Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
PROBLEM Z NAWIEWAMI :( :( :(
Autor Wiadomość
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 26-07-2007, 21:13   

no dopra to ja czekam do niedzieli tylko spróbuj nienaprawić to tam wpadne i ci zrobie taki nadmuch ze zobaczysz
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
slonio88
[Usunięty]

Wysłany: 26-07-2007, 21:18   hahahahha

Wiesz, akurat chyba wpadniesz, bo ja juz trace nadzieje ze sam to zrobie :/ :P
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 26-07-2007, 21:19   

dasz rade bedzie dobrze super by było gdybys miał miernik i przemierzył kable
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
slonio88
[Usunięty]

Wysłany: 26-07-2007, 21:25   HA !

Ojciec ma takie cos :D Tylko nie bardzo wiem jak z tego korzysta :/
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 26-07-2007, 21:29   

tym okrągłym pokrętłem bierzesz przekrecasz w lewo na prad stały czyli na - na zmienny jest ~ przekrecasz na stały na 20 poniewarz zasilanie woza masz 12 więc jeden przewód z miernika dotknij do masy 2 do kabla jak ci pokaze 12 to znaczy ze pręd dochodzi pamietak o tym ze jeden ci niepokarze nic poniewarz to bedzie minusowy potem jak zmierzysz zetknij jeden kabel minusowy z jednym z plusowych jeśli dmuchawa ruszy znaczyc to bedzie ze masz padniety rególator obrotów dmuchawy a potem to juz bedziesz wiedział co dalej z tym zrobić
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
remkowsky
[Usunięty]

Wysłany: 26-07-2007, 22:23   

tak czytam i obserwuje i sobie mysle slonio88, ze jak bede sie nadawal do zycia po sobotnim weselu :mrgreen: to moge do Ciebie wpasc w niedziele i cos pokombinujemy, oczywiscie jesli nie masz nic przeciwko... swoje nawiewy przerabialem juz setki razy wiec moze cos pomoge! dam znac jeszcze na PW co i jak :wink:
 
 
slonio88
[Usunięty]

Wysłany: 27-07-2007, 07:42   !!!

Jasne, ze nie mam nic przeciwko ! ! ! ! Jeśli tylko masz chęć i bedziesz sie nadawal to z miłaą chęcią zapraszam ! Odwdzięczę się dobrym Piwem :)
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 28-07-2007, 16:26   

dajcie znać co to w końcu było :D
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
slonio88
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2007, 22:46   :]

Spox bedziesz wiedzial co i jak !

[ Dodano: 29-07-2007, 16:07 ]
kolejna próba "operacji" moich nawiewow zakonczyla sie fiaskiem :( Macie jakies pomysly jak sie dostac do kostki zasilajacej regulacjie dmuchawy ? jak to krok po kroku rozebrac ?
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 02-08-2007, 18:14   

A co Ci się już udało zrobić ? Albo co próbowałeś ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
slonio88
[Usunięty]

Wysłany: 02-08-2007, 22:08   Fiasek

Niestety nie udalo sie próbawoalem wykręcić ten środek nawiewów :( ale nie potrafie rozebrac tych sówaków <lewa, PRawa> i zmiany obiegu powietrza w samochodzie ;/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.