Zamknięty przez: swinks_UK 13-04-2009, 13:06 |
[FAQ] LPG w Galancie EAxx |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10710 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 26-11-2008, 22:01
|
|
|
Z tego co widze to twoje wtryskiwacze sa umieszczone w tej dolnej częsci kolektora która rozdziela sie na posczególne głowice - przód i tył. W teorii masz lepiej bo blizej zaworów. Ale za to bardziej skomplikowane doprowadzenia gazu do obu par wtryskiwaczy. POdobnie do mojego rozwiązania ma chyba Krzysio-1972 i chyba Cuube choć nie wiem na 100%. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
tosztotomasz
Mitsumaniak StingRay Driver

Auto: Accord Tourer CM2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 362 Skąd: LPU
|
Wysłany: 27-11-2008, 07:55
|
|
|
Wiola napisał/a: | Witam, witam Inspektorze:) Twój Galancik jest boski:) |
Skoro już sobie tak kadzimy - powiedziała ta, co ma jedną z najładniejszych Cari w kraju
Marcino napisał/a: | W teorii masz lepiej bo blizej zaworów. |
W praktyce juz chyba nie jest tak dobrze skoro trzeba było kombinować z odmą. |
_________________ Sometimes you need a catchy word to let the world know your car doesn't make power until 5000 RPM
 |
|
|
|
 |
Wiola [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2008, 17:30
|
|
|
(Skoro już sobie tak kadzimy - powiedziała ta, co ma jedną z najładniejszych Cari w kraju _ będę to sobie czytała do poduszki)
Dziękuję, dziękuję...... Czy to znaczy, ze oboje mamy boskie Miśki? TAAAAAKKKKK
Aha...i odpowiadam Koledze Marcino ..... Pośmiałam się...no jasne, że jako blondynka spytam mechaniora czy mogę Cari zagazować...może być ubaw po pachy....DID i gaz...hi, hi
Ale fajnie pożartować...śmiech to zdrowie.... Pozdrawiam wszystkie Misie i Mitsumaniaków |
Ostatnio zmieniony przez Wiola 27-11-2008, 17:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
cuuube [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2008, 17:32
|
|
|
Marcino napisał/a: | chyba Cuube choć nie wiem na 100%. | ja mam inaczej
DaleCooper napisał/a: | no u mnie jest inaczej | mam podobnie
nie widze dokladnie jak u Ciebie z dlugoscia przewodow doprowadezajacych gaz do wtryskiwacza ...mnie montowal kumpel i troche stekal ze tak chce miec bo podobno dlugosc tego wezyka nie powinna przekraczac bodaj 18 cm a w tej wersji wyszlo na styk moze stad problemy z trzecim cylindrem bo jest zbyt dlugi |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10710 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 28-11-2008, 23:16
|
|
|
cuuube napisał/a: | Marcino napisał/a:
chyba Cuube choć nie wiem na 100%.
ja mam inaczej
DaleCooper napisał/a:
no u mnie jest inaczej
mam podobnie |
Ciekawe kto ma poprawnie? Lepiej bizej wtrysków PB czy moze króciutkie wężyki a dalej tak jak u mnie?
Cuuube.. czy ty na coś narzekasz jeżeli chodzi o LPG? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
cuuube [Usunięty]
|
Wysłany: 29-11-2008, 03:50
|
|
|
Marcino napisał/a: | Ciekawe kto ma poprawnie? | mnie montowal kumpel instalke w profesjonalnym zakladzie. mysle ze to co powiedzial ze przewody doprowadzajace gaz do wtryskiwaczy nie powinny przekraczac 18 cm musie miec jakies potwierdzenie bynajmniej w mojej instalacji (Landi Renzo)
zadnych przygod nie mialem a na instalacji przejachalem ok 23 tys km |
|
|
|
 |
tosztotomasz
Mitsumaniak StingRay Driver

Auto: Accord Tourer CM2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 362 Skąd: LPU
|
Wysłany: 29-11-2008, 09:28
|
|
|
Przyszła mi jeszcze jedna rzecz do głowy. Widzę, że Marcino i cuuube macie auta z 97 i 99 roku, czy później nie było żadnych zmian w motorze? Może przebudowali recyrkulację? W którym roku zeszli ze 163 KM na 160KM? |
_________________ Sometimes you need a catchy word to let the world know your car doesn't make power until 5000 RPM
 |
|
|
|
 |
t.o
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W 2.5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 109 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 29-11-2008, 16:06
|
|
|
Marcino napisał/a: | cuuube napisał/a: | Marcino napisał/a:
chyba Cuube choć nie wiem na 100%.
ja mam inaczej
DaleCooper napisał/a:
no u mnie jest inaczej
mam podobnie |
Ciekawe kto ma poprawnie? Lepiej bizej wtrysków PB czy moze króciutkie wężyki a dalej tak jak u mnie?
Cuuube.. czy ty na coś narzekasz jeżeli chodzi o LPG? |
Marcino, ja mam tak jak u Ciebie wtryski (wężyki króciutkie)
i jest super - żadnych problemów nie było i nie ma. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10710 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 30-11-2008, 16:12
|
|
|
Powiem wam ze wczoraj zmieniałem dwa popychacze i sciagałem pierwsza pokrywe zaworów. Tam faktycznie odma ze środka pokrywy prowadzi do kanału kolektora. JAk zapaliłem to faktycznie zasysa tamtedy powietrze, nawet na koncu jest zaworek zwrotny, i tak kulke mocno słychac jak pracuje.
Druga odma łączy chyba ze sobą obie pokrywy zaworowe jeśli dobrze pamietam. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
tosztotomasz
Mitsumaniak StingRay Driver

Auto: Accord Tourer CM2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 362 Skąd: LPU
|
Wysłany: 02-12-2008, 15:06
|
|
|
Marcino napisał/a: | Druga odma łączy chyba ze sobą obie pokrywy zaworowe jeśli dobrze pamietam |
Zdaje się, że właśnie tak jest i tamtędy mam puszczony cały "recykling", dzięki czemu wszystko pracuje jak należy. |
_________________ Sometimes you need a catchy word to let the world know your car doesn't make power until 5000 RPM
 |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 02-12-2008, 16:06
|
|
|
zawsze można recyrkulacje zablokować, i nie bedzie problemu... |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10710 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 02-12-2008, 23:02
|
|
|
JaGrab3 napisał/a: | zawsze można recyrkulacje zablokować, i nie bedzie problemu... |
Tylko po co skoro u jednych chodzi a drugich nie. Szukałbym przyczyny w złozeniu sekwencji a konkretenie w umieszczeniu wtryskiwaczy. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
tosztotomasz
Mitsumaniak StingRay Driver

Auto: Accord Tourer CM2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 362 Skąd: LPU
|
Wysłany: 03-12-2008, 09:16
|
|
|
IMHO gazownik osiągnął złoty środek, czyli odma pracuje a i wtryski... Marcino napisał/a: | W teorii masz lepiej bo blizej zaworów |
|
_________________ Sometimes you need a catchy word to let the world know your car doesn't make power until 5000 RPM
 |
|
|
|
 |
YourMama
Mitsumaniak Piss & Laugh

Auto: był Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Paź 2008 Posty: 163 Skąd: Bokiny
|
Wysłany: 03-12-2008, 11:39
|
|
|
Moj rumak tez juz po zagazowaniu, Wtryski mam doprowadzone w dolnej części kolektora i nie ma żadnych problemów. Jedyne co trza bedzie zrobic to wymiana swiec w najblizszym czasie, generalnie jest dobrze, ale slychac jak cos tam cyknie na jednej swiecy od czasu do czasu. No i powiedzcie mi panowie jak to jest z tym wskaznikiem paliwa?? przez pierwsze 200 km paliły sie wszystkie diody i w ciagu kolejnych 30 km zeszło na rezerwe. Bedzie lipa jak na 45 litrach zrobie 300 km, bo wtedy wyjdzie mi 15l/100 km, a benzyny palil ponizej 10, ale zobacze jak wyjezdze ten zbiornik do konca. |
_________________ Wiatr we włosach, muchy w zębach
 |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 05-12-2008, 19:23
|
|
|
Tyle, ze zawór egr jest zamknięty na wolnych obrotach, więc nie ma co przeszkadzać. Gazior raczej coś zwalił, albo nie potrafi wyregulować.
YourMama napisał/a: | Bedzie lipa jak na 45 litrach zrobie 300 km, bo wtedy wyjdzie mi 15l/100 km |
U mnie takie spalanie to standard. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
|