 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Rozrząd |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 04-09-2007, 10:28
|
|
|
chodzi o to, ze jak zdejmiesz pasek, to mozesz zalozyc go na 2 sposoby - silnik zawsze (pomijam patologie) kreci sie w ta sama strone a pasek moze tak jak wczesniej lub odwrotnie - wtedy latwiej moze peknac
dlatego zawsze zakladajac pasek kolejny raz, zaznaczam kierunek krecenia (bialym flamastrem) |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 04-09-2007, 10:29
|
|
|
Chodzi o to, żeby tak samo założyć pasek jak był założony, można przecież go odwrócić i wtedy będzie się kręcił w drugą stronę. Zmniejsza to żywotność paska jak mniemam... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
mobilmarek [Usunięty]
|
Wysłany: 04-09-2007, 10:38
|
|
|
OK, rozumiem już, zakładając ten sam pasek, co już był założony.
Dzięki za cierpliwość. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 04-09-2007, 10:41
|
|
|
Nie tyle ten sam pasek żeby założyć, tylko tą samą stroną.
Tak jak Krzyżak napisał, że zaznacza sobie w którą stronę pasek się kręci, potem zdejmuje pasek, robi co trzeba i zakłada tak, żeby strzałka którą narysował była w tym samym kierunku jak wtedy gdy zdejmował |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
mobilmarek [Usunięty]
|
Wysłany: 04-09-2007, 10:44
|
|
|
No tak właśnie zrozumiałem.
[ Dodano: 04-09-2007, 10:58 ]
Przy okazji, nie wiem, czy jest tu jakaś strona powitalna.
Przedstawię się po krutce, jestem fotografem, co widać w opisie. Od niedawna prowadzę swoją firmę, zajumujemy się ghłównie fotografią i grafiką komputerową.
Mogę pomóc w dziedzinach takich jak fotografia, podstawowe tłumaczenia z norweskiego - np oferty pracy. Grafika komputerowa itp.
Później wyjdą pewnie też inne rzeczy.
Pozdrawiam serdecznie. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
Z chęcią się odwdzięczę. |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 04-09-2007, 12:29
|
|
|
pompa wody |
_________________
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 04-09-2007, 12:53
|
|
|
Takie są zalecenia , ze powinno sie ją najlepiej za każdym razem wymiany rozrządu również wymienić pompę wody, bo ona ma taką swoją żywotność przewidzianą , można zaryzykować robić to co druga wymianę rozrządu. Podobnie jest z uszczelniaczami, też nie pracują z rozrządem bezpośrednio ale zaleca sie ich wymianę - z tym ze podobnie jak i pompę można spróbować wymieniać co drugi raz.
Waldi ... to i tak juz wszystko było omawiane na forum, resztę info o cenach itp dostaniesz na google.pl |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Wook@sH 04-09-2007, 12:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 04-09-2007, 13:29
|
|
|
Wook@sH napisał/a: | Takie są zalecenia , ze powinno sie ją najlepiej za każdym razem wymiany rozrządu również wymienić pompę wody, bo ona ma taką swoją żywotność przewidzianą , można zaryzykować robić to co druga wymianę rozrządu. |
Standard to jedna pompa wody na 2 paski rozrządu |
|
|
|
 |
|
|