Przesunięty przez: roch_27 04-02-2008, 19:04 |
[EAxx] Siedzenia w Galancie EA |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 12-04-2017, 09:20
|
|
|
No właśnie stelaż z silnikami jest osobną częścią - wystarczy odsłonić te 2 zaczepiąjące się szmaty (wcześniej wyciagając fotel oczywiście) i masz je na wierzchu. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-04-2017, 09:41
|
|
|
Spróbuję odkręcić śruby fotela, odczepić z uchwytu kabel poduszki fotela, odpiąć wtyczkę poduszki i położyć fotel do tyłu. Może wtedy uda się dojść do silniczka. Zastanawiam się tylko czy to sam silniczek może tak hałasować czy raczej prowadnice czy jakieś zewnętrzne przekładnie są wyrobione/nie nasmarowane. Jak pomogę ręką fotelowi przesuwać się w przód to hałasuje dużo ciszej, a nawet jak mocno napieram to wcale. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 13-04-2017, 22:56
|
|
|
Po zdjęciach już wiem dlaczego ten fotel tyle waży...:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-04-2017, 22:56
|
|
|
Zrobiłem jak wyżej, po pochyleniu fotela wysunąłem elektrycznie prowadnice na maksa w przód, odpiąłem materiał od spodu fotela i nasmarowałem smarem grafitowym widoczne odcinki prowadnic fotela i przekładnie ślimakowe po obu stronach. Jaka była moja radość, gdy po poskładaniu wszystkiego fotel "jedzie" w przód i w tył cichutko
Dzięki wszystkim za porady. |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14-04-2017, 08:51
|
|
|
Sama rama elektrycznego waży więcej niż cały fotel manualny |
_________________
 |
|
|
|
 |
Michaszysz
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1998 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 146 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 20-06-2017, 00:44
|
|
|
Mam pytanie trochę nie na temat, z jakiego materiału jest wykonany kokpit w Galancie? Chodzi mi głównie jakim preparatem go czyścić. |
|
|
|
 |
vSiMoN
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6 160HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2015 Posty: 34 Skąd: Konin
|
Wysłany: 22-06-2017, 20:49
|
|
|
Michaszysz napisał/a: | Mam pytanie trochę nie na temat, z jakiego materiału jest wykonany kokpit w Galancie? Chodzi mi głównie jakim preparatem go czyścić. |
K2 POLO |
|
|
|
 |
|