Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ile pala nasze VR4
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-12-2009, 08:18   

swinks_UK napisał/a:
220 mil między tankowaniami, czyli na ok. 42 litry paliwa.
Czyli jak dobrze rozumiem w granicach 12l?
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 08-12-2009, 08:35   

Bartek, ten zagazowany za 3tys z kawalkiem :) ile km przejechal?
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
marexi 
Mitsumaniak


Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 517
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 08-12-2009, 16:15   

Czytalem troche o czarnym i chcialem sie zapytac czy to co sie stalo bylo wina gazu i "łącznika", czy przede wszystkim gazu? bo teraz sie boje troche poszalec - ale gazu nie mam...
_________________
92' Colt 1.6 GLXi - :)
00' Carisma Dynamics 1.8 GDI - sprzedana
98' Galant V6 Winter Edition - sprzedany
97' L - E5CW :( :( buum było
97' Honda Civic 1.4i
http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=13173
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 08-12-2009, 16:20   

swinks_UK napisał/a:
Ja mieszcze się w angielskiej średniej: 220 mil między tankowaniami, czyli na ok. 42 litry paliwa.

Tomek na trasie chyba tyle Ci łyka jak jakoś nie mogę osiągnąć 180 mil na pełnym :mrgreen: Mam chyba stalowe nogi :D :D :D
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 08-12-2009, 16:32   

swinks_UK, na 52 l to się zgodzę - miałem takie wyniki

[ Dodano: 08-12-2009, 16:36 ]
Matejko, tyle, że bardziej opłacałoby się nie zakładać gazu i przejechać ten dystans na benzynie :roll:

marexi, zbieg wielu (co najmniej 4 ;) ) czynników skupiający się między uszami wkładki ;) . "Poszalenie" może być różnie interpretowane - na pewno nie jest poszaleniem chwilowe wykorzystanie potencjału auta,po jego porządnym rozgrzaniu i schłodzeniu po.

[ Dodano: 08-12-2009, 16:40 ]
robertdg, mój najmniejszy wynik, to spalenie 12 l benzyny na 150 km - bardzo płynna trasa 75-80 km/h bez przyspieszania i zwalniania. Normalnie przejechana trasa wychodzi w okolicach 12/100
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 08-12-2009, 17:10   

Nie Bartek, napisałem, ze około.
Raz więc to jest 40 litrów na 200 mil, raz 45., innym razem starcza na więcej, innym razem trochę mniej.
Miej na uwadze, ze u mnie na prowincji jeździ się znacznie płynniej niż w twoich okolicach.

Krzysiek, 180 mil między tankowaniami to ok, jeśli mówisz o LPG, bo na benzynie to troche ci dużo bierze, chyba że jeździsz: podłoga-hamulec.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 08-12-2009, 17:37   

swinks_UK napisał/a:
chyba że jeździsz: podłoga-hamulec

No właśnie tak już mam i nic nie poradzę :mrgreen:
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 09-12-2009, 23:08   

marexi napisał/a:
Czytalem troche o czarnym i chcialem sie zapytac czy to co sie stalo bylo wina gazu i "łącznika", czy przede wszystkim gazu? bo teraz sie boje troche poszalec - ale gazu nie mam...

tak sie kończy zabawa doładowaniem bez odpowiedniej wiedzy... sam cos wiem o tym... a wnioski są takie, że bez czujników EGT, szerokopasmówki,itd i wiedzy lepiej się nie bawić boostem!!!!
 
 
michal143 
Nowy Forumowicz

Auto: legnum
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 16
Skąd: poznań
Wysłany: 20-03-2012, 22:16   

Dobry, Panowie, a te legnumy, to Nie powinny na 98 latać?
_________________
MC
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 20-03-2012, 22:19   

michal143 napisał/a:
Dobry, Panowie, a te legnumy, to Nie powinny na 98 latać?
:!: OBOWIĄZKOWO :!: inaczej engine kill :doubt: spalanie stukowe itd
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 20-03-2012, 22:43   

roch_27 napisał/a:
...inaczej engine kill :doubt: spalanie stukowe itd

Piotrek... pojechałeś... :mrgreen:

Mapy są na 99RON, wiec jak wlejesz 95RON, to po wykryciu prób knocka, ecu cofa zapłon. Tracisz na mocy silnika. Poza tym nic się nie dzieje.
Przy zabawie z benzynami z domieszką ekosyfu (sporo tańszą np. w Niemczech czy Austrii) spalanie wzrasta nawet o 15%, więc koniec końców nie opłaca się lać tego.
Natomiast ciekwie wyglądaja ekserymenty z E85, tylko do tego trzeba mapy w ecu dostosować.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 21-03-2012, 00:57   

Tomek- lałeś naszą 95 i podłączałeś kompa pod to :?: Robiłem parę testów na PL 95 i no thx - ale każdy robi co chce :P Knock czyli detonacja a nie spalanie wiec niech testuje na PL 95 aż engine prędzej czy później powie papa ;)
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 21-03-2012, 09:53   

roch_27 napisał/a:
Knock czyli detonacja a nie spalanie wiec niech testuje na PL 95 aż engine prędzej czy później powie papa ;)

Nie pójdzie...zwykłe spalanie stukowe do kwadratu. :mrgreen:
Zliczy ci liczbę knocków i cofnie zapłon.
To czego się boisz to detonacja z prawdziwego zdarzenia, nieprawdopodobne by wydarzyło się tylko z małej liczby oktanowej. Silnik zrobi się mułowaty i tyle.
Do zabicia silnika detonacją trzeba jeszcze kilku innych czynników, np. głupio wyciągnięte doładowanie, uboga mieszanka.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 22-03-2012, 15:14   

wiec co mamy zrobic jak w UK nie ma 98? Do Polski jezdzic i tankowac :D
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
adaxo 
Mitsumaniak


Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 200
Skąd: Manchester
Wysłany: 25-03-2012, 10:38   

jkrzysztof80 napisał/a:
wiec co mamy zrobic jak w UK nie ma 98? Do Polski jezdzic i tankowac :D

a shell V-Pover?? tesco momentum??
_________________
Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.