[C62A 1.5] bicie na kierownicy |
Autor |
Wiadomość |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 18-12-2008, 13:01
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | u mnie sa wentylowane, a mam rocznik 1990 | powinieneś napisać: u mnie w Colcie
ja tez mam wentylowane w 1990r (11.1989), z AT, a w katalogach są lite |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 18-12-2008, 13:15
|
|
|
To nie wiem dlaczego ale ja nawet w CS mam zwykłe . |
_________________
 |
|
|
|
 |
jelonek98
Forumowicz

Auto: Lancer 91r 1.5 12V LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 81 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-12-2008, 14:27
|
|
|
Jak go kupiłem to były wentylowane na 100%. Podobno wentylowane były firmowo założone. Dlatego pomyślałem, że może przegrzałem niewentylowane i wymieniłem na odpowiednie. Jest jeszcze jedna rzecz. Jak zahamuje gwałtownie (tak, że na chwile zablokuje koła) to problem na jakieś 2 hamowania znika. Co do kół to wyważałem jakiś tydzień temu (zmiana na zimówki). Poza tym jeżeli koła są niewyważone to powinno bić też przy zwykłej jeździe przy jakiejś prędkości. Testowałem i przy jeździe do 140 nie ma żadnych bić, aż do momentu hamowania:(
[ Dodano: 18-12-2008, 14:30 ]
Krzyzak napisał/a: | a sprawdziles tyl? - moze bebny sa jajowate i stad problem
ew. luzy na zwrotnicy |
A przy jajowatych bębnach jest możliwość bicia na kierownicę? |
_________________ Mitsubishi Lancer GLXi + LPG, 1991 rok, 1.5, 12V.
 |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 18-12-2008, 15:13
|
|
|
Witam,
na 100% w C62A są tarcze wentylowane z przodu.
Kupiłem na tą "zimkę" komplet nowych gum Good year plus nowe aluski 15" oraz nowe pierścienie centrujące. Czekały na mnie miesiąc w garażu kiedy już je załozyłem nie mogłem utrzymać kierownicy....!!!! Myśle jaki grzyb pojechałem do tego samego wulkanizatora srpawdził mi je jeszcze raz mówi że z kołami wszystko jest perfect, to wina czegoś innego. Logika podpowiedziała że facet nie był perfect. Wyważyłem w innym warsztacie jak ręką odjął wszystko cacy
UWAŻAJCIE NA WULKANIZATORÓW !!! |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 22-12-2008, 22:03
|
|
|
tomusn napisał/a: | Krzyzak napisał/a: | u mnie sa wentylowane, a mam rocznik 1990 | powinieneś napisać: u mnie w Colcie
ja tez mam wentylowane w 1990r (11.1989), z AT, a w katalogach są lite |
Z tego co wiem, to w 1,5 zawsze były wentylowane. W 1990r była tylko zmiana średnicy. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 22-12-2008, 23:08
|
|
|
josie napisał/a: | Z tego co wiem, to w 1,5 zawsze były wentylowane. W 1990r była tylko zmiana średnicy. | Dobrze prawisz |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 23-12-2008, 13:06
|
|
|
josie napisał/a: | Z tego co wiem, to w 1,5 zawsze były wentylowane. W 1990r była tylko zmiana średnicy. | rozumiem, ale weź katalog np Jurid |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
|