 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAxx] Cewka zapłonowa |
Autor |
Wiadomość |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18-09-2016, 21:37
|
|
|
Dokładnie to MD325048 został zastąpiony przez MD362907.
Teoretycznie oba nr. powinny pasować. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
lutekwwl
Forumowicz pan życia i śmierci

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2012 Posty: 228 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 06-11-2016, 21:45
|
|
|
http://www.janmor.pl/product/hq/JM5121 czy te cewki zdadzą egzamin?
[ Dodano: 11-11-2016, 10:26 ]
Jendak cewki zostawiłem w spokoju. Wziąłem się za kable. Otóż wcześniej miałem na 4 przewodach ( 2 długie, dwa krótkie ). Samochód po rozgrzaniu zaczynał szarpać, tak więc znalazłem gdzie przeskakuje iskra na krótkich przewodach. Zmiany naszły mnie takie, że kupiłem dwie fajki firmy Janmora ( pierwszy raz ) o dł. 141mm i cewki przykręciłem bezpośrednio do silnika ( na te dwie śrubki ), dodatkowo wszystko poizolowałem solidnie. Efekt: Mam wrażenie, że auto mniej kopci, radio gra lepiej, trzyma równe obroty na biegu jałowym na Pb oraz na LPG, zero szarpania, od najniższych obrotów ( bieg 4,5 ). No i najważniejsze że cewki są solidnie przykręcone |
|
|
|
 |
|
|