Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
14-08-2007, 19:03
[EAxA] Galant EA z automatyczną skrzynią biegów
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-07-2015, 21:14   

Sprawdź termostat i drożnosc chłodnicy
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 06-07-2015, 21:18   

robertdg, a uważasz, że termostat ma wpływ na "wyrzyganie" oleju przez szyję bagnetu?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-07-2015, 21:23   

Temperatura wzrosła na 3/4 wskaźnika, miarodajnie winno to być coś koło 105stopni, mógł tez zaszwankowac wentylator chłodnicy
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 06-07-2015, 21:44   

Przy około 200km/h wentylator chyba już nie robi różnicy :)
no może 3/4 trochę przesadziłem :



https://goo.gl/photos/SwxddELbaNNrHnjf9

ale zawsze jest niżej niż poziomo.
Uważasz, że nawet jeśli Termostat w silniku zdechł to to ma on wpływ na olej w skrzyni?
PRzecież jeśli termostat się "przyciął" to w chłodnicy płyn był zimniejszy niż powinien więc skrzynia miała lepsze chłodzenie....
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-07-2015, 21:53   

Zacznijmy jeszcze od tego, czy w chłodnicy i zbiorniczku wyrównawczym jest odpowiedni poziom płynu - po odkręcenia korka chłodnicy ma być pełny stan ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 06-07-2015, 21:55   

Stan jest ok.
Chyba za długo na tym forum jestem by mnie posądzać o tak debilne zaniedbania.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-07-2015, 22:06   

Nie uważam w ten sposób, wole jednak wspomniec, rutyna moze być zwodnicza.
Tak czy inaczej skok temperatury nie powinien mieć miejsca, albo niewydoliło chłdozenie silnika albo oleju ze skrzyni, trzeba posprawdzać po kolei
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 06-07-2015, 22:11   

CZyli to normalne, że przy znacznym wzroście obciążenia i temperatury skrzynia wywala olej przez wlew?
Aż tak puchnie płyn w skrzyni?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-07-2015, 22:20   

Gdyby temperatury były w normie to taka sytuacja nie powinna mieć miejsca
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 06-07-2015, 22:22   

Byłem przed chwilą zerknąć na auto. Tego oleju wyciekło tyle, że cały zderzak, nadkole i felga są mokre...
Może to początek końca skrzyni?
Jakaś regulacja ciśnienia czy coś?
Od początku jak mam to auto to skrzynia piszczy - podobnie jak układ hybrydowy w moim lexie podczas jazdy w trybie EV
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-07-2015, 08:33   

Zrewiduj olej w skrzyni, co do piszczenia, to może któryś solenoid na skrzyni wydaje takie dźwięki.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 07-07-2015, 08:49   

Ja też miałem raz trochę wyższą temperaturę w Galu. 4 osoby, zapakowany po dach i jazda w Alpach pod górę serpentynami. Delikatnie się uniosła wskazówka...
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 07-07-2015, 09:51   

polaff napisał/a:
Jakaś regulacja ciśnienia czy coś?

Nie wiem jak automaty ale normalnie skrzynie mają odpowietrniki, bo wraz ze wzrotem temperatury w skrzyni robi się ciśnienie.
Dziwi mnie to że wywaliło bagnetem.

Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
kabar 
Forumowicz

Auto: inny
Kraj/Country: Montenegro
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 234
Skąd: dokąd
Wysłany: 07-07-2015, 12:35   

W automacie również jest odpowietrznik. Jesteś pewien że wywaliło bagnetem? Dziwny objaw.
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 07-07-2015, 23:10   

kabar, pewny nie jestem, ale na tym białym kołnierzu bagnetu był olej więc raczej to wskazuje na źródło bo jest dość wysoko i w pobliżu nie ma nic co mogło by go zachlapać olejem. Już kiedyś zauważyłem jednorazowy incydent kapnięcia w okolicach skrzyni w miejscu w garażu gdzie stoi galant.

robertdg napisał/a:
to może któryś solenoid na skrzyni wydaje takie dźwięki

na moje ucho to dźwięk raczej typowo mechaniczny - podobny do turbiny i zmieniający swą częstotliwość wraz ze zmianą prędkości, raz występuje raz jest cicho.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.