Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
02-02-2014, 16:55
Zielone skurczybyki 2,0 V6 i 2,4 DOHC
Autor Wiadomość
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 16-06-2013, 17:53   

I niestety klimy nie uruchomiłem :) Wsadziłem drugą chłodnicę i niechcący ułamałem taki krótki przewód aluminiowy :( ehhh co za pech

Ale trzymajcie kciuki za mojego Gala, bo jutro wyjeżdżam i czeka go traska 1500- 1700 kilometrów - mam nadzieję że mnie nie zawiedzie :finga:
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 16-06-2013, 22:04   

Dojedzie 8)
_________________

 
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 28-06-2013, 13:29   

hehe no i był mały zonk :) Gal zawiódł.
Pod Poznaniem padł mi alternator :)
Jaki motyw w ogóle. Jadę sobie jadę i nagle patrze że zaczyna mrygać kontrolka od ładowania, no to świetnie sobie myślę....szybko wyłączam światła, nawiewy, radio, wszystko co tylko możliwe , no bo jadę w korku i myślę sobie jaki mi Gal padnie to będzie masakra.... patrze a tu Zakład mechaniczny, uffff spoko, zajeżdżam a oni mówią że nie robią alternatorów ! ....wsiadam do Gala i czuję że już jedzie resztką sił na samym akumulatorze (i tak jechałem w ten sposób prawie godzinę), jadę dalej iiiii....patrze i oczy przecieram : "Regeneracja alternatorów i rozruszników" !:):) Wjechałem tam pod same drzwi i w tym momencie Gal zgasł :finga: hehe szczęście w nieszczęściu jak to się mówi. I teraz najlepsze, wychodzą "specjaliści" i szukają alternatora w Galu hehe, stoję i się śmieję :) Musiałem pokazać palcem. Wzięli się za robotę - wyjęcie go zajęło im 3.5 godziny :x (w międzyczasie tkwiłem tam u nich wkurzony na maksa) - nie wiem ile się wyjmuje ten alternator (wiem że tam mało miejsca i słabe dojście), ale mój brat ostatnio (jakoś na jesień) wyciągnął go w pół godziny.
No i po 4 godzinach czekania diagnoza : Paaanie dzisiaj już nic z tego nie będzie..... jutro auto do odbioru o 11 tej. No to się zawinąłem do hotelu , zajeżdżam na drugi dzień do nich i co się dowiaduję ? Do wymiany diody, szczotki razem z obudową - ok wymienili, zregenerowali alternator i teraz trzeba go włożyć :finga: hehe - po 3 godzinach odebrałem Gala :) - koszt 450 złociszy :) Ale przynajmniej mam już zregenerowany alternator :) także w sumie może i dobrze że tak wyszło.
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
inq 
Mitsumaniak


Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 2776
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-06-2013, 15:54   

Cena uczciwa :) U mnie też to przerabiałem i wyjęcie trwało podobny czas.
_________________
"Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko :)
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14) :D :D
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 28-09-2013, 18:33   

Dawno się nie odzywałem a tu w międzyczasie prace postępują :)
Jakoś w sierpniu zabrałem się w końcu za drugie tylne nadkole/lewe, prawe robiłem rok temu i jak na razie trzyma się elegancko, nawet grama rudej nie wylazło.
A oto lewe nadkole przed operacją



Po oczyszczeniu


Po zaspawaniu


I po konerwacji :)



Dwa tygodnie temu zająłem się zlikwidowaniem największej bolączki mojego gala – trzeba było uratować lewy kielich przedni bo było coraz gorzej. Niestety nie mam wszystkich fot . Ogólnie na pierwszy rzut oka przeraziłem się – kielich nawet spoko, tylko zewnętrzną blachę zeżarło przy łączeniu z podłużnicą )podłużnica zdrowa, tylko naspawaliśmy na nią jeszcze trochę blachy dla wzmocniena całego kielicha, reszta kielicha nie ruszona przez rdzę bo szukałem dokładnie .

Gorzej było jak widzicie na focie z tą taką półką w którą wchodzi zbiornik do płynu spryskiwaczy bo w sumie musiałem ją całą usunąć :)



Tu już odbudowa „półki” :

A tu już końcowe etapy





Spawy zaklejone specjalnym spoiwem, wszystko zamalowane specjalna farbą na rdzę, na nią poszedł NOXUDOL 900, a na to baranek Wurth
Myślę że robota spoko wykonana, przykładaliśmy się do niej z sercem, więc podejrzewam ze teraz prędzej buda zgnije niż ten kielich :)
Drugi kielich wydaje się być zdrowy bo nie widać na nim rdzy , ale za dwa tygodnie będę konserwował całą podłogę więc i tam zajrzę bo i tak będę chciał zakonserwować to nadkole, więc się okaże :) - w każdym bądź razie na pewno nie będzie tak rozległych obrażeń jak przy tym kielichu :)
Jak już ogarnę konserwę podłogi (i ewentualnie drugi kielich jak będzie co przy nim robić) mój gal będzie w zasadzie bez rdzy – w zasadzie, bo wiadomo że zawsze gdzieś coś można znaleźć, ale podsumowując ostatnie poczynania walki z rdzą to mam zrobione :

- wymienione oba przednie błotniki (i świeżo pomalowane)
- wyspawane oba tylne nadkola
- wyspawany kielich lewy – najpoważniejsza do tej pory sprawa
- +niedługo konserwa podłogi i ewentualnie drugi kielich . SPOKO :finga:
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-09-2013, 20:52   

łał, podziwiam :shock:
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 28-09-2013, 21:21   

Hahahah Marku jak bym widział swojego dokładnie to samo :D



:) Nie ma co podziwiać normalka :) i wcale nie trudna naprawa jedno popołudnie :) proste elementy :)

Marku wielki plus za profesjonalne podejście do sprawy chodź malowanie schrzaniłeś xD :P btw. smarczysz spawarką gorzej niż ja :mrgreen:

Widzim sie na ogólnopolskim ! musisz być obowiązkowo! :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 29-09-2013, 00:30   

Czym wy to tak smarczecie?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-09-2013, 13:32   

Obejżałem fotki na wiekszym ekranie wooohaa poleciałeś na grubo :mrgreen: to już jest efekt finalny ta bagienna ektoplazma na nadkolu? :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 29-09-2013, 16:44   

Wszyc napisał/a:
chodź malowanie schrzaniłeś xD :P btw. smarczysz spawarką gorzej niż ja :mrgreen:


Hmmm a co w malowaniu schrzanione ? A co do smarków to walić to, ma dobrze trzymać a nie ładnie wyglądać i takie było moje założenie :P

Wszyc napisał/a:
to już jest efekt finalny ta bagienna ektoplazma na nadkolu?

Jeszcze na to pójdzie baranek, bo to na razie tylko farba na rdzę + noxudol.
Ale lada dzień będzie konserwa całej podłogi więc i wszystkie nadkola oblecę noxudolem
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-09-2013, 17:21   

No wiesz ja tam bym wyrównał położył metalika podchodził bym jak do elementu zewnętrznego :P no ale ważne by było git Tobie :)
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 30-09-2013, 10:36   

ee tam :P po założeniu błotnika i złożeniu wszystkiego do kupy widać tylko kawałek spawanej części kielicha, a tak to wszystko schowane także mi to nie przeszkadza :)
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 07-11-2013, 00:04   

Dwa tyg. temu wreszcie zakonserwowałem całą podłogę - zdarte co luźne , wiertarą oczyszczone , podkład reaktywny a na koniec Noxudol 900. (grubo bez oszczędzania) – myślę że teraz podłoga będzie się trzymać do końca dni galanta. Niestety nie mam dokładnych fot gdyż, ponieważ, jednakowoż umazany byłem po same pachy i cyknąłem tylko „jako – takie” foty żeby nie zapaskudzić aparatu a i czasu już nie było :






Udało mi się załatwić tę szufladkę na kubeczki, które występują tylko w galach E5 USA :finga: (Znajomy złomował swojego)
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
gregter 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.4 benzyna 2010
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 58
Skąd: Melbourne
Wysłany: 07-11-2013, 07:28   

Takie prawie 20 letnie graty w normalnym kraju to sprasowane plyna do japonskich hut. :mrgreen:
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 07-11-2013, 08:23   

tyle szukałem tego mocowania na kubki i nie znalazłem hehehhe :mrgreen: ... a ci się udało ....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.