Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Amerykanin z Sochaczewa by marcin.art
Autor Wiadomość
marcin.art 
Forumowicz

Auto: galant 97 EA5W 6A13 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 75
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 22-01-2019, 20:08   

Witam Was po przerwie.
Potrzebuję waszej opinii, zaczęła hałasować mi pompa wody i wstawiłem miśka na wymianę rozrządu z wymianą pompy i płynu chłodniczego. Powiedzieli mi 1150brutto za samą robociznę czy to dużo jak na taki silnik? Wydaję mi się, że sporo :(
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20967
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-01-2019, 20:15   

Moim zdaniem tak o połowę za dużo :? .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21937
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-01-2019, 20:47   

marcin.art, 500 zł to max. Wymiana rozrządu bardzo prosta, jest jedna niespodzianka, ale jak mechanik ma głowę na karku to będzie wiedział. Poza tym rozbiórka rozrządu spoko, bardzo dobre dojście.
 
 
marcin.art 
Forumowicz

Auto: galant 97 EA5W 6A13 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 75
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 22-01-2019, 20:56   

Teraz już za późno na szczęście mam możliwość zwrotu vatu.
Dostanę też gwarancję na piśmie. W Sochaczewie jest masakra z tymi mechanikami najlepiej robić wszystko samemu.
 
 
 
marcin.art 
Forumowicz

Auto: galant 97 EA5W 6A13 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 75
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 22-01-2019, 21:11   

Ale dzięki za każdą opinię będę się jeszcze targować :)
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21937
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-01-2019, 21:23   

O cholera, myślałem, że piszę o silniku 2,5 V6 w EA. Tak czy inaczej 3,8 V6 to prawie to samo.
 
 
marcin.art 
Forumowicz

Auto: galant 97 EA5W 6A13 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 75
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 22-01-2019, 21:29   

Jak bym miał swój garaż nie było by problemu teraz z poziomu parkingu ciężko ogarnąć rozrząd. W miedzy czasie galant dostał dwie rolki prowadzace i dwa paski od strony pomy wspomagania i od strony sprężarki klimatyzacji, to już robilem sam a i wpadł też nowy termostat wybór padł na behr. Z powodu wycieraczek na wykonczeniu zakupilem dwie nowe bosha póki co są ok
 
 
 
marcin.art 
Forumowicz

Auto: galant 97 EA5W 6A13 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 75
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 28-03-2019, 20:03   

Poz rozrządem do galanta wleciały nowe uszczelki pokryw zaworów i uszczelki świec. Niestety podczas zimowych mrozów urwałem tylną klamkę. I tu moje zdziwienie z Usa przyleciała w 8 dni :)
Ciągle mam problem z rozrządem może mi pomożecie. Problem tkwi w tym, że podczas dodawania gazu słychać za mocno naciągnięty pasek. Wymienili mi w poniedziałek pompę wody, podejrzewam, że padła z powodu nieodpowiedniego naciągnięcia paska. Jutro znów umawiam się na reklamację. Może coś im podpowiedzieć. Żeby się upewnić, że to rozrząd zdemontowałem wszystkie paski.
link z dzwiękiem https://www.youtube.com/watch?v=12OAYDHZ6tw
 
 
 
tomchuck 
Forumowicz


Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 104
Skąd: Śrem
Wysłany: 28-03-2019, 21:03   

po demontażu dolnej osłony rozrządu byłoby wszystko jasne, bo tam jest napinacz paska,
ale na parkingu to cięzka operacja :P
Z tym że ciężko źle naciągnąć pasek, bo napinacz hydrauliczny ma spora tolerancję.
Musieliby tak naciągnąć że nie było żadnego luzu na napinaczu. Wtedy po rozgrzaniu może być zbyt mocno napięty.
A na filmie faktycznie słychać szum jak ze zbyt mocnego naciągu.
Bo rozumiem że wszystkie rolki też były wymieniane przy rozrządzie?
 
 
marcin.art 
Forumowicz

Auto: galant 97 EA5W 6A13 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 75
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 28-03-2019, 21:13   

Zgadza sie kompletny rozrząd był wymieniony z pompą wody
 
 
 
tomchuck 
Forumowicz


Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 104
Skąd: Śrem
Wysłany: 28-03-2019, 21:18   

To musieli coś nie tak zrobić, Rolki koyo czy gmb jeszcze mnie nie zawiodły, gorzej z pompą wody bo Aisin doczekał się podróbek i trafiają sie kiepsko wykonane, ale niby chodzą.
Robiłem kilka 6g74, 6g75 co prawda jednego i w mivecu, ale wszystkie te silniki sa podobne. Takiej sytuacji w żadnym nie miałem.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24284
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-03-2019, 13:23   

zapytaj jak ustawili napinacz, na ile milimetrów
jak nie będą wiedzieć to pewnie zrobili to źle
 
 
marcin.art 
Forumowicz

Auto: galant 97 EA5W 6A13 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 75
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 29-03-2019, 19:37   

W wtorek wstawiam ponownie dzięki za podpowiedzi
A na ile milimetrów powinien być ustawiony?
 
 
 
tomchuck 
Forumowicz


Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 104
Skąd: Śrem
Wysłany: 29-03-2019, 21:39   

Trzeba sprawdzić dokładnie dla tego silnika w serwisówce, ale zazwyczaj jest to zakres 4-5mm przy wszystkich mitsu.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24284
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 30-03-2019, 19:55   

3.7-4.5 mm
BTW - w obudowie są wzierniki, które pozwalają sprawdzić napinacz bez demontażu obudów - tylko napinacz od alternatora trzeba ściągnąć (aczkolwiek może nawet i tego nie trzeba jak się patrzy od dołu - z podnośnika powinno być dostępne bez problemu)
tu masz na czerwono

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.