Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
02-02-2014, 16:55
Zielone skurczybyki 2,0 V6 i 2,4 DOHC
Autor Wiadomość
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 26-05-2013, 17:11   

Widzę że prowadzę monolog, ale trudno ;)

Zakończyłem wczoraj etap naprawiania podłogi/ prania dywanów w Galu.

Po zaspawaniu wszystkiego co trzeba było zaspawać, cała podłoga w Galu została profilaktycznie wymalowana. Na to wszystko poszły specjalne maty wygłuszające ale i przy okazji zabezpieczające podłogę od wilgoci.




Z przodu poszły trochę inne, z taką jakby gąbką



I na koniec uprany dywan :)


W mym Galu nastała świeżość - jest czyściutko, pachnąco że aż się nie chce z niego wysiadać :)





No i w końcu oznaczyłem go :)




W środku Galant odnowiony :) Niebawem następny etap ....
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
D1VenO 
Forumowicz


Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 341
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-05-2013, 20:27   

++++ za samoogarnianie. Nie taki diabel straszny jak go maluja :)

W usa takie "komory" foliowe to rarytas, komora bezpylowa to tak naprawde pomieszczenie chroniace lakiernika. Wtracenia sa nawet w najlepszych kabinach. Kiedys auta wychodzace z fabryki byly szlifowane i polerowane dzis przy mechanizacji to czesto sie olewa :)

Wszystkich ktorzy znam w zawodzie lakiernika tna lakiery i poleruja, co bylo dla mnie dziwne :)

Wtracenia wytniesz i wypolerujesz a radocha ze samemu cos sie ogarnelo robi swoje. Zycze powodzenia w ratowaniu auta.
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 26-05-2013, 21:57   

kurde robisz mi smaka na takie pranie dywanu :roll:
jak możesz to napisz jakie koszta tych mat wygłuszających :D
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 27-05-2013, 10:04   

k@rol napisał/a:
kurde robisz mi smaka na takie pranie dywanu :roll:
jak możesz to napisz jakie koszta tych mat wygłuszających :D

k@rol nie boisz się niespodzianek typu dziura w podłodze ? :) :) Samo wyjęcie/włożenie dywanu zajmuje 20 minut. Ja prałem sobie vanischem i efekt jest zadowalający - potem trzeba to dobrze wypłukać, bo piachu i syfu z tego co niemiara wyleci - trzeba więc też dobrej pogody bo jednak te dywany przy okazji dobrze zmoczysz więc pogoda i słońce potrzebne żeby to dobrze wyschło.

Takie maty są na allegro - tanizna , np http://allegro.pl/mata-wy...3276315862.html
Do tego trzeba mieć nagrzewnicę (lub ponoć dobrą suszarką do włosów tez się da) bo wtedy tą matę przyklejasz i nagrzewasz i szmatką dociskasz i to się elegancko wykłada i formuje do kształtu podłogi. W aucie dużo ciszej :)
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 27-05-2013, 10:07   

D1VenO napisał/a:
Wtracenia wytniesz i wypolerujesz


A możesz mniej więcej przybliżyć jak to trzeba zrobić ? Miałem zamiar drobniutkim papierkiem wodnym próbować te wtrącenia zetrzeć a potem oczywiście polerka, ale żeby wycinać, to w życiu bym na to nie wpadł - ale może to być dobra opcja w sumie.
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
D1VenO 
Forumowicz


Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 341
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-05-2013, 11:31   

wyciąć w żargonie lakierniczym znaczy prze polerować papierem, lub takim konkretnym sprzętem na koreczkach. Jak mawia moja żona nie trzeba kupować BROWARU żeby napić się piwa. tak więc kup zwykły papier wodny 1500p i 2000p i na jakimś klocuszku [ nie na ręku ] w miejscach wtrąceń szlifujesz aż zniknie wtrącenie ale uważaj żeby nie przetrzeć do bazy podkładu hehe. Jeśli wtrącenia występują w takiej ilości że musiał byś takie łątki robić co kawałek proponuje przejechać cały element najpierw 1500 potem 2000 na klocku bez użycia siły, cały czas maczać w czystej wodzie papier i klocek. Na koniec polerka pastami.

Na necie jest pełno filmków jak to robić. ja używam kanału tego pana.
http://www.youtube.com/wa...CB11FE9A283FA25
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 27-05-2013, 11:59   

D1VenO napisał/a:
wyciąć w żargonie lakierniczym znaczy prze polerować papierem, lub takim konkretnym sprzętem na koreczkach.

W żargonie :wink: .
Wycinanie to ścinanie.
http://www.klakiernik.pl/...nowosc-739.html
 
 
D1VenO 
Forumowicz


Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 341
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-05-2013, 12:34   

takie coś to obstawiam że nie ma prawie żaden LAKIERNIK bo szef mu nie kupił. Ja osobiście posiadam i jestem zadowolony ale jak pisałem nie musi kupować browaru by napić się piwa. Ja wiem że do końca życia będę reanimował samochody dla siebie czy znajomych i mi się to przyda. ale jak ktoś raz na rok ma tego użyć to lepiej papierem pomachać.

ty też działasz w temacie czy tak jak ja hobbistycznie dla siebie ?
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 27-05-2013, 17:09   

marycjusz napisał/a:
k@rol nie boisz się niespodzianek typu dziura w podłodze

z lewej niedawno było robione, z prawej kto wie, ale chyba wolę być świadomy :wink:
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 27-05-2013, 20:00   

D1VenO napisał/a:
wyciąć w żargonie lakierniczym znaczy prze polerować papierem


aaa, czyli dokładnie to co mam zamiar zrobić :) Dzieki za filmik, na pewno się przyda ;)

k@rol napisał/a:
, z prawej kto wie, ale chyba wolę być świadomy :wink:

hehe, zdejmuj dywany i pochwal się co tam masz ;)

Cizesss, mnie jeszcze czekają niedługo kielichy do wyspawania....
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 12-06-2013, 16:32   

Wie ktoś z was jaki idzie pasek do klimy i pompy wspomagania w E54 ? Kupiłem nową chłodnicę klimy bo miałem walniętą i w weekend planuję uruchomić klimatyzację, ale zobaczyłem przy okazji ze przydałoby się wymienić pasek wielorowkowy/ klinowy czy jak tam się to zwie, napędzający klimę.

Na swoim starym odczytałem że jest to 5PK 1050, ale nie jestem pewien czy dobrze to odczytałem bo trochę te cyfry są rozmazane...
K@rol mógłbyś zerknąć w swoim galu jaki to pasek ? (może odczytasz)
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-06-2013, 18:29   

Katalogi podaja 1060-1065 w zalezności od producenta
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 13-06-2013, 22:29   

Jutro zobaczę, dam znać popołudniu :)
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 14-06-2013, 14:45   

Niestety u mnie nic juz na pasku nie widać:/
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 14-06-2013, 15:13   

hehe, kurde a u mnie na bank jest 5 PK 1050 - wczoraj się dobrze przyjrzałem.
Kupiłem taki, zobaczymy czy będzie pasował
Robertdg i K@rol ,dzięki za fatygę :notworthy:
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.