Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Rozrząd
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-09-2007, 10:28   

chodzi o to, ze jak zdejmiesz pasek, to mozesz zalozyc go na 2 sposoby - silnik zawsze (pomijam patologie) kreci sie w ta sama strone a pasek moze tak jak wczesniej lub odwrotnie - wtedy latwiej moze peknac

dlatego zawsze zakladajac pasek kolejny raz, zaznaczam kierunek krecenia (bialym flamastrem)
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 04-09-2007, 10:29   

Chodzi o to, żeby tak samo założyć pasek jak był założony, można przecież go odwrócić i wtedy będzie się kręcił w drugą stronę. Zmniejsza to żywotność paska jak mniemam...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
mobilmarek
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2007, 10:38   

OK, rozumiem już, zakładając ten sam pasek, co już był założony.

Dzięki za cierpliwość.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 04-09-2007, 10:41   

Nie tyle ten sam pasek żeby założyć, tylko tą samą stroną.
Tak jak Krzyżak napisał, że zaznacza sobie w którą stronę pasek się kręci, potem zdejmuje pasek, robi co trzeba i zakłada tak, żeby strzałka którą narysował była w tym samym kierunku jak wtedy gdy zdejmował ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
mobilmarek
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2007, 10:44   

No tak właśnie zrozumiałem. 8)

[ Dodano: 04-09-2007, 10:58 ]
Przy okazji, nie wiem, czy jest tu jakaś strona powitalna.

Przedstawię się po krutce, jestem fotografem, co widać w opisie. Od niedawna prowadzę swoją firmę, zajumujemy się ghłównie fotografią i grafiką komputerową.

Mogę pomóc w dziedzinach takich jak fotografia, podstawowe tłumaczenia z norweskiego - np oferty pracy. Grafika komputerowa itp.

Później wyjdą pewnie też inne rzeczy.


Pozdrawiam serdecznie. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.

Z chęcią się odwdzięczę.
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 04-09-2007, 12:18   

Jak juz tak mówicie o rozrządzie i paskach , wspomnieliscie cos o pompie, jaka to pompa i do czego bo sam chce zozrząd zmienić
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 04-09-2007, 12:29   

pompa wody
_________________

 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 04-09-2007, 12:30   

ale co ma pompa wody do rozrządu?
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 04-09-2007, 12:53   

Takie są zalecenia , ze powinno sie ją najlepiej za każdym razem wymiany rozrządu również wymienić pompę wody, bo ona ma taką swoją żywotność przewidzianą , można zaryzykować robić to co druga wymianę rozrządu. Podobnie jest z uszczelniaczami, też nie pracują z rozrządem bezpośrednio ale zaleca sie ich wymianę - z tym ze podobnie jak i pompę można spróbować wymieniać co drugi raz.
Waldi ... to i tak juz wszystko było omawiane na forum, resztę info o cenach itp dostaniesz na google.pl ;)
_________________

Ostatnio zmieniony przez Wook@sH 04-09-2007, 12:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 04-09-2007, 12:55   

to ile to wszystko razem kosztuje tak + -
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2007, 13:29   

Wook@sH napisał/a:
Takie są zalecenia , ze powinno sie ją najlepiej za każdym razem wymiany rozrządu również wymienić pompę wody, bo ona ma taką swoją żywotność przewidzianą , można zaryzykować robić to co druga wymianę rozrządu.


Standard to jedna pompa wody na 2 paski rozrządu :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.