Przesunięty przez: Hubeeert 28-05-2007, 17:07 |
[EA2A/W 2.0] Brak mocy |
Autor |
Wiadomość |
ramborambo [Usunięty]
|
Wysłany: 16-09-2007, 11:54
|
|
|
witam sprawcie sobie katalizatory jak będzie przytkany to będą takie obiawy jak piszecie |
|
|
|
 |
gasnica [Usunięty]
|
Wysłany: 16-09-2007, 15:17
|
|
|
po wizycie...
reasumujac, galant 2.0 gls 1997 przebieg 170 kkm:
- oslabl z dnia na dzien bez wczesniejszych uprzedzen i pracuje z wyrazna arytmia
- na biegu ciagnie do jakichs 3200-3700 obr potem go przytyka
- zlopie kupe paliwa i kopci z rury
- przepustnica przeczyszczona
- kompresja na goracym ok 16 (tylko czego ?? - na takim smiesznym zegarku zamiast swiecy)
- komputer nie pokazuje zadnych bledow (ponoc tez niezauwaza odpiecia cewki) - wina komputera testujacego ??
- reset komputera niczego nie zmienil (pomimo odpiecia klemy na ponad 10 min zachowywal sie jakby niczego sie nie uczyl - obroty wskoczyly na 1200 i po malu opadaly)
- filtr powietrza wymieniony w czerwcu 2006
- filtr oleju i olej wymienione w lutym 2007 (Castrol Magnatec 10W40)
- filtr paliwa wymieniony w maju 2007
- swiece nowe zgodnie z instrukcja (Denso)
jak sie dobrac do katalizatora i gdzie namierzyc komputer by sprawdzic kondensatory ??
czy ktos w okolicy (dublin) ma pozyczyc (na 5 min) cewke
JK |
|
|
|
 |
korci2006 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-09-2007, 09:26
|
|
|
witam
odpowiedz dla gasnicy na twoj post
kable kupilem 2 od cewek nie kupilem
ale to nie sa kable W.N. ta przyczyna, po 2 miesiacach w moim galu nadal brak mocy
co zauwazylem ze swiece sa przepalone ( brazowa obwudka)nad sruba po 3000km.
i po dlugiej jezdzie aku siada ale nie zawsze
na cewkack pomiedzy metalowymi blaszkami jest szaro-niebieski kolor
jak potrzebujesz cewki na 5 minut to idz do salonu i wez gala na jazde prubna i zamien cewki |
|
|
|
 |
gasnica [Usunięty]
|
Wysłany: 18-09-2007, 10:16
|
|
|
szkoda ze twemu nie przeszlo, u mnie swiece byly nienajgorzej wypalone ale brak mocy drazni
co do cewek, to jazda probna odpada, na pewno nie pojedziesz sam i na pewno nie trafisz na samochod jak trzeba, dublin to wiocha i o cokolwiek tu trudniej niz w psiej wolce w polszy...
to jeszcze tylko kolejne pytanie, jesli kable sa tylko dwa to czy mozna osobno fajki kupic do cewek, czy cewka+fajka to nierozerwalna calosc ??
dzieki
JK |
|
|
|
 |
korci2006 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-09-2007, 10:22
|
|
|
cewka i kabel jest osobno czy mozna osobno kupic nie
wiew
jak robiles reset na zimnym i wszystkie urzadzenia OFF ? |
|
|
|
 |
gasnica [Usunięty]
|
Wysłany: 19-09-2007, 12:15
|
|
|
nie inaczej... zimny po nocy, wszystko wylaczone no i ze 12-15 min sie ustawial zanim wlaczyl wentylator
ale o ile pamietam obroty mialy mu skakac, on "normalnie" na 1200 wskoczyl i potem znizal do 800
dlatego nie wiem co i czy cokolwiek ustawil...
JK |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 19-09-2007, 15:23
|
|
|
A sprawdzaliście czujnik temperatury (ten od silnika a nie od wskazania na konsoli)??? |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
gasnica [Usunięty]
|
Wysłany: 20-09-2007, 00:41
|
|
|
dzis dostal swieze paliwko, z innej stacji, ciagnie lepiej ale i tak powyzej 3000 potrafi go przydlawic
o dociagnieciu do 6500 nie ma mowy, malymi kroczkami doszedl do max 5200
z ostatniej chwili,
wszystkich zainteresowanych nie uciesze zapewne faktem ze chodzi o przeskok paska rozrzadu o trzy zabki, poprzedni wlasciciel zmienial paski ale fachowiec nie dokrecil napinacza jak nalezy
ponoc mialem szczescie ze tylko trzy zabki, inaczej autko poszlo by na smietnik...
naprawe zalatwil westbrook motors, inni nie bardzo wiedzieli gdzie/chcieli znalezc problem,
o kosztach lepiej nie wspominac, za to znow ciesze sie przyzwoitym autkiem...
na obroty wchodzi pieknie niezaleznie od biegu, zamilkl przy okazji, teraz juz nawet klepiacego zaworu nie slysze, ale przyslucham sie jeszcze na zimnym...
na zimnym tez cichutko
pozdrowienia
JK |
Ostatnio zmieniony przez gasnica 24-09-2007, 23:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
korci2006 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-10-2007, 12:49
|
|
|
witam i pozdrawiam
czujnik tps w moim galu ma taki odczyt
dwa gorne kanal 1
po miedzy czarnym i zultoczerwonym jest 4,55v w kazdym polozeniu pszepustnicy ?? ,
a czytalem ze powinno sie zwiekszac od 0 do 4,5v
dolne
zultozielony i zielonozulty ma 4,2v i spada do 0v tu powinno byc ok.
martwi mnie kanal pierwszy , da sie to jakos zmienic moze potrzebna regeneracja ?
prosze o pomoc
pozdrawiam |
|
|
|
 |
q67
Mitsumaniak

Auto: EA2W Galant 2.0 SE kombi 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 106 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 30-04-2009, 11:19
|
|
|
Dla potomnych:
Objawy prawie identyczne jak u kolegi gaśnica . Rozwiązanie wymiana rozrządu . Przeskoczył o 2 ząbki . Po zabiegu powróciła moc , mniej spala noi powyżej 3500obr/min wkońcu ciągnie jak szalony |
|
|
|
 |
tatusiek8
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 16v 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 1 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 24-06-2009, 23:30
|
|
|
Witam
W moim Galancie miałem ten sam problem z brakiem mocy, rozrząd przeskoczył o 3. Popychacze zaworowe umilkły. |
_________________ Ojciec |
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 26-06-2009, 23:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
greg.fm
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi GALANT 2,0 GLS(97r)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 22 Skąd: KOSZALIN
|
Wysłany: 11-09-2009, 16:25
|
|
|
witam wszystkich!
Mam problem ze swoim miśkiem. Ostatnio zakładałem sobie wzmacniacz i przez to musiałem odłączyć aku na jakieś 2 godzinki. Od tamtego czasu zauważyłem zmniejszenie się mocy, zwiększone spalanie i nierówna prace na wolnych obrotach. Proszę o wszelkie podpowiedzi co się mogło stać. |
|
|
|
 |
michalina27
Mitsumaniak
Auto: galant 2,5'98 EA5A autom+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 23 Lis 2008 Posty: 115 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 15-09-2009, 22:52
|
|
|
greg.fm napisał/a: | witam wszystkich!
Mam problem ze swoim miśkiem. Ostatnio zakładałem sobie wzmacniacz i przez to musiałem odłączyć aku na jakieś 2 godzinki. Od tamtego czasu zauważyłem zmniejszenie się mocy, zwiększone spalanie i nierówna prace na wolnych obrotach. Proszę o wszelkie podpowiedzi co się mogło stać. |
Spróbuj znaleźć temat "Procedura programowania obrotów silnika"
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=34808 |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
Fiat 125p x 4 uśpione.
Citroen ZX, Galant 2,0 EA2W |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-03-2010, 11:11
|
|
|
axg napisał/a: | U mnie jest podobny problem, auto jak jest zimne potrafi delikatnie przerywac i wogole nie ciagnie z dolu, dopiero od 4 tys jest lepiej. Jak sie rozgrzeje jest lepiej ale nadal nie jedzie tak jak powinno. Czasami sie zdarza, ze jedzie dobrze , wtedy to calkiem inny samochod | Mam dokładnie to samo od kilku dni. CE się nie zapala. Nowe świece, kable WN, filtr powietrza. Kilka miesięcy temu wyczyszczona przepustnica i silniczek krokowy. Wolne obroty stabilne i na dobrym poziomie. Spalanie ok. 12 l LPG/100 km po mieście (więc OK). Po odpięciu wtyczki od czujnika temperatury silnika (2 pinowego) zapala się CE i włączają oba wentylatory (co to oznacza?). Jak sprawdzić czy ten czujnik działa? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-03-2010, 15:23
|
|
|
Hugo napisał/a: | Po odpięciu wtyczki od czujnika temperatury silnika (2 pinowego) zapala się CE i włączają oba wentylatory (co to oznacza?). Jak sprawdzić czy ten czujnik działa? | To oznacza ze otwierasz obwód i ECU zabezpiecza silnik przed przegrzaniem właczając wentylatory, instrukcje sprawdzania czujnika znajdziesz w manualu w dziale Engine cooling |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|