Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
25 latek Lancer C62A mouseman-a
Autor Wiadomość
pitbu77 
Mitsumaniak
Made in Poland


Auto: Galant EA5W '98 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 728
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 29-08-2011, 13:11   

mouseman,
Stary, należało Ci się. Takiego 16-letniego "odpicowanego" Lancka to ze świeczką szukać. Gratki kolego :D
_________________
ラリードライバーは、横にそれをします - Rally drivers do it sideways :D
"Nie ucz świni śpiewać bo stracisz czas i zdenerwujesz świnię"
 
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 29-08-2011, 13:30   

pitbu77 napisał/a:
Takiego 16-letniego "odpicowanego" Lancka to ze świeczką szukać.

jak to? to to jakiś składak czy tak późno rejestracji doczekał ? :D Mój CB0 Już dawno pełnoletni;-)
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 29-08-2011, 13:53   

pitbu77 napisał/a:
mouseman,
Stary, należało Ci się. Takiego 16-letniego "odpicowanego" Lancka to ze świeczką szukać. Gratki kolego :D

Jak dobrze pamiętam ten lancer jest z 90 lub 91 roku, więc ma już 20 lat :mrgreen:

A na marginesie gratuluję takiego wozu coś pięknego, obejrzałem sobie go dokładnie i w takim stanie chyba nie znajdzie podobnego egzemplarza. Najlepsze tablice, jeszcze z 96 roku :p
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Mithrill 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: Lancer 1.6 16V (C66A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 543
Skąd: Dobrodzień
Wysłany: 29-08-2011, 23:14   

No tak, w kraju nie ma drugiego tak odpicowanego C60... ale już niebawem to się zmieni... :twisted:
Super będzie, jak dwa wycackane Lancerki staną obok siebie za rok.
Może weźmiecie mojego dziada do środka? :mrgreen:

EDIT:
mkm, dzięki! :)

A tak przy okazji, co Wy tam grzebiecie o tej porze, że nie można na forum wejść? :P
Ostatnio zmieniony przez Mithrill 29-08-2011, 23:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 29-08-2011, 23:23   

Mithrill napisał/a:
, a link z pierwszej strony nie działa.

Już jest poprawiony i działa :wink:
 
 
Lechfan 
Mitsumaniak
P a w e ł


Auto: Galant E33A 90' & EA5A 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 403
Skąd: Wrocław/Kępno
Wysłany: 30-08-2011, 10:40   

Co za wyróżnienia dostałeś mouseman? Nie było mnie na ogłoszeniu wyników niestety.. :<
_________________
Hej! Gość, obczaj mojego Białasa. :jerk: - Galanty: E33A od 1994 i EA5A od 12/2012 -

 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 30-08-2011, 20:32   

https://picasaweb.google.com/lh/photo/-SsMF0q0pVbWNg6yOLJGrQ?feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/cHy6v9d9qmnbH7slUMWCsQ?feat=directlink

Seria osiągnięć tegorocznych :)
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 30-08-2011, 20:39, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 30-08-2011, 20:33   

na tego Lancera można patrzeć godzinami, nie dostajesz już propozycji odkupienia przez kolekcjonerów itp ?
_________________
CA0
Galant II
 
 
Mithrill 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: Lancer 1.6 16V (C66A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 543
Skąd: Dobrodzień
Wysłany: 30-08-2011, 20:45   

No proszę, jaki ładny ołtarzyk! :biggrin:
 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 30-08-2011, 20:52   

Mithrill napisał/a:
No proszę, jaki ładny ołtarzyk! :biggrin:


Pamiątki z tegorocznych wakacji poszły w odstawke :mrgreen:
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Mithrill 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: Lancer 1.6 16V (C66A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 543
Skąd: Dobrodzień
Wysłany: 31-08-2011, 21:00   

Ale powiem Ci, że jednak widziałbym go (Lanca) z innym zestawem zderzaków.
Nieco wyważyłoby to proporcje budy do tych dużych felg.
Nie wiem... takie moje zdanie.
Zawsze można mieć np. dwa komplety i zmieniać wg własnego "widzimisię".

Nie myślałeś o tym?
 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 31-08-2011, 21:38   

Mithrill,
https://picasaweb.google.com/lh/photo/T0eLxtUzEPl5E8HgZvsEyg?feat=directlink
felunek na zimę

https://picasaweb.google.com/lh/photo/96WAtFHwNIsRQRzTRSSwFw?feat=directlink
felunek na lato

Co do zderzaków ciągnęło by to za sobą dużo zmian. Na zlocie dużo osób uświadomiło mnie żebym nie psuł oryginalnych rozwiązań. Myśle że trafiony felunek potrafi wystarczająco zmodyfikować wizerunek miśka. Stąd też myśl aby zimowy komplet zrobić na czarny połysk z chromowanymi zaślepkami borbet.
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Zielu 
Forumowicz


Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 747
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-09-2011, 01:52   

Ja miałem podobny dylemat, ale jednak postanowiłem założyć zderzaki od C66A :) Co by nie mówić, zdecydowanie lepiej to wygląda. Chociaż może zostań przy ori przed liftowych, niewiele zostało tych aut w takim stanie z tym designem :)

Przy ew. zmianie trzeba tylko mieć nowe zderzaki i belki mocujące, z tego co wiem niektórzy odcinają dolny spojler starego zderzaka aby uzyskać samą belkę, w przypadku Twojego Lancera aż żal się robi na samą myśl nad takim rozwiązaniem...
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 16-02-2014, 12:10   

Lancerek spoczywa więcej w garażu, dbając o to żeby się nie zastał od czasu do czasu go przepalam. Pewnego razu zapomniałem domknąć drzwi co doprowadziło do wyładowania akumulatora. Po naładowaniu baterii Lancerek starał się nauczyć obrotów. O ile 15 minut nauka szła mu sprawnie, to po ruszeniu z miejscu oraz przełączeniu na N - gasł. Cała procedura bardzo się przeciągała i już było widać że coś jest nietak :( Do tego wszystkiego doszły poważne spadki mocy, szczególnie w okolicach 3500 obr/min
Wczoraj postanowiłem odwiedzić BartkaDJ co by dziadunia przywrócił do zdrowia.
Na pierwszy ogień poszły do wymiany sworznie wahaczy oraz końcówki drążków. Następnie DJ zaatakował kompresje silnika, wynik był książkowy 13,12,5,13,13 8) Kolejny na liście podejrzanych był zapłon. Po zmasowaniu łącza serwisowego wyszło że jest -1 ustawiany został na +7. Jazda testowa zweryfikowała brak nagłego spadku mocy przy 3500 obr/min, ale problem ospałości pozostał. Punktem kulminacyjnym diagnozy było sprawdzenie filtra powietrza oraz przepustnicy. Przy wyciąganiu rury dolotowej powietrza, wyszła na jaw ogromna dziura na harmonijce. Padło hasło mamy to. Po doszczelnieniu łącznika oraz ponownym resecie sterownika, Lancerek odzyskał chęć do jazdy. Obroty idealne, zero duszenia, zero szarpania. Uwieńczeniem sukcesu była wymiana siłowników klapy tylnej. Oryginalne nie radziły sobie poniżej 0 stopni C. Tutaj bezcenna okazała się rada z forum, że po wyjęciu przegubów ze starych siłowników, pasują nowe od astry F kombi 550 Nm. Lancerek tuż przed osiągnięciem 25 lat czuje się wyśmienicie, podziękowania jeszcze raz dla Bartka vel DJ :twisted:

P.S. czy ktoś wie gddzie można dostać ową rurę dolotą najlepiej nową ?
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.