Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Pajero] opinie na temat Pajero II 2.8
Autor Wiadomość
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2008, 20:25   

jawaldek,

4HLc nie nazywaj reduktorem :shock: .Tak jak pisze qbaA6 reduktor to przełożenie 4LLc :wink:

PiotrC,

pamiętaj, że ty masz Pajero III, a nie II. A w skrzyni rozdzielczej(przełączaniu tak owej) - są spore różnice.Wiem co mówię bo parę razy się III pomykało.W terenie także.
W III dźwignia reduktora "chodzi" na wprost, nie trzeba nią wymachiwać na boki jak w II.
Przełączanie rzeczywiście "bez zgrzytne".

Tylna blokada po załączeniu jest cicha.

Chyba PIV ma kontrolkę 4L :?:

P.S czy w III występuje czysto mechaniczne połączenie dźwigienki od SS z centralnym dyfrem, czy tylko na czujnikach :?:
 
 
mikaprzemek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero II V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 23
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 10-12-2008, 20:28   

witam
Jak mogę sprawdzić jaki typ skrzyni mam w swoim Pajero II 2.5 TDI??
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 10-12-2008, 20:39   

Oznaczenia w SS:
2H - napęd na dwa tylne koła
4H - dołączony napęd na przednie koła w stosunku od 33:67 do 50:50 w zależności od warunków na drodze
4HLC - blokada centralnego mechanizmu różnicowego powodująca rozdział mocy 50:50
4LLC - tak jak wyżej + dołączony reduktor

R/D - blokada mechanizmu różnicowego na tylnej osi eliminująca uślizg tylko jednego, tylnego koła (włącznik elektryczny obok zapalniczki)

[ Dodano: 10-12-2008, 20:43 ]
P.S. 1 Dotyczy Pajero II i moich obserwacji na oglądanych sztukach

P.S. 2 Zanim napisałem to parę postów przybyło ;)
A chciałem napisać bezpośrednio pod tym :D
qbaA6 napisał/a:
z tego co mi wiadomo to jazda z redutorem jest oznaczona 4LLc :)
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
mikaprzemek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero II V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 23
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 10-12-2008, 20:47   

to z tego wynika że mam skrzynkę biegów super select

[ Dodano: 10-12-2008, 20:50 ]
jestem świeżym użytkownikiem aut terenowych, nigdy dotąd nie interesowałem się takim sprzętem, ale muszę przyznać że użytkowanie owych aut sprawia niesamowitą przyjemność :mrgreen:
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 10-12-2008, 21:00   

mikaprzemek napisał/a:
to z tego wynika że mam skrzynkę biegów super select
Najwidoczniej :D

ES (easy select) ma tylko 3 opcje 2H, 4H, 4L
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
mikaprzemek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero II V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 23
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 10-12-2008, 21:06   

idę do auta zabrać swoje graty

[ Dodano: 10-12-2008, 21:08 ]
i sprawdze to dokładnie

[ Dodano: 10-12-2008, 21:18 ]
mam tak 2H, 4H, N 4L +R/D lock
 
 
qbaA6 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 23
Skąd: Siedlce
Wysłany: 10-12-2008, 21:59   

EOT :!:
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2008, 22:10   

Hiszpan, nie zapominaj o N ...4HLc/N/4LLc :D
Czy w II na pewno jest sprzęgło lepkościowe VCU zmieniające rozdział momentu obrotowego z 33:67 - 50:50 :?:

mikaprzemek, przykro mi, ale muszę cię rozczarować... masz ES :(
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 10-12-2008, 22:38   

N ... no tak
Wszystko przez to, że miałem zdjęcie ze Sporta.

qbaA6, a tak z ciekawości :roll: ile udało Ci się urwać z tej ceny :?:

[ Dodano: 10-12-2008, 22:42 ]
P.S. Podpowiedz czego szukasz (krótki/długi, benzyna/diesel, 3.0,3.5/2.5,2.8 itp) to czasem coś podrzucę na PW
Np. to
http://www.autotrader.pl/...3,106872642.asp
http://www.autotrader.pl/...3,105987673.asp
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
qbaA6 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 23
Skąd: Siedlce
Wysłany: 11-12-2008, 11:22   

jesli chodzi o cene to w tym wyapdku jest to zamiana. a szukam dlugiegu lub krotkiego (co sie trafi w dobrym stanie) z silnikiem tylko 2.8 TDI po 1995roku i do 22000 klockow :) pozdawiam
 
 
PiotrC 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 266
Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
Wysłany: 11-12-2008, 17:21   

Ad Bartek2800
Pajerami jeżdżę już od 20 lat. Najpierw miałem jedynkę 2,5TD /ES/ ze sprzęgiełkami w piastach przednich kół. Następnie dwójkę 2,5TDI SS full wypas ale manual. Mam je do chwili obecnej. Przejechałem nimi ok 300 tkm w tym połowę w terenie. Jedno i drugie autko jest w nim bardzo dzielne. Wystarczy wrzucić MT-ki i wywalić chlapacze i jest ok. Pajero III mam dopiero od dwóch miesięcy i najmniej o nim mogę powiedzieć. No może tyle, że naprawdę można się nim puścić w dalszą trasę. Tak więc "nawajchowałem" się biegami terenowymi naprawdę sporo w Pajero I i II. W trójce przełączanie biegów to już elektronika. Czy to lepsze ? Nie wiem. Wolałem chyba opcję z dwójki.
Pozdrawiam serdecznie :lol: :wink:
_________________

 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 11-12-2008, 20:41   

Dziś jadąc do Sanoka zauważyłem takie coś
Zdjęcia kiepskie, bo z telefonu, ale może wystarczą


_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
Berni 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 368
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-12-2008, 00:04   

Hiszpan -?????? przecież chciałeś krótki i na automacie?????
_________________

 
 
 
qbaA6 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 23
Skąd: Siedlce
Wysłany: 12-12-2008, 00:35   

witam, autko zakupione te z ogloszenia :)


mam pytanko czy tylna kanapa w kazdym pajero tak telepie lata i halasuje? u mnie od tylu nie jest niczym przytwierdzona. czy tak powinno byc?
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 12-12-2008, 09:22   

Berni napisał/a:
Hiszpan -?????? przecież chciałeś krótki i na automacie?????
Ja tak, ale te zdjęcia dla qbaA6 były zamieszczone ;)
Inną sprawą jest, że krótki pozostaje, tyle że w manualu. Z jednej prostej przyczyny - dostępność. Dla przykładu, dziś na otoMoto "II" w automacie jest 5 szt. a w manualu 74.

qbaA6, nie dalej jak wczoraj jeździłem krótkim, ale w nim tylna kanapa nie hałasowała. Jakiś czas temu jeździłem z kolei "long-iem" i w nim też nie było słychać kanapy, ale za to parę innych rzeczy mocno hałasowało ;)
Poczekaj na wypowiedzi właścicieli, może coś podpowiedzą :D
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.