Ile pala nasze VR4 |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 08-12-2009, 08:18
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | 220 mil między tankowaniami, czyli na ok. 42 litry paliwa. | Czyli jak dobrze rozumiem w granicach 12l? |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 08-12-2009, 08:35
|
|
|
Bartek, ten zagazowany za 3tys z kawalkiem ile km przejechal? |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
marexi
Mitsumaniak

Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008 Posty: 517 Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: 08-12-2009, 16:15
|
|
|
Czytalem troche o czarnym i chcialem sie zapytac czy to co sie stalo bylo wina gazu i "łącznika", czy przede wszystkim gazu? bo teraz sie boje troche poszalec - ale gazu nie mam... |
_________________ 92' Colt 1.6 GLXi -
00' Carisma Dynamics 1.8 GDI - sprzedana
98' Galant V6 Winter Edition - sprzedany
97' L - E5CW :( buum było
97' Honda Civic 1.4i
http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=13173 |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 08-12-2009, 16:20
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Ja mieszcze się w angielskiej średniej: 220 mil między tankowaniami, czyli na ok. 42 litry paliwa. |
Tomek na trasie chyba tyle Ci łyka jak jakoś nie mogę osiągnąć 180 mil na pełnym Mam chyba stalowe nogi |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 08-12-2009, 16:32
|
|
|
swinks_UK, na 52 l to się zgodzę - miałem takie wyniki
[ Dodano: 08-12-2009, 16:36 ]
Matejko, tyle, że bardziej opłacałoby się nie zakładać gazu i przejechać ten dystans na benzynie
marexi, zbieg wielu (co najmniej 4 ) czynników skupiający się między uszami wkładki . "Poszalenie" może być różnie interpretowane - na pewno nie jest poszaleniem chwilowe wykorzystanie potencjału auta,po jego porządnym rozgrzaniu i schłodzeniu po.
[ Dodano: 08-12-2009, 16:40 ]
robertdg, mój najmniejszy wynik, to spalenie 12 l benzyny na 150 km - bardzo płynna trasa 75-80 km/h bez przyspieszania i zwalniania. Normalnie przejechana trasa wychodzi w okolicach 12/100 |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 08-12-2009, 17:10
|
|
|
Nie Bartek, napisałem, ze około.
Raz więc to jest 40 litrów na 200 mil, raz 45., innym razem starcza na więcej, innym razem trochę mniej.
Miej na uwadze, ze u mnie na prowincji jeździ się znacznie płynniej niż w twoich okolicach.
Krzysiek, 180 mil między tankowaniami to ok, jeśli mówisz o LPG, bo na benzynie to troche ci dużo bierze, chyba że jeździsz: podłoga-hamulec. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 08-12-2009, 17:37
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | chyba że jeździsz: podłoga-hamulec |
No właśnie tak już mam i nic nie poradzę |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 09-12-2009, 23:08
|
|
|
marexi napisał/a: | Czytalem troche o czarnym i chcialem sie zapytac czy to co sie stalo bylo wina gazu i "łącznika", czy przede wszystkim gazu? bo teraz sie boje troche poszalec - ale gazu nie mam... |
tak sie kończy zabawa doładowaniem bez odpowiedniej wiedzy... sam cos wiem o tym... a wnioski są takie, że bez czujników EGT, szerokopasmówki,itd i wiedzy lepiej się nie bawić boostem!!!! |
|
|
|
 |
michal143
Nowy Forumowicz
Auto: legnum
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 16 Skąd: poznań
|
Wysłany: 20-03-2012, 22:16
|
|
|
Dobry, Panowie, a te legnumy, to Nie powinny na 98 latać? |
_________________ MC |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 20-03-2012, 22:19
|
|
|
michal143 napisał/a: | Dobry, Panowie, a te legnumy, to Nie powinny na 98 latać? | OBOWIĄZKOWO inaczej engine kill spalanie stukowe itd |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 20-03-2012, 22:43
|
|
|
roch_27 napisał/a: | ...inaczej engine kill spalanie stukowe itd |
Piotrek... pojechałeś...
Mapy są na 99RON, wiec jak wlejesz 95RON, to po wykryciu prób knocka, ecu cofa zapłon. Tracisz na mocy silnika. Poza tym nic się nie dzieje.
Przy zabawie z benzynami z domieszką ekosyfu (sporo tańszą np. w Niemczech czy Austrii) spalanie wzrasta nawet o 15%, więc koniec końców nie opłaca się lać tego.
Natomiast ciekwie wyglądaja ekserymenty z E85, tylko do tego trzeba mapy w ecu dostosować. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 21-03-2012, 00:57
|
|
|
Tomek- lałeś naszą 95 i podłączałeś kompa pod to Robiłem parę testów na PL 95 i no thx - ale każdy robi co chce Knock czyli detonacja a nie spalanie wiec niech testuje na PL 95 aż engine prędzej czy później powie papa |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 21-03-2012, 09:53
|
|
|
roch_27 napisał/a: | Knock czyli detonacja a nie spalanie wiec niech testuje na PL 95 aż engine prędzej czy później powie papa |
Nie pójdzie...zwykłe spalanie stukowe do kwadratu.
Zliczy ci liczbę knocków i cofnie zapłon.
To czego się boisz to detonacja z prawdziwego zdarzenia, nieprawdopodobne by wydarzyło się tylko z małej liczby oktanowej. Silnik zrobi się mułowaty i tyle.
Do zabicia silnika detonacją trzeba jeszcze kilku innych czynników, np. głupio wyciągnięte doładowanie, uboga mieszanka. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 22-03-2012, 15:14
|
|
|
wiec co mamy zrobic jak w UK nie ma 98? Do Polski jezdzic i tankowac |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
adaxo
Mitsumaniak

Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2005 Posty: 200 Skąd: Manchester
|
Wysłany: 25-03-2012, 10:38
|
|
|
jkrzysztof80 napisał/a: | wiec co mamy zrobic jak w UK nie ma 98? Do Polski jezdzic i tankowac |
a shell V-Pover?? tesco momentum?? |
_________________ Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 |
|
|
|
 |
|