Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: swinks_UK
13-04-2009, 13:06
[FAQ] LPG w Galancie EAxx
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10710
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 26-11-2008, 22:01   

Z tego co widze to twoje wtryskiwacze sa umieszczone w tej dolnej częsci kolektora która rozdziela sie na posczególne głowice - przód i tył. W teorii masz lepiej bo blizej zaworów. Ale za to bardziej skomplikowane doprowadzenia gazu do obu par wtryskiwaczy. POdobnie do mojego rozwiązania ma chyba Krzysio-1972 i chyba Cuube choć nie wiem na 100%.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
tosztotomasz 
Mitsumaniak
StingRay Driver


Auto: Accord Tourer CM2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 362
Skąd: LPU
Wysłany: 27-11-2008, 07:55   

Wiola napisał/a:
Witam, witam Inspektorze:) Twój Galancik jest boski:)


Skoro już sobie tak kadzimy :D - powiedziała ta, co ma jedną z najładniejszych Cari w kraju 8)

Marcino napisał/a:
W teorii masz lepiej bo blizej zaworów.


W praktyce juz chyba nie jest tak dobrze skoro trzeba było kombinować z odmą.
_________________
Sometimes you need a catchy word to let the world know your car doesn't make power until 5000 RPM
 
 
 
Wiola
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2008, 17:30   

(Skoro już sobie tak kadzimy :D - powiedziała ta, co ma jedną z najładniejszych Cari w kraju 8) _ będę to sobie czytała do poduszki)

Dziękuję, dziękuję...... Czy to znaczy, ze oboje mamy boskie Miśki? TAAAAAKKKKK 8)


Aha...i odpowiadam Koledze Marcino ..... Pośmiałam się...no jasne, że jako blondynka spytam mechaniora czy mogę Cari zagazować...może być ubaw po pachy....DID i gaz...hi, hi

Ale fajnie pożartować...śmiech to zdrowie.... Pozdrawiam wszystkie Misie i Mitsumaniaków
Ostatnio zmieniony przez Wiola 27-11-2008, 17:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2008, 17:32   

Marcino napisał/a:
chyba Cuube choć nie wiem na 100%.
ja mam inaczej
DaleCooper napisał/a:
no u mnie jest inaczej
mam podobnie

nie widze dokladnie jak u Ciebie z dlugoscia przewodow doprowadezajacych gaz do wtryskiwacza ...mnie montowal kumpel i troche stekal ze tak chce miec bo podobno dlugosc tego wezyka nie powinna przekraczac bodaj 18 cm :!: a w tej wersji wyszlo na styk moze stad problemy z trzecim cylindrem bo jest zbyt dlugi
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10710
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 28-11-2008, 23:16   

cuuube napisał/a:
Marcino napisał/a:
chyba Cuube choć nie wiem na 100%.
ja mam inaczej
DaleCooper napisał/a:
no u mnie jest inaczej
mam podobnie


Ciekawe kto ma poprawnie? Lepiej bizej wtrysków PB czy moze króciutkie wężyki a dalej tak jak u mnie?
Cuuube.. czy ty na coś narzekasz jeżeli chodzi o LPG?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 29-11-2008, 03:50   

Marcino napisał/a:
Ciekawe kto ma poprawnie?
mnie montowal kumpel instalke w profesjonalnym zakladzie. mysle ze to co powiedzial ze przewody doprowadzajace gaz do wtryskiwaczy nie powinny przekraczac 18 cm musie miec jakies potwierdzenie bynajmniej w mojej instalacji (Landi Renzo)
zadnych przygod nie mialem a na instalacji przejachalem ok 23 tys km
 
 
tosztotomasz 
Mitsumaniak
StingRay Driver


Auto: Accord Tourer CM2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 362
Skąd: LPU
Wysłany: 29-11-2008, 09:28   

Przyszła mi jeszcze jedna rzecz do głowy. Widzę, że Marcino i cuuube macie auta z 97 i 99 roku, czy później nie było żadnych zmian w motorze? Może przebudowali recyrkulację? W którym roku zeszli ze 163 KM na 160KM?
_________________
Sometimes you need a catchy word to let the world know your car doesn't make power until 5000 RPM
 
 
 
t.o 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W 2.5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 109
Skąd: Małopolska
Wysłany: 29-11-2008, 16:06   

Marcino napisał/a:
cuuube napisał/a:
Marcino napisał/a:
chyba Cuube choć nie wiem na 100%.
ja mam inaczej
DaleCooper napisał/a:
no u mnie jest inaczej
mam podobnie


Ciekawe kto ma poprawnie? Lepiej bizej wtrysków PB czy moze króciutkie wężyki a dalej tak jak u mnie?
Cuuube.. czy ty na coś narzekasz jeżeli chodzi o LPG?


Marcino, ja mam tak jak u Ciebie wtryski (wężyki króciutkie)
i jest super - żadnych problemów nie było i nie ma.
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10710
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 30-11-2008, 16:12   

Powiem wam ze wczoraj zmieniałem dwa popychacze i sciagałem pierwsza pokrywe zaworów. Tam faktycznie odma ze środka pokrywy prowadzi do kanału kolektora. JAk zapaliłem to faktycznie zasysa tamtedy powietrze, nawet na koncu jest zaworek zwrotny, i tak kulke mocno słychac jak pracuje.
Druga odma łączy chyba ze sobą obie pokrywy zaworowe jeśli dobrze pamietam.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
tosztotomasz 
Mitsumaniak
StingRay Driver


Auto: Accord Tourer CM2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 362
Skąd: LPU
Wysłany: 02-12-2008, 15:06   

Marcino napisał/a:
Druga odma łączy chyba ze sobą obie pokrywy zaworowe jeśli dobrze pamietam


Zdaje się, że właśnie tak jest i tamtędy mam puszczony cały "recykling", dzięki czemu wszystko pracuje jak należy.
_________________
Sometimes you need a catchy word to let the world know your car doesn't make power until 5000 RPM
 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 02-12-2008, 16:06   

zawsze można recyrkulacje zablokować, i nie bedzie problemu...
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10710
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 02-12-2008, 23:02   

JaGrab3 napisał/a:
zawsze można recyrkulacje zablokować, i nie bedzie problemu...

Tylko po co skoro u jednych chodzi a drugich nie. Szukałbym przyczyny w złozeniu sekwencji a konkretenie w umieszczeniu wtryskiwaczy.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
tosztotomasz 
Mitsumaniak
StingRay Driver


Auto: Accord Tourer CM2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 362
Skąd: LPU
Wysłany: 03-12-2008, 09:16   

IMHO gazownik osiągnął złoty środek, czyli odma pracuje a i wtryski...
Marcino napisał/a:
W teorii masz lepiej bo blizej zaworów
_________________
Sometimes you need a catchy word to let the world know your car doesn't make power until 5000 RPM
 
 
 
YourMama 
Mitsumaniak
Piss & Laugh


Auto: był Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 163
Skąd: Bokiny
Wysłany: 03-12-2008, 11:39   

Moj rumak tez juz po zagazowaniu, :) Wtryski mam doprowadzone w dolnej części kolektora i nie ma żadnych problemów. Jedyne co trza bedzie zrobic to wymiana swiec w najblizszym czasie, generalnie jest dobrze, ale slychac jak cos tam cyknie na jednej swiecy od czasu do czasu. No i powiedzcie mi panowie jak to jest z tym wskaznikiem paliwa?? przez pierwsze 200 km paliły sie wszystkie diody i w ciagu kolejnych 30 km zeszło na rezerwe. Bedzie lipa jak na 45 litrach zrobie 300 km, bo wtedy wyjdzie mi 15l/100 km, a benzyny palil ponizej 10, ale zobacze jak wyjezdze ten zbiornik do konca.
_________________
Wiatr we włosach, muchy w zębach
 
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 05-12-2008, 19:23   

Tyle, ze zawór egr jest zamknięty na wolnych obrotach, więc nie ma co przeszkadzać. Gazior raczej coś zwalił, albo nie potrafi wyregulować.

YourMama napisał/a:
Bedzie lipa jak na 45 litrach zrobie 300 km, bo wtedy wyjdzie mi 15l/100 km


U mnie takie spalanie to standard.
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.