[Pajero] opinie na temat Pajero II 2.8 |
Autor |
Wiadomość |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2008, 20:25
|
|
|
jawaldek,
4HLc nie nazywaj reduktorem .Tak jak pisze qbaA6 reduktor to przełożenie 4LLc
PiotrC,
pamiętaj, że ty masz Pajero III, a nie II. A w skrzyni rozdzielczej(przełączaniu tak owej) - są spore różnice.Wiem co mówię bo parę razy się III pomykało.W terenie także.
W III dźwignia reduktora "chodzi" na wprost, nie trzeba nią wymachiwać na boki jak w II.
Przełączanie rzeczywiście "bez zgrzytne".
Tylna blokada po załączeniu jest cicha.
Chyba PIV ma kontrolkę 4L
P.S czy w III występuje czysto mechaniczne połączenie dźwigienki od SS z centralnym dyfrem, czy tylko na czujnikach |
|
|
|
 |
mikaprzemek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 23 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 10-12-2008, 20:28
|
|
|
witam
Jak mogę sprawdzić jaki typ skrzyni mam w swoim Pajero II 2.5 TDI?? |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 10-12-2008, 20:39
|
|
|
Oznaczenia w SS:
2H - napęd na dwa tylne koła
4H - dołączony napęd na przednie koła w stosunku od 33:67 do 50:50 w zależności od warunków na drodze
4HLC - blokada centralnego mechanizmu różnicowego powodująca rozdział mocy 50:50
4LLC - tak jak wyżej + dołączony reduktor
R/D - blokada mechanizmu różnicowego na tylnej osi eliminująca uślizg tylko jednego, tylnego koła (włącznik elektryczny obok zapalniczki)
[ Dodano: 10-12-2008, 20:43 ]
P.S. 1 Dotyczy Pajero II i moich obserwacji na oglądanych sztukach
P.S. 2 Zanim napisałem to parę postów przybyło
A chciałem napisać bezpośrednio pod tym
qbaA6 napisał/a: | z tego co mi wiadomo to jazda z redutorem jest oznaczona 4LLc |
|
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
mikaprzemek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 23 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 10-12-2008, 20:47
|
|
|
to z tego wynika że mam skrzynkę biegów super select
[ Dodano: 10-12-2008, 20:50 ]
jestem świeżym użytkownikiem aut terenowych, nigdy dotąd nie interesowałem się takim sprzętem, ale muszę przyznać że użytkowanie owych aut sprawia niesamowitą przyjemność |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 10-12-2008, 21:00
|
|
|
mikaprzemek napisał/a: | to z tego wynika że mam skrzynkę biegów super select | Najwidoczniej
ES (easy select) ma tylko 3 opcje 2H, 4H, 4L |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
mikaprzemek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 23 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 10-12-2008, 21:06
|
|
|
idę do auta zabrać swoje graty
[ Dodano: 10-12-2008, 21:08 ]
i sprawdze to dokładnie
[ Dodano: 10-12-2008, 21:18 ]
mam tak 2H, 4H, N 4L +R/D lock |
|
|
|
 |
qbaA6
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2008 Posty: 23 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 10-12-2008, 21:59
|
|
|
EOT |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2008, 22:10
|
|
|
Hiszpan, nie zapominaj o N ...4HLc/N/4LLc
Czy w II na pewno jest sprzęgło lepkościowe VCU zmieniające rozdział momentu obrotowego z 33:67 - 50:50
mikaprzemek, przykro mi, ale muszę cię rozczarować... masz ES |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 10-12-2008, 22:38
|
|
|
N ... no tak
Wszystko przez to, że miałem zdjęcie ze Sporta.
qbaA6, a tak z ciekawości ile udało Ci się urwać z tej ceny
[ Dodano: 10-12-2008, 22:42 ]
P.S. Podpowiedz czego szukasz (krótki/długi, benzyna/diesel, 3.0,3.5/2.5,2.8 itp) to czasem coś podrzucę na PW
Np. to
http://www.autotrader.pl/...3,106872642.asp
http://www.autotrader.pl/...3,105987673.asp |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
qbaA6
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2008 Posty: 23 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 11-12-2008, 11:22
|
|
|
jesli chodzi o cene to w tym wyapdku jest to zamiana. a szukam dlugiegu lub krotkiego (co sie trafi w dobrym stanie) z silnikiem tylko 2.8 TDI po 1995roku i do 22000 klockow pozdawiam |
|
|
|
 |
PiotrC
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 266 Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 11-12-2008, 17:21
|
|
|
Ad Bartek2800
Pajerami jeżdżę już od 20 lat. Najpierw miałem jedynkę 2,5TD /ES/ ze sprzęgiełkami w piastach przednich kół. Następnie dwójkę 2,5TDI SS full wypas ale manual. Mam je do chwili obecnej. Przejechałem nimi ok 300 tkm w tym połowę w terenie. Jedno i drugie autko jest w nim bardzo dzielne. Wystarczy wrzucić MT-ki i wywalić chlapacze i jest ok. Pajero III mam dopiero od dwóch miesięcy i najmniej o nim mogę powiedzieć. No może tyle, że naprawdę można się nim puścić w dalszą trasę. Tak więc "nawajchowałem" się biegami terenowymi naprawdę sporo w Pajero I i II. W trójce przełączanie biegów to już elektronika. Czy to lepsze ? Nie wiem. Wolałem chyba opcję z dwójki.
Pozdrawiam serdecznie |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 11-12-2008, 20:41
|
|
|
Dziś jadąc do Sanoka zauważyłem takie coś
Zdjęcia kiepskie, bo z telefonu, ale może wystarczą
   

 |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
Berni
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 368 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-12-2008, 00:04
|
|
|
Hiszpan -?????? przecież chciałeś krótki i na automacie????? |
_________________
 |
|
|
|
 |
qbaA6
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2008 Posty: 23 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 12-12-2008, 00:35
|
|
|
witam, autko zakupione te z ogloszenia
mam pytanko czy tylna kanapa w kazdym pajero tak telepie lata i halasuje? u mnie od tylu nie jest niczym przytwierdzona. czy tak powinno byc? |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 12-12-2008, 09:22
|
|
|
Berni napisał/a: | Hiszpan -?????? przecież chciałeś krótki i na automacie????? | Ja tak, ale te zdjęcia dla qbaA6 były zamieszczone
Inną sprawą jest, że krótki pozostaje, tyle że w manualu. Z jednej prostej przyczyny - dostępność. Dla przykładu, dziś na otoMoto "II" w automacie jest 5 szt. a w manualu 74.
qbaA6, nie dalej jak wczoraj jeździłem krótkim, ale w nim tylna kanapa nie hałasowała. Jakiś czas temu jeździłem z kolei "long-iem" i w nim też nie było słychać kanapy, ale za to parę innych rzeczy mocno hałasowało
Poczekaj na wypowiedzi właścicieli, może coś podpowiedzą |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
|