  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		galant... czyli jak się wszedłem na minę i jak ją rozbrajam | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 robertdg  		  
		 
         Mitsumaniak SnowWhite
  
  
                  Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23650 Skąd: KSSE 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-02-2017, 04:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | eremita napisał/a: | 	 		  | Ja mam tak zrobione, od ponad dwóch lat wszystko ok  | 	  Może masz obejme ze stopniowana srednica, zgadywał nie bede, ale próbowałem tego rozwiazania i poprostu do pewnego zaliczyć go nie mogłem, to ze sie trzyma i wyglada solidnie to nie wszystko, skoro pod mocniejszym uchwytem reki czulem ze to jednak nie porzylega pełnym obszarem | 
             
						
				_________________ Gość zobacz mojego Galanta   
 
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 areksz121  		  
		 
         Mitsumaniak Elektronik
  
                  Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-03-2017, 20:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ja w swoim to łączenie zregenerowałem dorabiając dwie blachy na wymiar nowej uszczelki, wspawane jak w oryginale i spokój. Bo chyba mowa o połączeniu skręcanym na 3 śruby? Ale fakt, drugi ori mało używany tłumik leży i czeka na montaż, ale to jak stary całkiem się rozleci :wink; | 
             
						
				_________________ POMOGŁEM?   kliknij "pomógł" ->  Bóg zapłać   
 
 
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA, 
 
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest!    '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku   
 
Carisma '99 4G92 BRAT    http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
 
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
 
EA5A 98' TRZECI BRAT | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 awas  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Avance 2.5 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 03 Lut 2014 Posty: 169 Skąd: ZKL 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-07-2017, 09:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Kończąc temat pierdzącego tłumika sprzed pół roku wyjaśniam, że brzęczała przerdzewiała osłona termiczna katalizatora.
 
 
Teraz nowy problem... a w zasadzie dwa ale może są ze sobą połączone:
 
Po pierwsze od dłuższego czasu mimo wymienionych świec i przewodów przy ruszaniu na LPG potrafi mi strzelić w dolot (na niskich obrotach silnik co chwilę na ułamek sekundy przerywa). Druga sprawa, że na zimnym silniku na benzynie odpala ładnie ale wystarczy przygazować i zamiast się wkręcać, obroty bardzo spadają, silnik potrzebuje jakichś 2 minut żeby się nagrzać i wtedy jest ok. O co kaman? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-07-2017, 12:08   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | awas napisał/a: | 	 		  | O co kaman? | 	   Cewki i przewody zapłonowe sprawdzone? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 awas  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Avance 2.5 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 03 Lut 2014 Posty: 169 Skąd: ZKL 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-08-2017, 13:37   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | No więc po dłuższym czasie, wymianie świec na nowe, fajkocewek na nowe (przewody wymieniałem z 1,5 roku temu) nadal to samo - przy ruszaniu czasem strzela, na niskich obrotach potrafi przerywać (zarówno na benzynie jak i LPG). Co mogę jeszcze sprawdzić? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |