Znika plyn z chlodnicy |
Autor |
Wiadomość |
jAZZMAN
Mitsumaniak

Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 2155 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 04-06-2012, 16:21
|
|
|
Dzięki chłopaki za szybką reakcję.
Owczar, Tą z aukcji mogę brać w ciemno?
Miś jedzie na czerwonym płynie |
_________________ uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 04-06-2012, 16:26
|
|
|
Zmierz jeszcze jakiej grubości masz chłodnicę. 2.0 miały cieńszą, ale nie wszystkie. Ta co podałem jest z tych grubszych. Co prawda mocowanie ma takie samo, różni się użebrowaniem. No i rzecz jasna masz manual? |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 04-06-2012, 16:28
|
|
|
Owczar napisał/a: | No i rzecz jasna masz manual? |
Tak, ma manual. Podjedzie
Owczar napisał/a: | 2.0 miały cieńszą, ale nie wszystkie. |
Właśnie kombinowałem skąd różnice w numerach OEM. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
jAZZMAN
Mitsumaniak

Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 2155 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 04-06-2012, 16:33
|
|
|
Nie ma KOYO u tego sprzedawcy, ale zaproponował mi Termotek (normalnie nieco droższe) w tej cenie.
Co do grubości chłodnicy to na górze ma około 55mm, natomiast część chłodząca około 26mm.
Tak, oczywiście manual.
fj_mike, podał inne numery niż te z aukcji... |
_________________ uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
|
|
|
 |
jAZZMAN
Mitsumaniak

Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 2155 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 04-06-2012, 16:52
|
|
|
Strasznie problemowy człowiek. Jeko podejście do klienta powiedziało "NIE KUPUJ U MNIE!".
Pan wyśle pocztą a nie kurierem i to dwa dni robocze albo trzy. Na moją sugestię, że dopłacę do kuriera usłyszałem, ze w tym roku nie mają umów z kurierami bo Ci nie poprzyjeżdżali.
W długi weekend jadę do rodziny i w takim stanie nie pozwolę sobie jechać Miśkiem.... będę musiał pożyczyć Forda
RATUJCIE!!!!!
Co się dzieje z tym światem? Ręce opadają.
[ Dodano: 04-06-2012, 17:27 ]
Akcje z 3 sprzedającymi na allegro zniechęciły mnie do zakupu właśnie tam... Jeden nie ma, drugi wyśle pocztą bo nie ma umowy z kurierem, a trzeci... szkoda gadać.
Zamówiłem u all-parts'a, zagwarantował, że będzie na środę. Brałem od niego części do Galanta i zawsze byłem zadowolony.
Dziękuję za pomoc i rady.
P.S.
Co to są lamelki? |
_________________ uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-06-2012, 18:40
|
|
|
jAZZMAN napisał/a: |
P.S.
Co to są lamelki? |
No to są właśnie te "żeberka" czyli blaszki zwinięte w harmonijkę |
|
|
|
 |
jAZZMAN
Mitsumaniak

Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 2155 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 05-06-2012, 11:03
|
|
|
Powodzie mi proszę na co należy zwrócić uwagę podczas wymiany chłodnicy wody.
1. Spuszczamy ciecz z układu poprzez korek na rogu chłodnicy.
2. Odpinamy węże.
3. Odpinamy elektrykę.
4. Wykręcamy uchwyty o góry i wyciągamy chłodnicę.
Czy tak?
Wkładamy w kolejności odwrotnej, a jak wygląda sprawa z odpowietrzeniem układu?
Proszę o mądre słowa |
_________________ uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 05-06-2012, 11:16
|
|
|
Tak jak napisałeś. Wyjmujesz z wentylatorami. Odkręcasz je po wyjęciu.
Odpowietrzy się sam. Zalej do pełna, potem odpal, niech pracuje na wolnych obrotach na odkręconym korku. Dolej ile się da, zakręć korek, zalej zbiorniczek wyrównawczy do pełna. Jak pojeździsz i silnik się nagrzeje, a potem ostygnie, otwórz maskę i uzupełnij płyn w zbiorniczku, tak żeby było więcej niż połowę na zimnym. |
|
|
|
 |
jAZZMAN
Mitsumaniak

Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 2155 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 05-06-2012, 12:15
|
|
|
Dziękuję za pomoc . Należy Ci się napój bogów
[ Dodano: 05-06-2012, 12:18 ]
A mam jeszcze jedno pytanie....
Co do lamelek (ha jestem bogatszy o nowe słowo).... W chodnicy od klimy pozapadały się do środka auta aż oparły o chłodnice cieczy (ktoś musiał szybko jechać ). Będę wyciągał ostrożnie.
Mam pytanie jak je połatać?
Czy mogę delikatnie powkładać je na miejsce, pomiędzy żeberka w chłodnicy, podwiązać drutem miedzianym ? |
_________________ uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-06-2012, 15:37
|
|
|
Powsuwaj je na miejsce ale niestety czeka cię wymiana chłodnicy klimy (tak jak mnie) bo wysypana chłodnica nie będzie nadążała z odprowadzaniem ciepła co będzie skutkowało z szybkim wzrostem ciśnienia w układzie i częstym rozłączaniem/załączeniem sprężarki klimy a to przyspiesza umieranie sprzęgła tejże sprężarki |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 06-06-2012, 15:51
|
|
|
jAZZMAN napisał/a: | Co do lamelek (ha jestem bogatszy o nowe słowo).... W chodnicy od klimy pozapadały się do środka auta aż oparły o chłodnice cieczy |
jAZZMAN napisał/a: | Mam pytanie jak je połatać?
Czy mogę delikatnie powkładać je na miejsce, pomiędzy żeberka w chłodnicy, podwiązać drutem miedzianym ? |
To samo miałem i wymieniłem chłodnice
komarsnk napisał/a: | Powsuwaj je na miejsce ale niestety czeka cię wymiana chłodnicy klimy (tak jak mnie) bo wysypana chłodnica nie będzie nadążała z odprowadzaniem ciepła co będzie skutkowało z szybkim wzrostem ciśnienia w układzie i częstym rozłączaniem/załączeniem sprężarki klimy a to przyspiesza umieranie sprzęgła tejże sprężarki
|
Po wymianie chłodnicy u mnie nic sie nie zmieniło często sie włącza i wyłacza , nie za często |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
jAZZMAN
Mitsumaniak

Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 2155 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 06-06-2012, 16:20
|
|
|
Jak połatam lamelki to na pewno będzie lepiej niż teraz. Jutro działam z chłodnicą wody, zobaczymy jak to wygląda po rozmontowaniu. |
_________________ uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-06-2012, 16:24
|
|
|
milo napisał/a: |
Po wymianie chłodnicy u mnie nic sie nie zmieniło często sie włącza i wyłacza , nie za często |
Może większy osuszacz ma większy problem niż chłodnica? Bo się zatkał np?
Ale to dywagacja na inny wątek.
Jedno jest pewne: u mnie NIBY chłodnica nie ciekła ale po wymianie na inną używkę (z diesla ) przestał znikać płyn ze zbiorniczka a układ trzyma ciśnienie |
|
|
|
 |
jAZZMAN
Mitsumaniak

Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 2155 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 09-06-2012, 13:20
|
|
|
Wymieniłem chłodnicę cieczy. Chciałem podziękować za pomoc merytoryczną.
Chłodnica klimatyzacji połatana - zszyłem ściegiem "na okrętkę". Opis oraz fotografie w temacie o moim miśku:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=71876 |
_________________ uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 |
|
|
|
 |
|