Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Instalacja gazowa - LPG - Lancer CYxA
Autor Wiadomość
adikowaty24 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1,8 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2019
Posty: 18
Skąd: Poznań
Wysłany: 22-05-2019, 21:19   

Dawid1111 napisał/a:
to w końcu te szklanki od tego amerykańca ktoś montował? działa to/
u mnie w aso jedna szklanka - uwaga - 95 zł

W Pz szklanki po 65 zl w ASO ,95 zl to ogrom za szklanke ;D
 
 
sitwaczek 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer, 2.0, 150KM, 2016r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2019
Posty: 1
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 24-06-2019, 15:23   [CY4A 2.0] Czy można założyć gaz do Lancer 2.0

Witam. Chciałbym się Was poradzić w kwestii założenia gazu do Lancera, z silnikiem MIVEC 2.0, 150KM z 2016 roku, wersja amerykańska z automatyczną skrzynią biegów

Każdy gazownik mi powie że tak tak, gaz będzie dobry i wszystko będzie grało. Jak myślicie? Będzie wszystko że sobą trybić? Nie będzie większych problemlw? Z góry dziękuję za pomoc!
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 24-06-2019, 18:06   

Zależy kto jak i co założy. W delikatnym silniku wszystko musi być perfekcyjnie, nawet drobne błędy mogą skutkować remontem głowicy. Nie wiem jak dokładnie w Twojej wersji bo amerykańskie wersje często się różniły od europejskich. Jeśli silnik ten nie jest delikatny to nie powinno być problemów tylko oczywiście zależy to od uczciwości i fachowości gazownika.
 
 
Golotheman 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 143KM Sportback+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 448
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-08-2019, 23:55   

https://motoryzacja.interia.pl/samochody-uzywane/porady/news-lpg-tak-ale-nie-w-tych-silnikach,nId,3130873
_________________
Obecnie pomykam:
2012 - do dziś / Seat Ibiza 6J Reference COPA '2012 1.4 86KM + BRC Sequent 24.11
2015- do dziś / Lancer Sportback INTENSE '2009 1.8 143KM 4B10 + Stag 4Qbox Plus
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-08-2019, 07:00   

Sorry, ale odrazu odrzuciła mnie reklama BRC w postaci paskudnej, nieustawnej listwy wtryskowej :)
 
 
adikowaty24 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1,8 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2019
Posty: 18
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-08-2019, 20:31   

Ja mysle ze to lekka przesada ,regulacja jak najbardziej .Ale ja wyznaje zasade ze o auto trzeba dbac ,jezeli ktos zdecydowal sie na lancera to mysle ze bral pod uwage wszystkie konsekwencje.
Mam znajomego gdzie Lancer przejechal 250k km na gazie i glowicy ani gniazd nic nie ruszylo.Brak lubryfikacji ,dobrze dostrojona instalacja.
 
 
Golotheman 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 143KM Sportback+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 448
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-08-2019, 11:16   

Może po prostu model z wzmocnioną głowicą.
_________________
Obecnie pomykam:
2012 - do dziś / Seat Ibiza 6J Reference COPA '2012 1.4 86KM + BRC Sequent 24.11
2015- do dziś / Lancer Sportback INTENSE '2009 1.8 143KM 4B10 + Stag 4Qbox Plus
 
 
adikowaty24 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1,8 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2019
Posty: 18
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-08-2019, 18:31   

Golotheman napisał/a:
Może po prostu model z wzmocnioną głowicą.

Niestety nie ,polski salon ;)
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20984
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 06-08-2019, 19:45   

adikowaty24 napisał/a:
Niestety nie ,polski salon ;)

Ale te z polskiego też miały :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Golotheman 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 143KM Sportback+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 448
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-08-2019, 11:59   

adikowaty24, tylko po VIN-ie się dowiesz. Albo po Piwie ;)
_________________
Obecnie pomykam:
2012 - do dziś / Seat Ibiza 6J Reference COPA '2012 1.4 86KM + BRC Sequent 24.11
2015- do dziś / Lancer Sportback INTENSE '2009 1.8 143KM 4B10 + Stag 4Qbox Plus
 
 
adikowaty24 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1,8 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2019
Posty: 18
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-08-2019, 20:33   

Golotheman napisał/a:
adikowaty24, tylko po VIN-ie się dowiesz. Albo po Piwie ;)

Pewnie masz racje ,chociaz mysle ze i wzmacniane gniazda da sie wypalić nie regulujac luzu :P
 
 
paweuuu 
Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 32
Skąd: Bolechowice
Wysłany: 11-09-2019, 07:48   Lancer 2.4 + LPG

Posiadam świeżego Lancera 2.4 AWC CVT i noszę się z zamiarem zamontowania instalacji LPG. Jestem tym wszystkim bardzo przejęty, bo naczytałem się o regulacji luzów zaworowych i o niewzmacnianych zaworach.

Założyłem osobny wątek ponieważ silnik 2.4 występuje dość rzadko w PL.
Chciałbym poradzić się właścicieli aut z tym motorem - jaka u nich instalacja się sprawdziła, może ktoś z was jest z małopolski /Kraków/ i doradzi sensownego gazownika.

Pozdrawiam
 
 
juar_78 
Forumowicz

Auto: MitsubishiLancerKombi2.0 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 461
Skąd: Śląsk
Wysłany: 11-09-2019, 08:16   

Na Śląsku to bym Ci doradził kilku.

Mój mechanik, co siedzi w Mitsubishi, utrzymuje, że na dobrze wykonanej i wystrojonej LPG, przy zmianie oleju co 10 tys., silniki są trwałe, także na LPG. Ma klientów ponoć, którzy zrobili po 150 tys. na LPG i w tym czasie raz była tylko wykonywana regulacja luzu. Co prawda jego uwagi dotyczyły bardziej 1.8 i 2.0, lecz to przecież ta sama rodzina silników.

Z AWC czy sprawdzałeś jaka butla tam wejdzie? Czy nie jest tak (jak w ralliart), że 4x4 powoduje, że wnęka jest tylko na dojazdowe koło?
 
 
paweuuu 
Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 32
Skąd: Bolechowice
Wysłany: 11-09-2019, 08:20   

Dzięki, za odpowiedz.

No niestety we wnęce nie mieści się pełne koło. Muszę się upewnić.

Co do Śląska... Przeraża mnie jeżdżenie na ewentualne regulacje po za Małopolskę. W teorii nie ma problemu, a potem się okazuje, że każdy serwis pracuje 8-16 w tygodniu, a w sobotę w ogolę.
 
 
MitsuGo 
Forumowicz
LPG 11.6 l/100km


Auto: cs9w 2.0, CY 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2018
Posty: 369
Skąd: z PL
Wysłany: 11-09-2019, 08:45   

paweuuu napisał/a:
W teorii nie ma problemu, a potem się okazuje, że każdy serwis pracuje 8-16 w tygodniu, a w sobotę w ogolę.


Dokładnie mam to samo. Niby nic się złego nie dzieje ale nie mam jak zrobić serwisu gwarancyjnego (dwa filterki do wymiany)
gdyż wracam późno a w każdą sobotę warsztat LPG jest zamknięty.
_________________
Go MitsuGo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.