Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Bicie przy hamowaniu
Autor Wiadomość
ALEX-77 
Forumowicz
Czarny Żarłacz E98


Auto: Avance 2.5 V6 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 488
Skąd: Zabrze
Wysłany: 26-03-2012, 22:43   

deejay napisał/a:
marcinzam napisał/a:
to może spróbuj jeszcze wyważanie dynamiczne


To nie sa koła na 100% . interesuje mnie jakie jest w tym momecie bicie przednich tarcz , mierzył ktos ?

oczywiście lewa 0.03 prawa do 0.04 więc w granicach dopuszczalnych ,ale tak jak napisałem jutro jadę przetoczyć tarcze i wtedy zobaczymy .
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-03-2012, 22:53   

ALEX-77 napisał/a:
oczywiście lewa 0.03 prawa do 0.04


Przy takich wartosciach nie powinno całe auto wibrować .
 
 
twister47 
Forumowicz
twister47

Auto: Galant EA5A 2.5V6 24V SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 60
Skąd: Radomsko
Wysłany: 27-03-2012, 08:09   

ALEX-77 a na jakich kolach jezdzisz??
Tak jak wczesniej pisalem tez mialem problem z biciem, tylko ze jezdzilem na 17 kolach jak zalozylem 15 na zime to problem sie skonczyl. W sobote zmienilem znow na letnie 17 i jest wszystko ok. Cuda sie zdazaja :)
 
 
ALEX-77 
Forumowicz
Czarny Żarłacz E98


Auto: Avance 2.5 V6 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 488
Skąd: Zabrze
Wysłany: 27-03-2012, 17:21   

No i problem rozwiązany ,po przetoczeniu tarcz bice ustąpiło \:D/ ufff nareście ,tylko jestem ciekawy na jak długo ,kurcze jakie to fajne uczucie nacisnać pedał hamulca i poczuć tylko zwalnianie, bez masażu :mrgreen:
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-03-2012, 17:29   

ALEX-77 napisał/a:
kurcze jakie to fajne uczucie nacisnać pedał hamulca i poczuć tylko zwalnianie, bez masażu
:mrgreen:
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-03-2012, 22:26   

ALEX-77 napisał/a:
No i problem rozwiązany ,po przetoczeniu tarcz bice ustąpiło


Czyli ktos zle mierzył bicie tarcz , tak jak mówilem ze to niemożliwe
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 27-03-2012, 23:32   

deejay napisał/a:
Czyli ktos zle mierzył bicie tarcz , tak jak mówilem ze to niemożliwe

Najpewniej.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
ALEX-77 
Forumowicz
Czarny Żarłacz E98


Auto: Avance 2.5 V6 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 488
Skąd: Zabrze
Wysłany: 27-03-2012, 23:41   

Panowie bicie tarcz mierzyłem osobiście w różnych miejscach na tarczy i uwieżcie mi, że nie miały więcej niż 0,05.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-03-2012, 23:43   

Te auta to jedna wielka zagadka...
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-03-2012, 23:49   

ALEX-77 napisał/a:
Panowie bicie tarcz mierzyłem osobiście w różnych miejscach na tarczy i uwieżcie mi, że nie miały więcej niż 0,05.

Mogą dostawać większych zniekształceń po jakimś tam nagrzaniu się. Nie mówię tu o katowaniu ale o normalnej jeździe.
Co to za tarcze?

[ Dodano: 27-03-2012, 23:50 ]
OK doczytałem :D
ATE
Raczej nie powinno się tak dziać ale dobrze wiemy jak to jest z jakością dzisiejszych wyrobów :-X
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-03-2012, 21:30   

ALEX-77 napisał/a:
Panowie bicie tarcz mierzyłem osobiście w różnych miejscach na tarczy i uwieżcie mi, że nie miały więcej niż 0,05.


Albo mamy bicie albo go nie mamy . Osobiscie mam z przodu dwie setki bicia tarcz , objawów bicia na kierownicy nie mam żadnych , a hamuje czasami dosyć agresywnie :wink:
Więc u ciebie przy odczuwalnym juz biciu na kierownicy to bicie musiało mieć wartosci ok 10 setek lub nawet więcej .
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 28-03-2012, 22:18   

deejay napisał/a:

Albo mamy bicie albo go nie mamy .



Nie do końca się zgadzam. U mnie zaczynało bić po rozgrzaniu hamulców, na zimno było dobrze.
Winna okazała się krzywa piasta, po wymianie i przetoczeniu tarcz odpukać jest spokój.
Ciekawe na jak długo?
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-03-2012, 22:36   

pipi_ja napisał/a:
Ciekawe na jak długo?


jesli piasta jest krzywa tarcza znowu "oberwie " daje 2-3 m-c i bicie powróci .
 
 
davido1990 
Forumowicz
DAVIDO

Auto: Galant Avance 99 2.5 v6 163KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 39
Skąd: Koszalin
Wysłany: 09-04-2012, 19:19   

Mam taki problem że przy hamowaniu szczególnie z wiekszych prędkości słychać bicie i czuc że przód telepie ale nie trzęsie ani kierownica ani nie czuć tego na pedale hamulca. Co to może być? zuzyte czy krzywe tarcze? a może coś innego? Jesli tarcze do wymiany to czy tez klocki od razu czy jak sa klocki ok to mozna je zostawic i wymienic tylko tarcze?
 
 
 
ALEX-77 
Forumowicz
Czarny Żarłacz E98


Auto: Avance 2.5 V6 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 488
Skąd: Zabrze
Wysłany: 09-04-2012, 20:58   

Tarcze raczej nie, jeżeli podczas hamowania nie czujesz bicia na kierownicy,u mnie jak tarcze miałem krzywe to podczas hamowania od prędkości 80km/h w górę biło i własnie miałem tarcze krzywe no i przy okazji piastę (defakto dlatego pokrzywiła mi sie tarcza) u ciebie raczej obstawiałbym na jakiś wahacz i jego sworzeń ,ale może niech się wypowiedzą bardziej obeznani w temacie.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.