliwa. Nie wiem czy konieczne, ale jakby chciało cieknąć?
"Part numbers -
O ring- MB554317 2 of these as they are - fuel in and return
Filter - MD619962 And 2 of these (6 if your also doing the injectors)

Only got 2 filters for the pump coming, so going to try Mitsubishi in Cardiff just for fun. "
_________________
<?php
psql_connect('database', 'user', 'topsecret');
SELECT * FROM carisma WHERE date >= (data - 1);
?>

Jeśli moja wypowiedź znaleziona na forum pomogła w rozwiązaniu jakiegoś tematu to kliknij POMÓGŁ.
 
 
MarcinKolo 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 24
Skąd: Koło
Wysłany: 07-11-2016, 08:42   

Te filterki nie wchodza w uszczelke a w tym miejscu nie bylo zadnych. Pomocy !

[ Dodano: 07-11-2016, 08:54 ]
Gdzie sie znajduje ten zwrot listwy bo zdjecie zniklo ?
 
 
woxy 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI '97 - HB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 204
Skąd: okolice Chełma
Wysłany: 08-11-2016, 13:15   

U mnie w górnym przyłączu brak filtra - to jest na powrocie.
Filterek natomiast jest w zasilaniu, 10cm ku szybie + 10 w dół licząc od pierwszego przyłącza.

_________________
<?php
psql_connect('database', 'user', 'topsecret');
SELECT * FROM carisma WHERE date >= (data - 1);
?>

Jeśli moja wypowiedź znaleziona na forum pomogła w rozwiązaniu jakiegoś tematu to kliknij POMÓGŁ.
 
 
MarcinKolo 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 24
Skąd: Koło
Wysłany: 08-11-2016, 20:40   

Bardzo dziwna sytuacja, mechanik tylko sprawdził czy są tam stare filtry i skręcił z powrotem, bo te z allegro nie wchodziły w uszczelkę. Efekt ? Zbiera się bez żadnego przyduszenia. Pojawił się natomiast inny problem, mianowicie moja Cari przy dojeździe np. do krzyżówki lub ronda po wciśnięciu sprzęgła gaśnie, ale nie za każdym razem, po prostu obroty schodzą do zera. W czwartek powrót do warsztatu, co może być tego przyczyną ?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-11-2016, 20:43   

Akumulator był może odpinany :?: .
Jeśli tak to może warto spróbować nauczyć obrotów 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
MarcinKolo 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 24
Skąd: Koło
Wysłany: 08-11-2016, 21:25   

No zgadza się, był odpinany. Mógłbyś mi powiedzieć czy dałbym radę to zrobić samemu ? Jeśli tak to jak xd Może by się obyło bez "bulenia" :)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-11-2016, 21:41   

Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę "nauka obrotów gdi" http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=31379
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.