Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: zbyszekm2
06-05-2019, 08:14
[Pajero] pompa wtryskowa 3.2DI-D
Autor Wiadomość
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-03-2018, 11:06   

miqnet napisał/a:
Dzieki Zbyszku za szybka odpowiedz.

W tym przypadku jednak jest to bardzo regularne. Zawsze na zimnym od kopa, a po jezdzie jak silnik cieply krece 3/4 obroty. Uwazasz ze jak rozrusznik sie ogrzeje to zwoje cos moga dawac popalic ? Kiedys juz mialem problem z rozrusznikiem /wymieniony na uzywke z anglika/... moze czas znow wymienic. Czy rozroszunik mozna sprawdzic, czy jedynie wymiana ?

Dzieki
Tomek

Albo zregeneruj albo podmień na drugi.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Grzegorz76 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3,2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Paź 2014
Posty: 102
Skąd: Ostróda
Wysłany: 08-03-2018, 07:25   

Miałem identyczny problem z zapalaniem. Kupiłem rozrusznik po regeneracji i na ciepłym zapalał z pół obrotu.
 
 
miqnet 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero DiD 3.2 2005r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 27
Skąd: Krakow
Wysłany: 11-03-2018, 12:34   

Dzieki za info. Sprawdze najpierw rozrusznik i dam znac po testach
_________________

 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-03-2018, 18:45   

Grzegorz76 napisał/a:
Miałem identyczny problem z zapalaniem. Kupiłem rozrusznik po regeneracji i na ciepłym zapalał z pół obrotu.


I ja tez identyko ))
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
miqnet 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero DiD 3.2 2005r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 27
Skąd: Krakow
Wysłany: 27-03-2018, 18:11   

Czesc,

Rozrusznik dzis zostal poddany regeneracji. Auto pali z polobrotu. /jak Chuck N :D /
Dziekuje za pomoc i diagnoze bez ogledzin pacjenta.

T.
_________________

 
 
bania777 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 3
Skąd: Kielce
Wysłany: 10-05-2018, 22:11   

Witam. Po krótce postaram się przedstawić problem z moim Pajero. Mianowicie kupione z UE jako uszkodzone, zdemontowane wtryski... Po zakupie zamontowanie używanych i montaż. Silnik zapala jednak lekko przykapca na zimnym silniku, więc padła decyzja regeneracja wtrysków. Zarówno przed regeneracją jak i po, po przejechaniu ok 10 km autem szarpie na D mimo przytrzymania hamulca. Objaw szarpania na zimnym silniku nie pojawia się. Na podstawie w/w tematu nowy filtr paliwa, czyszczenie pompy. Zarówno filtr jak i pompa podobno bez syfu. Mechanik poskładał do kupy i nadal tragedia... Auto na zimnym silniku śmiga aż miło, jednak po paru km, ok 7-10 płynnie zmienia biegi itp a przy zatrzymaniu i trzymaniu hamulca na D autem szarpie. Co radzicie Panowie ?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 11-05-2018, 08:57   

bania777 napisał/a:
Witam. Po krótce postaram się przedstawić problem z moim Pajero. Mianowicie kupione z UE jako uszkodzone, zdemontowane wtryski... Po zakupie zamontowanie używanych i montaż. Silnik zapala jednak lekko przykapca na zimnym silniku, więc padła decyzja regeneracja wtrysków. Zarówno przed regeneracją jak i po, po przejechaniu ok 10 km autem szarpie na D mimo przytrzymania hamulca. Objaw szarpania na zimnym silniku nie pojawia się. Na podstawie w/w tematu nowy filtr paliwa, czyszczenie pompy. Zarówno filtr jak i pompa podobno bez syfu. Mechanik poskładał do kupy i nadal tragedia... Auto na zimnym silniku śmiga aż miło, jednak po paru km, ok 7-10 płynnie zmienia biegi itp a przy zatrzymaniu i trzymaniu hamulca na D autem szarpie. Co radzicie Panowie ?

Jakieś błędy na kompie?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
bania777 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 3
Skąd: Kielce
Wysłany: 11-05-2018, 10:22   

podobno brak odczytanych błędów...
 
 
wojtekkkkk 
Forumowicz

Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 106
Skąd: lublin
Wysłany: 11-05-2018, 13:37   

jak słaba pompa to regeneracja wtrysków tym bardziej pogorszy sytuację. W tym przypadku regeneracja pompy rozwiąże problem z szarpaniem.
 
 
bania777 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 3
Skąd: Kielce
Wysłany: 11-05-2018, 14:11   

Dla jasności szarpie nie silnikiem ale całym autem, jakby chciał do przodu rwać się...
 
 
Lucjusz79 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DiD 2005r. AUT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2018
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-11-2018, 20:00   

Witam serdecznie!

niedawno zakupiłem Pajero III z 2005r 3.2 DiD wersja long w automacie ok 160tys km. Przeczytałem cały wątek (20 stron). Widzę, że mam ten sam problem co wielu z Was. Długi czas odpalania, silnik gaśnie "spod świateł" jak jest już rozgrzany, itd.

Szukam warsztatu w Warszawie, który przeczyściłby zawór nastawnika dawki paliwa z tych nieszczęsnych opiłków. Mam nadzieję, że to pomoże.

Nie zamierzam na razie inwestować wielkich pieniędzy w regenerację pompy jako, ze auta używam ok 4-6 tygodni w roku kiedy przylatuję do domu.

Z góry dziękuje za wszelką pomoc .
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 06-11-2018, 09:01   

Lucjusz79 napisał/a:
Witam serdecznie!

niedawno zakupiłem Pajero III z 2005r 3.2 DiD wersja long w automacie ok 160tys km. Przeczytałem cały wątek (20 stron). Widzę, że mam ten sam problem co wielu z Was. Długi czas odpalania, silnik gaśnie "spod świateł" jak jest już rozgrzany, itd.

Szukam warsztatu w Warszawie, który przeczyściłby zawór nastawnika dawki paliwa z tych nieszczęsnych opiłków. Mam nadzieję, że to pomoże.

Nie zamierzam na razie inwestować wielkich pieniędzy w regenerację pompy jako, ze auta używam ok 4-6 tygodni w roku kiedy przylatuję do domu.

Z góry dziękuje za wszelką pomoc .

Nie pomoze sam nastawnik bo auto długo odpala więc prawdopodobnie jest uszkodzona tez sekcja.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
zeta198 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2018
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-11-2018, 09:19   

To ja dodam coś od Siebie :)

Jak można sprawdzić zwór CTV w pompie? Idzię do niego wtyczka 2pinowa więc pewnie + i -?
Jak go w miare łatwo wymontować? Trzeba odkręcać wzszystkie przewody paliwa razem z blachą zeby sie do niego dostać aby go wyczyścić? Czy jest w ogole sens czyszczenia?

Auto działało bez problemu do momentu w którym coś zaczeło metalicznie klepać na wolnych obrotach. Powyżej 1.5 tyś obr dzwięk znikał. Umówiłem się do mechanika żeby podłączył go pod kompa i ew sprawdził pompe ale nie zdązyłem do niego dojechać ponieważ ruszając spod świateł auto zgasło i nie chce już odpalić. Wymontowałem zawór TPS - brak opiłków metalu, syfu, rys lub uszkodzeń. Tak samo czujnik paliwa montowany u góry w pompie. Paliwo w pompie jest (w miejscu tych dwóch czujników) gdyż jak je wymontowałem to wypływało stamtad a jak wciskałem guzik na pompce to leciało więcej. Natomiast nic nie cieknie od strony przewodów idących do wtrysków(je też delikatnie odkręciłem i sprawdziłem)
Sprawdziłem błędy na spinacz i nie ma żadnych błędów.


A może się w ogole nie bawić w spr CTV i od razu cała pompę wyjąć komuś do sprawdzenia? Dużo z tym roboty. W sensie - wymontowywaliście coś oprócz samej pompy? Bo ja jak narazie wyciągnałem Aku i jego podstawę żeby mieć lepszy dostęp.



Edit.
Rozwiązanie problemu:
Rozrząd się przestawił przez urwany górny ślizg łańcucha(fotka poniżej)

Ślizg zamówiłem, rozrząd ustawiłem. Poskładam to i sprawdzę czy zawory nie spotkały się z tłokami :)
 
 
Mariuszmariusz 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2018
Posty: 3
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 22-11-2018, 16:32   

Witam
jestem nowy na tym forum i mam problem z moim Pajero III 3.2 did 2001 rok.W aucie zapaliła się kontrolka silnika i strasznie dymiło.Znalazłem servis w międzyrzeczu okazało się że awariu uległa pompa.Pompa wtryskowa została wymieniona na nową moją nie opłacało się naprawiać oraz został wymieniony zbiornik na nowy bez tej powłoki.Auto odebrałem i wszystko było ok po przejechaniu 250km od naprawy auto pierwszy raz nie odpaliło.Teraz raz odpala raz nie .Rozrusznik kręci cały czas.Po odpaleniu obroty stoja nie falują wszystko jest ok auto jeżdzi nie gaśnie.Jedyny problem to to czy odpali czy nie bywa ze odpali 40 razy z rzędu a jest tak ze przez godz nie odpali.Jak auto odpala to na dotyk a jak nie to można kręcić pół godz i nie odpali.coś jakby go odcinało.Może wiecie jaka może być przyczyna ?Z góry dziękuję wszystkim za pomoc pozdrawiam Mariusz
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 23-11-2018, 12:13   

Mariuszmariusz napisał/a:
Witam
jestem nowy na tym forum i mam problem z moim Pajero III 3.2 did 2001 rok.W aucie zapaliła się kontrolka silnika i strasznie dymiło.Znalazłem servis w międzyrzeczu okazało się że awariu uległa pompa.Pompa wtryskowa została wymieniona na nową moją nie opłacało się naprawiać oraz został wymieniony zbiornik na nowy bez tej powłoki.Auto odebrałem i wszystko było ok po przejechaniu 250km od naprawy auto pierwszy raz nie odpaliło.Teraz raz odpala raz nie .Rozrusznik kręci cały czas.Po odpaleniu obroty stoja nie falują wszystko jest ok auto jeżdzi nie gaśnie.Jedyny problem to to czy odpali czy nie bywa ze odpali 40 razy z rzędu a jest tak ze przez godz nie odpali.Jak auto odpala to na dotyk a jak nie to można kręcić pół godz i nie odpali.coś jakby go odcinało.Może wiecie jaka może być przyczyna ?Z góry dziękuję wszystkim za pomoc pozdrawiam Mariusz

Moze byc uszkodzony zawór otwiera jacy paliwo w pompie wtryskowej
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.