Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
28-05-2007, 17:07
[EA2A/W 2.0] Brak mocy
Autor Wiadomość
ramborambo
[Usunięty]

Wysłany: 16-09-2007, 11:54   

witam sprawcie sobie katalizatory jak będzie przytkany to będą takie obiawy jak piszecie
 
 
gasnica
[Usunięty]

Wysłany: 16-09-2007, 15:17   

po wizycie...

reasumujac, galant 2.0 gls 1997 przebieg 170 kkm:
- oslabl z dnia na dzien bez wczesniejszych uprzedzen i pracuje z wyrazna arytmia
- na biegu ciagnie do jakichs 3200-3700 obr potem go przytyka
- zlopie kupe paliwa i kopci z rury
- przepustnica przeczyszczona
- kompresja na goracym ok 16 (tylko czego ?? - na takim smiesznym zegarku zamiast swiecy)
- komputer nie pokazuje zadnych bledow (ponoc tez niezauwaza odpiecia cewki) - wina komputera testujacego ??
- reset komputera niczego nie zmienil (pomimo odpiecia klemy na ponad 10 min zachowywal sie jakby niczego sie nie uczyl - obroty wskoczyly na 1200 i po malu opadaly)
- filtr powietrza wymieniony w czerwcu 2006
- filtr oleju i olej wymienione w lutym 2007 (Castrol Magnatec 10W40)
- filtr paliwa wymieniony w maju 2007
- swiece nowe zgodnie z instrukcja (Denso)


jak sie dobrac do katalizatora i gdzie namierzyc komputer by sprawdzic kondensatory ??
czy ktos w okolicy (dublin) ma pozyczyc (na 5 min) cewke


JK
 
 
korci2006
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2007, 09:26   

witam
odpowiedz dla gasnicy na twoj post

kable kupilem 2 od cewek nie kupilem
ale to nie sa kable W.N. ta przyczyna, po 2 miesiacach w moim galu nadal brak mocy
co zauwazylem ze swiece sa przepalone ( brazowa obwudka)nad sruba po 3000km.
i po dlugiej jezdzie aku siada ale nie zawsze
na cewkack pomiedzy metalowymi blaszkami jest szaro-niebieski kolor
jak potrzebujesz cewki na 5 minut to idz do salonu i wez gala na jazde prubna i zamien cewki
 
 
gasnica
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2007, 10:16   

szkoda ze twemu nie przeszlo, u mnie swiece byly nienajgorzej wypalone ale brak mocy drazni

co do cewek, to jazda probna odpada, na pewno nie pojedziesz sam i na pewno nie trafisz na samochod jak trzeba, dublin to wiocha i o cokolwiek tu trudniej niz w psiej wolce w polszy...

to jeszcze tylko kolejne pytanie, jesli kable sa tylko dwa to czy mozna osobno fajki kupic do cewek, czy cewka+fajka to nierozerwalna calosc ??


dzieki

JK
 
 
korci2006
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2007, 10:22   

cewka i kabel jest osobno czy mozna osobno kupic nie
wiew
jak robiles reset na zimnym i wszystkie urzadzenia OFF ?
 
 
gasnica
[Usunięty]

Wysłany: 19-09-2007, 12:15   

nie inaczej... zimny po nocy, wszystko wylaczone no i ze 12-15 min sie ustawial zanim wlaczyl wentylator

ale o ile pamietam obroty mialy mu skakac, on "normalnie" na 1200 wskoczyl i potem znizal do 800
dlatego nie wiem co i czy cokolwiek ustawil...

JK
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 19-09-2007, 15:23   

A sprawdzaliście czujnik temperatury (ten od silnika a nie od wskazania na konsoli)???
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
gasnica
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2007, 00:41   

dzis dostal swieze paliwko, z innej stacji, ciagnie lepiej ale i tak powyzej 3000 potrafi go przydlawic
o dociagnieciu do 6500 nie ma mowy, malymi kroczkami doszedl do max 5200


z ostatniej chwili,
wszystkich zainteresowanych nie uciesze zapewne faktem ze chodzi o przeskok paska rozrzadu o trzy zabki, poprzedni wlasciciel zmienial paski ale fachowiec nie dokrecil napinacza jak nalezy

ponoc mialem szczescie ze tylko trzy zabki, inaczej autko poszlo by na smietnik...

naprawe zalatwil westbrook motors, inni nie bardzo wiedzieli gdzie/chcieli znalezc problem,
o kosztach lepiej nie wspominac, za to znow ciesze sie przyzwoitym autkiem...

na obroty wchodzi pieknie niezaleznie od biegu, zamilkl przy okazji, teraz juz nawet klepiacego zaworu nie slysze, ale przyslucham sie jeszcze na zimnym...

na zimnym tez cichutko ;)


pozdrowienia

JK
Ostatnio zmieniony przez gasnica 24-09-2007, 23:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
korci2006
[Usunięty]

Wysłany: 30-10-2007, 12:49   

witam i pozdrawiam

czujnik tps w moim galu ma taki odczyt

dwa gorne kanal 1
po miedzy czarnym i zultoczerwonym jest 4,55v w kazdym polozeniu pszepustnicy ?? ,

a czytalem ze powinno sie zwiekszac od 0 do 4,5v

dolne
zultozielony i zielonozulty ma 4,2v i spada do 0v tu powinno byc ok.

martwi mnie kanal pierwszy , da sie to jakos zmienic moze potrzebna regeneracja ?
prosze o pomoc

pozdrawiam
 
 
q67 
Mitsumaniak


Auto: EA2W Galant 2.0 SE kombi 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 106
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 30-04-2009, 11:19   

Dla potomnych:

Objawy prawie identyczne jak u kolegi gaśnica . Rozwiązanie wymiana rozrządu . Przeskoczył o 2 ząbki . Po zabiegu powróciła moc , mniej spala noi powyżej 3500obr/min wkońcu ciągnie jak szalony ;)
 
 
tatusiek8 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 16v 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 1
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 24-06-2009, 23:30   

Witam

W moim Galancie miałem ten sam problem z brakiem mocy, rozrząd przeskoczył o 3. Popychacze zaworowe umilkły.
_________________
Ojciec
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 26-06-2009, 23:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
greg.fm 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi GALANT 2,0 GLS(97r)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 22
Skąd: KOSZALIN
Wysłany: 11-09-2009, 16:25   

witam wszystkich!

Mam problem ze swoim miśkiem. Ostatnio zakładałem sobie wzmacniacz i przez to musiałem odłączyć aku na jakieś 2 godzinki. Od tamtego czasu zauważyłem zmniejszenie się mocy, zwiększone spalanie i nierówna prace na wolnych obrotach. Proszę o wszelkie podpowiedzi co się mogło stać.
 
 
michalina27 
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5'98 EA5A autom+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 23 Lis 2008
Posty: 115
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-09-2009, 22:52   

greg.fm napisał/a:
witam wszystkich!

Mam problem ze swoim miśkiem. Ostatnio zakładałem sobie wzmacniacz i przez to musiałem odłączyć aku na jakieś 2 godzinki. Od tamtego czasu zauważyłem zmniejszenie się mocy, zwiększone spalanie i nierówna prace na wolnych obrotach. Proszę o wszelkie podpowiedzi co się mogło stać.

Spróbuj znaleźć temat "Procedura programowania obrotów silnika"
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=34808
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
Fiat 125p x 4 uśpione.
Citroen ZX, Galant 2,0 EA2W
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-03-2010, 11:11   

axg napisał/a:
U mnie jest podobny problem, auto jak jest zimne potrafi delikatnie przerywac i wogole nie ciagnie z dolu, dopiero od 4 tys jest lepiej. Jak sie rozgrzeje jest lepiej ale nadal nie jedzie tak jak powinno. Czasami sie zdarza, ze jedzie dobrze , wtedy to calkiem inny samochod
Mam dokładnie to samo od kilku dni. CE się nie zapala. Nowe świece, kable WN, filtr powietrza. Kilka miesięcy temu wyczyszczona przepustnica i silniczek krokowy. Wolne obroty stabilne i na dobrym poziomie. Spalanie ok. 12 l LPG/100 km po mieście (więc OK). Po odpięciu wtyczki od czujnika temperatury silnika (2 pinowego) zapala się CE i włączają oba wentylatory (co to oznacza?). Jak sprawdzić czy ten czujnik działa?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-03-2010, 15:23   

Hugo napisał/a:
Po odpięciu wtyczki od czujnika temperatury silnika (2 pinowego) zapala się CE i włączają oba wentylatory (co to oznacza?). Jak sprawdzić czy ten czujnik działa?
To oznacza ze otwierasz obwód i ECU zabezpiecza silnik przed przegrzaniem właczając wentylatory, instrukcje sprawdzania czujnika znajdziesz w manualu w dziale Engine cooling
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.