Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
COLT C53A - PRAWDZIWE GTI - 2.4 DOHC
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 17-01-2010, 23:55   

Cos chłopaków ostatnio nie widać na forum... Duza szkoda...
POZDRO
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-01-2010, 01:35   

Ponieważ temat ciekawy i sam zabieram się za takowy swap, napiszcie chłopaki o kilku ważnych rzeczach:
1. blok 4G64 na oryginalnych tłokach i pierścieniach?
2. dodatkowe problemy z wiązką silnika ? przeróbki, przekładka...
3. ECU samo utrzyma silnik czy niezbędna swinka ?
_________________

 
 
slevin 
Nowy Forumowicz

Auto: VR4 , starlet gt, fto
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 6
Skąd: Lublin/Świdnik
Wysłany: 26-01-2010, 10:23   

Ostatnimi czasy proponowałem NYSANowi konfrontacje z moja starletka ale nie możemy się zgrać, albo boi się 8) , a chciałbym zobaczyć jak się toczy to maleństwo 8)
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 26-01-2010, 17:16   

slevin, co tam u chlopakow?? :D bo sie nic nie odzywaja :?
 
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2010, 09:04   

Hej ho,
Coltos ma się dobrze, ja nim jeżdżę :mrgreen:
Zimową porą mieszczę się w 11.
Inne hybrydy ciekną(płyn chłodniczy) :cry: wczoraj oglądaliśmy jedną w eclipsie(sobie właściciel wymyślił że da sam radę - w necie ni ma wszelkich info :wink: )
Serek nie podam Ci gotowca bo za mało szczególów znam, foty foty foty...
A tak w ogóle to 100km z litra to droga przez....

P.S. Tej hybrydy nie zrobi Pan Henio w garażu...a Ty Slevin to VR4 szykuj na konfrontację a nie jakąś Starlet Turbo :mrgreen: tylko niech śnieg zejdzie z dróg...
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-02-2010, 14:25   

autoR napisał/a:
Serek nie podam Ci gotowca bo za mało szczególów znam, foty foty foty...


:shock: to kto to składał jak nie Ty?
_________________

 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2010, 15:21   

Leon z działek :mrgreen:
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-02-2010, 16:15   

autoR napisał/a:
Leon z działek :mrgreen:


no to do kogo uderzyć z pytaniami ?
_________________

 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2010, 16:54   

Serek napisał/a:
autoR napisał/a:
Leon z działek :mrgreen:


no to do kogo uderzyć z pytaniami ?


Ale pytania, które zadałeś w poście wyżej świadczą o braku wiedzy w temacie - Ty nie znasz tego tematu lub wydaje Ci się że znasz. I odpowiedzi na nie niewiele pomogą - jak będziesz miał obie połówki to wtedy jest o czym rozmawiać :mrgreen:
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2010, 17:12   

Nie odbieraj tego jako złośliwość ponieważ kwestia doboru tłoków i pierścieni jak również elektryka(opisana w tym temacie) jest drugorzędną. Połączenie połówek jest istotne a to czym to wystroisz i jaki przewidujesz stopień sprężania to możemy pominąć.

A o szczegóły pytam Twojego projektu i fotki bloku, głowy, etc.?
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-02-2010, 11:19   

Projekt 4g64/4GCS + głowica 4G63 DOHC Dynamic-4 N/A. Idąc dalej pozostaje kwestia tłoków (pod turbo custom made) natomiast tutaj sprawa stopnia sprężania. Przejrzałem temat raz jeszcze - wycofuję pytanie o ECU i wiązkę. Ale ani słowa o tłokach...
_________________

 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2010, 13:40   

Bloków było kilka: 16V czy 8V i która generacja rocznikowo 88-92 czy >92, model auta, US spec czy...inne?Uwierz, że są różnice... Najlepiej jak będziesz miał to zrób fotę.
Tłoków ORI też kilka rodzai, wklęsłe, płaski, ''garbate''-wypukłe, na tą chwilę jest wyprzedaż w IC po niecałe 40zł sztuka -garbate, pierścienie też mają tanie, najlepiej składać to na stalowej uszczelce wg mnie lecz wymagana jest wtedy wzorowa powierzchnia. Dla niektórych rozrząd w tej hybrydzie już jest wyzwaniem...
Jak chcesz iść w turbo to kup kute tłoki i wtedy albo dokładne wyważenie układu korbowo-tłokowego lub powinien ktoś wziąźć korby z GDI i porównać - były fabrycznie wzmacniane- może da radę to ożenić...
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-02-2010, 15:03   

Blok z modelu Galanta E1x, Sonaty z lat 88-92, ew. z Galanta E5x w wersji 2.4 DOHC. To mój plan, natomiast Wy robiliście to na bloku 16V. Mimo to chętnie posłucham o tłokach. Turbo raczej nie.
_________________

 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2010, 15:02   

Heh,
Colciak dostał drugą skrzynię - krótszą i ostrzejsze wałki + drobne mody głowicy, w tej chwili stoi na lakierni - będzie mazany(lakierowany) cały i ...niestety Nysan szuka nabywcy :cry:
Potencjalnych zainteresowanych proszę o PW...Nysan za dużo czasu nie ma ostatnio...
 
 
NYSAN 
Forumowicz

Auto: C50 , S13, Plymouth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 98
Skąd: lublinozouki
Wysłany: 10-03-2011, 17:18   

Odświerzę trochę, się doczekałem w GT artykułu, wkleję pierwsze strony - kto ma kupić GT i tak kupi - może afery nie będzie...



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.