 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[4G63] moc |
Autor |
Wiadomość |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-12-2006, 00:56
|
|
|
mple napisał/a: | Jestem pewien że z Eclipse 110KW mozna więcej wycisnąć, wystarczy tylko wydobyć ten zapas mocy wynikający z programu sterownika, bo wiadomo, żadna fabryka nie rozkręci silnika na full ze względu na obawy uszkodzeń i kosztów na gwarancji.
A że nie ma tzw. tuningowych chipów dostępnych ogólnie trzeba to zrobić samemu, smt6 to najprostrzy sposób, możemy sami stroić silnik, w przyszłości do turbo lub nitro jak znalazł, a koszty naprawde niskie w prównaniu robienia tego w firmach od chip tuningu.
Czytałem że wystarczy w tym silniku podnieść odcinke o ok 800obr. + kilka delikatnych modyfikacji w benzyna/zapłon (minimalnie dłuższe czasy+przyspieszenie zapłonu) - w zakresie 5000 - 8000 obr/min .... i naprawde przyjemniej się jeździ
_________________ |
Tak po kolei
ECU jest nieprogramowalne w tym silniku.
Swinka - hmm - mozna. Bartek tak zrobil w swoim starym Galu po swapie (dosc szalonym ale za to jedynym o ktorym wiem ze jezdzil caly czas bezawaryjnie)
Krecenie seryjnego 4G63 do 8000 obr to proszenie sie o klopoty - korby moga miec cos przeciwko. Tak samo jak zabawy z zaplonem na naszym paliwie - knock sensor o ile dziala na to nie bardzo pozwoli. Poza tym jak juz chcesz krecic do odcinki (nawet seryjnej) czesciej niz raz dziennie to najpierw zanim zaczniesz przesuwac ja w gore pomysl o wywaleniu walka balansowego, lzejszym kole zamachowym, lekkich kolkach przy silniku co juz da Ci pewne zyski mocy.
I taka rada - tanio i prosto mozna co najwyzej te silniki zajechac.
geepard napisał/a: | w jakim samochodzie jest 4G92 MIVEC 1,6 16V 175KM?? |
Mitsu Mirage Cyborg R. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-12-2006, 01:05
|
|
|
TommiCrazy napisał/a: | hubeeert.....razące jest to jak sie uwzioles na wypowiedzi shovela........ |
Polecam moje motto. I to co napisal cyberluk. Tak BTW Kolego - jak tam Twoj silnik z EVO? Juz zrobiles? Jak nie to napisz dlaczego nie jest to takie proste jak wysikanie dziury w sniegu skoro wszystko pasuje?
Tommi - jezeli nie zauwazyles to przypomne Ci 4 sprawy
1. Odniosles sie do postow z lutego
2. Prostota SWAPu - rzecz dyskusyjna co najmniej - zrob to bedziesz wiedzial
3. Sam mam mocna oske (jak na samochod do jazdy na co dzien) wiec wiem co mowie
4. 10s w wydmuszce na tor i zrobione na dragstripie to co innego niz ten sam czas na drodze w normalnym ruchu ulicznym. Dopoki nie zdasz sobie sprawy ze taki samochod nie potrafi nic innego oprocz jazdy po prostej nie bardzo widze temat do dyskusji. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 27-12-2006, 01:32
|
|
|
odnosnie 4rech spraw
1. czytam tematy od poczatku zeby wiedziec oczym sa
2. z checia bym sie tym zajal...ale jak wiesz na ulicy przed domem to ciezko wymienic najzwyklejsze sprzeglo
3.ty to nazywasz mocna oska? .........stary, moze masz szybkie auto ale nazwanie tego mocná jest mocno przesadzone
4. podalem ci przyklad samochodow z atestem MOT dopuszczone do ruchu ulicznego i przyjezdzajace na zawody o wlasnych silach........ jakbym chcial mowic o dragach wyczarowanych tylko na prosty tor wtedy wspomnial bym o samochodach fwd robiacych 7,12 s 202 mph
BTW kolego...... ani projectxs ani gt serwis niemieli dlamnie czasu gdyz zapuzno rezerwacje na swap chcialem zamowic bedac w pl.......... ale niemartw sie bo sprawy sie maja dobrze |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
cyberluk [Usunięty]
|
Wysłany: 27-12-2006, 01:33
|
|
|
mple napisał/a: | (...)
Czytałem że wystarczy w tym silniku podnieść odcinke o ok 800obr. + kilka delikatnych modyfikacji w benzyna/zapłon (minimalnie dłuższe czasy+przyspieszenie zapłonu) - w zakresie 5000 - 8000 obr/min .... i naprawde przyjemniej się jeździ |
Akurat to nie ma najmniejszego sensu... Odcinkę podnosi się w przypadkach, kiedy stosujesz bardzo dużą turbinę i chcesz wydłużyć zakres jej działania. Podniesienie odcinki ma też sens w silnikach z technologią typu VTEC. Przy oryginalnych wałkach przeciąganie odcinki nie ma najmniejszego sensu, bo moment i tak spada na głowę dużo wcześniej. Jak ktoś już wspomniał - max moc wypada przy ~6000 obr/min - nie licząc jedynki, którą można pokręcić do odcinki, dwójki, którą najlepiej kręcić do 7000obr/min (metoda prób/błędów), każdy następny bieg bez sensu jest kręcić powyżej 6000-6500 obr/min... Zresztą podstawową rzeczą do wymiany w tym silniku przy podnoszeniu odcinki są sprężynki, które nie wyrobią nic więcej niż domyślne 7500 obr/min...
Podnosić odcinkę? Proszę bardzo:
- wyważony układ korbowo-tłokowy + zakucie wszystkiego
- nowa głowica - zaworki crower, sprężynki crower, talerzyki tytanowe crower
- lekkie koło zamachowe
- ostre wałki rajdowe
- kolektor ssący
- kompletny liczony wydech
- nowy program
- obróbka głowicy
- drobne zmiany w skrzyni, że chciała biegi zmieniać (wersja turbo podobno potrafi)
Jałowe na 2000obr/min i wtedy możesz podnieść odcinkę o te 800obr/min Aha no i paliwo 116 oktanów typu C16
Jeżeli chodzi o mocną ośkę - wspomnę tutaj szybkiego Focus'a z Wrocławia (kolejny raz), który ma 306 koni w tej chwili i jeździ. Ostatnio doszła szybka honda - 288 koni. Do tego dochodzi mocny Civic by VTG, który wbrew pozorom jeździ normalnie po drogach
Oczywiście jazda takim samochodem wymaga wprawy i nie należy do najprzyjemniejszych, ale... Jak ktoś bardzo chce Zresztą do 300 koni da się jeszcze powalczyć o trakcję w ośce
Jeszcze raz dodam, że misiek jest drogi w utrzymaniu i ja już się przekonałem na własnej skórze - zero kompromisów. To samo tyczy wszelkich przeróbek dotyczących tego samochodu, bo później jest płacz i zgrzytanie zębami
Prawda jest taka, że każdy zrobi ze swoim miśkiem co będzie chciał, a to co pisane jest tutaj i na innych forach może jedynie ustrzec przed popełnieniem błędów, które popełnili inni Peace. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-12-2006, 11:54
|
|
|
TommiCrazy napisał/a: | odnosnie 4rech spraw
1. czytam tematy od poczatku zeby wiedziec oczym sa
2. z checia bym sie tym zajal...ale jak wiesz na ulicy przed domem to ciezko wymienic najzwyklejsze sprzeglo
3.ty to nazywasz mocna oska? .........stary, moze masz szybkie auto ale nazwanie tego mocná jest mocno przesadzone
4. podalem ci przyklad samochodow z atestem MOT dopuszczone do ruchu ulicznego i przyjezdzajace na zawody o wlasnych silach........ jakbym chcial mowic o dragach wyczarowanych tylko na prosty tor wtedy wspomnial bym o samochodach fwd robiacych 7,12 s 202 mph
BTW kolego...... ani projectxs ani gt serwis niemieli dlamnie czasu gdyz zapuzno rezerwacje na swap chcialem zamowic bedac w pl.......... ale niemartw sie bo sprawy sie maja dobrze |
Malo mnie interesuje to ze shovel jest Twoim Kolega a Ty nie umiesz czytac ze zrozumieniem
1. Ale nie patrzysz na daty
2. No popatrz a twierdzisz ze to proste. Zrob pogadamy. Jeszcze cos - dla mnie SWAP to nie tylko wsadzenie bloku w samochod - to rowniez znalezienie wszystkich potrzebnych czesci a najpierw wiedza ktore sa potrzebne. To nie jest proste. I nie dyskutuj - masz o tym male pojecie.
3. Napisalem wyraznie (jak na samochod do jazdy na co dzien) - czytaj ze zrozumieniem. Zreszta co dla kogo jest jakie to jest subiektywne. Dla mnie jest mocne a Twoja opinia mi lata.
4. FWD 7,12???? ciekawe. Nawet bardzo.
Posluchaj mnie uwaznie - jak dla mnie jestes mlodym chlopakiem dla ktorego moc i zdolnosc objechania starym gratem innych samochodow - mlodszych i teoretycznie mocniejszych stala sie zyciowa pasja. Twoja rzecz. Ale nie oczekuj ode mnie ze ja bede popieral te Twoje pomysly. Mnie to nie interesuje. Co zas do mocnego FWD. Jak juz bedziesz mial 300KM (czego Ci zycze) wtedy zrozumiesz co mialem na mysli mowiac ze tym sie kiepsko jezdzi. Na razie Ty mozesz sobie poteoretyzowac. Co mnie niespecjalnie interesuje. Znaczy Twoje teorie. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 27-12-2006, 13:14
|
|
|
tak dla wyjasnienia..... usa. dragi ....fwd..... rekord swiata GM COBALT
A odnosnie sporo OSOBISTEGO
wiesz......kiedys szanowalem twoje zdanie na tym forum jak i szanuje zdanie innych moderatorow....... ale ty najwyrazniej juz dawno zapomniales gdzie jest granica.
Niechodzi oto czy Shovel jest moim kolega czy nie.....jesli bym uznal ze akurat niema racji to bym to powiedzial.....ale w twoim przypadku wkuzajace jest ze zaczesto buchasz ogniem.
Wiesz tez dobrze ze argumentami kto ma racje mozemy sie zasypywac bez konca i jeden drugiemu nie ustapi.......ten typ juz tak ma |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-12-2006, 14:11
|
|
|
TommiCrazy napisał/a: | tak dla wyjasnienia..... usa. dragi ....fwd..... rekord swiata GM COBALT | I jezdzi tym na co dzien po bulki? To nie jest samochod na ulice, tylko na tor.
TommiCrazy napisał/a: | wiesz......kiedys szanowalem twoje zdanie na tym forum jak i szanuje zdanie innych moderatorow....... | Nie musisz szanowac mojego zdania. Nie jest to dla mnie istotne.
TommiCrazy napisał/a: | ale ty najwyrazniej juz dawno zapomniales gdzie jest granica | Czego granica? Mylisz dwie sprawy - moje administrowanie tym forum z tym ze jestem takim samym forumowiczem jak Ty i tez mam prawo wyrazic swoje zdanie.
TommiCrazy napisał/a: | Niechodzi oto czy Shovel jest moim kolega czy nie..... |
Jaaasne i nie o to, ze nprawiales samochod u Mikolaja itd.
TommiCrazy napisał/a: | jesli bym uznal ze akurat niema racji to bym to powiedzial..... | Jaaaasne
TommiCrazy napisał/a: | ale w twoim przypadku wkuzajace jest ze zaczesto buchasz ogniem. | Wiesz co? Nie zamawialem psychoanalizy. Oszczedz sobie.
TommiCrazy napisał/a: | Wiesz tez dobrze ze argumentami kto ma racje mozemy sie zasypywac bez konca i jeden drugiemu nie ustapi.......ten typ juz tak ma |
Aby dyskutowac trzeba miec argumenty i wiedze. Tomek - na razie wiesz tyle ile wyczytales na forach. Sprobuj poglebic wiedze, sprawdzic ile faktycznie pracy i kasy trzeba wlozyc w SWAP i przygotowanie samochodu do jazdy tak zeby nie sypal sie co chwile.
PS
sporu
Nie chodzi
nie ma
wkurzajace
za czesto |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 27-12-2006, 15:12
|
|
|
na poczatku dorian powiedzial wyraznie, swap jest najoplacalniejszym rozwiazaniem.... logicznie wnioskuje ze chodzi o stosunek koszty, praca, jakosc i efekt..... metoda sprawdzona, mechanizmy fabryczne, zadnego dlubania....wszystko chodzi na oryginalnych podzespolach...czego chciec wiecej.
inne sposoby wzmacniania silnika to grzezniecie w nieznane i niedokonca sprawdzone metody...czest ludzie mawiaja ze sie nieda...chociaz jest jedna stare fajne powiedzenie.
" Sa rzeczy niemozliwe do zrobienia, dopuki nieznajdzie sie ktos kto otym niewie i to zrobi"
odnosnie Cobalta..... wyraznie upomniales sie oto bym czytal ze zrozumieniem....jak niemozesz tego sam zrozumiec to czemu mnie oto upominasz..... wyraznie napisalem ze cobalt jest na tor i robi 7 sek.....
nierozumiem tez co tu ma do rzeczy sprawa Mikolaja? naprawialem....a raczej wymienialem stare czesci na nowe.... dlaczego u Mikolaja?.... prosta sprawa... mam do niego zaufanie ktore stracilem do wielu mechanikow.
Shovel.... jak rowniez Seba, Miker, Krzyzak, Bartek ,Marcin20v6, Chwalow, PiotrMitkars, Kochajj, Jogurt, Tina, Komis, Zgoras, Pudel...jak i wielu innych klubowiczow ktorych poznalem osobiscie i mam znimi kontakt oko w oko pozaklubem sa moimi przyjaciolmi bez faworyzowania z wyszczegulnieniem...
Wiesz, prace przy twoim aucie tez trwajá miesiacami.....nikt ci tego niewypomina, moj samochod byl by juz dawno zrobiony gdyby nie fakt ze uzywam go na codzien i niemoge znalesc czasu na pozostawienie go nieczynnego.... nie swap jest problemem tylko czas i miejsce.
Nie tylko twoj samochod ma dlugá i zacná historyjke, gdyby nie fakt ze jezdze galantem od 92 roku juz dawno bym sie go pozbyl i kupil cos nowego szybkiego i ladnego.
Chcesz kontynuowac zemna prywatny spór to przejdzmy wtakim razie na priv albo do odpowiedniego dzialu gdzie jest mowa o porozumieniach i nieporozuieniach....bo smiecimy w dziale Eclipse |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-12-2006, 15:48
|
|
|
Hubeeert napisał/a: |
shovel napisał/a: |
najprostsza |
śmiem wątpić.
shovel napisał/a: |
najbardziej opłacalna |
również śmiem wątpić.
Moc na ośce duża moc na ośce to kiepski pomysł. A mówienie że jest to proste to spore niedomówienie. |
I mialo to znaczyc tyle ile jest napisane.
SWAP nie jest najprostszy chyba ze zrobiles ich 10 i masz dostep do wszystkich potrzebnych czesci a nadwozie jest w stanie igla.
SWAP nie jest najbardziej oplacalny bo zawsze lepiej jest sprzedac padlo i kupic szybszy samochod niz rzezbic z niewiadomym skutkiem. No chyba ze masz ich za soba juz kilka. SWAPy (oprocz jednego znanego mi osobiscie przypadku) jakos nie sa specjalnie profi robione w Polsce. Nie wiem dlaczego (moze dlatego ze zawsze sie okazuje ze czegos brakuje albo o czyms nie wiedzano) ale to fakt.
Poza tym jak juz jestesmy przy prowadzeniu sie samochodu poczytaj posty jtjerry na temat prowadzenie sie jego CA0 po swapie 4G63T i podkreceniu do 300KM. Jak myslisz? Duzo to co on opisuje rozni sie od tego co ja mowie?
Nie musisz wierzyc mi - uwierz innym. Ja Tobie z Twoim SWAPem zycze jak najlepiej ale widze ze sam musisz sie przekonac - Twoj wybor.
TommiCrazy napisał/a: | tak dla wyjasnienia..... usa. dragi ....fwd..... rekord swiata GM COBALT | Gdzie tu jest napisane ze to ten samochod zrobil 7,12? TommiCrazy napisał/a: | jakbym chcial mowic o dragach wyczarowanych tylko na prosty tor wtedy wspomnial bym o samochodach fwd robiacych 7,12 s 202 mph | Gdzie tu napisales ze to rekord swiata?
Ehhh...
Pisz zrozumiale
I nie rozumiem co ma do calej dyskusji moj samochod? Jakie wypominanie?
Skoczyles bo nie zgodzilem sie z shovelem. Zrobiles to bo to Twoj Kolega. OK.
Kazdy ma swoja opinie, swoje zdanie. Ja mam takie. Ty wraz z shovelem masz inne.
Czas pokaze kto mial racje. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 27-12-2006, 17:02
|
|
|
tu masz pierwszy lepszy wynik jaki znalazlem uzywajac googli
7,5 sek.... honda fwd prd fwd drag
wynik juz pobity przez wyzej wspomnianego cobalta
honda drag |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
majer [Usunięty]
|
Wysłany: 27-12-2006, 17:46
|
|
|
Prosze Panów
wszystkim da sie jeździć jak sie człek uprze Miałem akorda 2.4 turbo Pomijając wszelkie mniejsze i wieksze hece które wylazły w trakcie tej zabawy (jeden silnik,jedna skrzynia,jedna sprężarka,ileś tam sprzęgieł ) to auto jeździło prawie całkiem przyjemnie - prawie bo można było skilować z rolowanego sti, bez większego trudu na autostradzie dokopać wypasionym furom itd.Natomiast też "prawie" bo akordeon potrafił zamielić nawet na 5 a gdy popadało to kompletna kiszuńcia O tenedencji do wyrwania łapek przez kiere to już nawet nie wspominam Moje prywatne zapatrywanie na tę sprawe jest takie- jeżeli ktoś chce jeździć fwd mocniejszym niż 250 hp niech sobie sprawi szpere (wspomniany gdzieś ctr z kompresorem ma lsd) a jeszcze lepiej awd |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-12-2006, 18:38
|
|
|
majer napisał/a: | Moje prywatne zapatrywanie na tę sprawe jest takie- jeżeli ktoś chce jeździć fwd mocniejszym niż 250 hp niech sobie sprawi szpere | Dokladnie takie samo jest moje zdanie na ten temat.
Z jedna roznica - szpera pomoze przeniesc moc na asfalt. Ale lapki bedzie wyrywac jeszcze bardziej
I wlasnie dlatego uwazam ze oska za mocna jest bez sensu. Bo jazda nia to bedzie mordega... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
majer [Usunięty]
|
Wysłany: 27-12-2006, 18:50
|
|
|
W wersji bez szpery wyrywa łapki zupełnie bez sensu ...
a "z" przynajmniej jest jakaś nagroda za te wysiłki
zeszperowałem (co za słowo ) gsx-a może nawet troche zbyt mocno bo dźwieki przy manewrach na małej prędkosci są co najmniej irytujące więc mam porównanie jak auto zachowuje sie "przed "i" po " i chyba nie chciałbym mimo wszystko mocno zeszperowanego fwd do jazdy po bułki (awd chyba także nie ) ale jak kto sie uprze... |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-12-2006, 18:59
|
|
|
GSX juz jezdzi? No to fajnie.
Jaka moc ostatecznie wyszla |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
majer [Usunięty]
|
Wysłany: 27-12-2006, 19:22
|
|
|
Niestety jest rozbabrany
Wziął był i wybuchł
(lała nówka głowica przysłana przez amerykańców-tak to już z nimi jest a chłopaki z projectu dopiero uczyli sie AEM-a ) a potem troche stał... bo kasa poszła na IX
Potem musiałem zastanowić sie czego chce od gsx w kontekscie posiadania IX i doszedłem do wniosku że jak zabawa to po całości
,gsx zostanie bardzo okazjonalnym pojazdem,jak zresztą napisałem, żeby tego typu autem podróżować na codzień trzeba byc wieeeelkim pasjonatem kili na światłach
z najważniejszych nowych zabawek kupiłem coś takiego http://www.slowboyracing.com/more.php?id=33& -wybór podyktowany kolektorem.Nowa głowica,powiększone zawory i wielka pompa paliwa
Ale pożyjemy zobaczymy co z tego wyjdzie.Z moich skromnych doświadczeń tuningowych wynika że zrobienie dopracowanego mocnego projektu wymaga w naszych realiach czasu,cierpliwości,kasy i jeszcze raz kasy Albo wielkiego szcześcia |
|
|
|
 |
|
|