Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant Avance Czarna Perła by komarsnk
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 02-10-2015, 09:57   

Już dokładnie nie pamiętam bo to dawno temu było

Wyczyscilem plaster miodu rozpuszczalnikiem. Trochę nakropilem samego maf i lekko przedmuchalem. Ogólnie jest delikatny i trzeba uważać, ale nie powinno my się nic stać.
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-10-2015, 11:06   

mati_z napisał/a:
Wczoraj jeszcze zauważyłem, że zanim się rozgrzeje i przełączy na gaz to jest taki jaki jakby dołek w przyspieszeniu w zakresie 1000-1500 obr/min

Czyli masz bardzo podobne objawy do opisywanych tutaj przez kilku userów :)
Owczar napisał/a:
Już dokładnie nie pamiętam bo to dawno temu było
Wyczyscilem plaster miodu rozpuszczalnikiem. Trochę nakropilem samego maf i lekko przedmuchalem. Ogólnie jest delikatny i trzeba uważać, ale nie powinno my się nic stać.

Ja bym to czyścił bezdotykowo szprajem do czyszczenia egr, gaźników i przepustnic.
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 02-10-2015, 17:18   

mati_z napisał/a:
mjsystem, komarsnk, macie jakieś dowody czy powtarzacie mity? Tak odkręcacie w domu kuchenkę gazową przy temperaturze 25 stopni to też Wam gluty lecą?
Taką temperaturę ustawił mi kumpel "gazownik" i jest w porządku. Jeśli temperatura byłaby zbyt niska to wystąpiłoby szarpanie na gazie, a takich problemów nie zaobserwowałem
Minimum, to 35 stopni. I to minimum, a nie optimum. Zapłacisz, za nowy reduktor, bo padnie Ci membrana w reduktorze, to się dowiesz dlaczego masz za niską temperaturę.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 03-10-2015, 17:30   

Co gazownik,to inne zdanie.Ja w poprzednim galu miałem instalację od nowości auta,która przełączała się sekundę po odpaleniu.Co prawda była to instalacja drugiej generacji,ale z parownikiem nie było problemów.Tak że nie wiadomo komu wierzyć :roll:
_________________

 
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-10-2015, 13:57   

Dobra - na zewnątrz 7 a Coolant temp=21 więc czujnik do wymiany. Jak na złość jak nie wpiąłem się do logowania to marudził na zimno... Ostatnio zauważyłem, że lubi przymulić po zmianie biegu z 1 na 2 na zimno przy lekko wciśniętym gazie (jak to zwykle na zimno). Może faktycznie skrzynia za zimno już nie pracuje dobrze... Zrobię jeszcze rest i zobaczę co się będzie działo.
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 04-10-2015, 17:01   

A mój jak na razie nie przymula, mimo, że rano tylko +3 st. C.
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-10-2015, 17:33   

Pięknie - teraz już wiem dlaczego mi ścina jedną oponę delikatnie od zewnatrz. Jednak nie przez zbieżność ale przez to, że z tej strony auto stoi prawie 3cm wyżej :-X
Przy okazji wymiany sanek muszę zrobić generalny przegląd zawiasu z tyłu i przełożę jednak na próbę sprężyny z sedana... :x
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 04-10-2015, 17:56   

komarsnk napisał/a:
Pięknie - teraz już wiem dlaczego mi ścina jedną oponę delikatnie od zewnatrz
Myślałem, że przez ten 2 pinowy czujnik temperatury :mrgreen:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-10-2015, 20:29   

Żeby temp silnika i otoczenia była równa, auto musiałoby postać ze 3 dni. Ja bym tak pochopnie czujnika nie zmieniał.
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-10-2015, 20:34   

Owczar napisał/a:
Żeby temp silnika i otoczenia była równa, auto musiałoby postać ze 3 dni. Ja bym tak pochopnie czujnika nie zmieniał.

Myślałem, że 15 godzin przez noc jak postoi to temperatury się jednak zbliżą do siebie - aż takie dużej różnicy by chyba nie było. Niemniej jak znajdę chwilę to posprawdzam go jeszcze wg manuala.
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-10-2015, 20:45   

To jest spora pojemność cieplna. Jak zostawiam na noc garnek rosołu to na drugi dzień po pracy nie ma jeszcze temp pokojowej.
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 05-10-2015, 14:33   

komarsnk napisał/a:
Ostatnio zauważyłem, że lubi przymulić po zmianie biegu z 1 na 2 na zimno przy lekko wciśniętym gazie (jak to zwykle na zimno). Może faktycznie skrzynia za zimno już nie pracuje dobrze...
To nie skrzynia. Na 100%. Bez zmiany biegu jest to samo....
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-10-2015, 19:12   

Owczar napisał/a:
To jest spora pojemność cieplna. Jak zostawiam na noc garnek rosołu to na drugi dzień po pracy nie ma jeszcze temp pokojowej.

OK - dziś zrobiłem loga i lekko przymuliło po zmianie biegu - może coś będzie widać.
Ja jeszcze muszę dokładnie sprawdzić wskazania TPS bo coś dziwne te wartości tutaj pokazuje. Pytanie: czy przy maks. wciśniętym pedale gazu ma pokazywać 100%

Sprawa 2: czy taka fasolka jak poniżej jest w jakikolwiek sposób naprawialna?

To jest od strony łba śruby - od nakrętki jest OK - druga strona też OK, tylko ta jedna :(
Nie da się na tym poprawnie ustawić zbieżności co nie?

Sprawa 3: zamieniłem dziś sprężyny z amorkami na te z sedana bo jednak za wysoko stał.
Teraz znowu stoi koszmarnie nisko... :x

Tzn. może nie koszmarnie ale to jest wysokość z pełną butlą LPG i połową baku beny. Jak wsiądzie jedna osoba i coś jest w bagażniku to opona się chowa...
Sprężyny podobno stosunkowo nowe (chyba max 5 lat?). U was też tak się zachowuje? :/
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-10-2015, 20:39   

Tps nie pokaże 100%.
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-10-2015, 23:52   

Galant był uziemiony 4 dni :/
Urwana prowadnica tylnego zacisku, którego kiedyś nie mogłem właśnie odkręcić :x
Więc od zakupu (ponad 2 lata) nie zaglądałem do tylnych prowadnic...
Przyłożyłem więc klucz udarowy z nadzieją że coś się uda wytłuc... Akurat na następny dzień miałem zlecenie i potrzebowałem auta :| no nic - jakoś przeżyłem jazdę Renault Clio I Rocket Edition :D
Jarzmo zamówione od kolegi jacek11, który w zasadzie mi je podarował (dzięki wielkie!!) :D
Było z przedlifta, po konsultacjach w dziale technicznym miało pasować... i tak było :D
Niemniej trochę się obawiałem bo wygląda nieco inaczej od poliftowego - z lewej przedlift, z prawej polift:

Po złożeniu wszystko ładnie pasuje ;)
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.