AYC - niepoprawne działanie |
Autor |
Wiadomość |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 20-01-2010, 22:21
|
|
|
Fakt płyn był na minimum, jak dolałem to i poprawiło się działanie AYC. Dziwne trochę czy to możliwe? |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
marexi
Mitsumaniak

Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008 Posty: 517 Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: 14-05-2010, 05:13
|
|
|
JAk wymienic plyn albo gdzie? bo u mnie w Mitsubishi powiedzieli ze nie potrafia:/ a nowy czujnik lezy do wymiany i nie moze sie doczekac az bedzie juz w pompie... czy ktos ma jakis FAQ? |
_________________ 92' Colt 1.6 GLXi -
00' Carisma Dynamics 1.8 GDI - sprzedana
98' Galant V6 Winter Edition - sprzedany
97' L - E5CW :( buum było
97' Honda Civic 1.4i
http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=13173 |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 14-05-2010, 10:41
|
|
|
byles w Zielone Gorze w mitsubishi? Tam powinni ci wymienic maja Lancery wiec nie powinno byc problemu |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
marexi
Mitsumaniak

Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008 Posty: 517 Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: 14-05-2010, 11:51
|
|
|
Oni nie mogli w Zielonej Gorze znalzezc mi zarowki rezerwy do zegarow HC, troche sie boje tam do nich jechac:P |
_________________ 92' Colt 1.6 GLXi -
00' Carisma Dynamics 1.8 GDI - sprzedana
98' Galant V6 Winter Edition - sprzedany
97' L - E5CW :( buum było
97' Honda Civic 1.4i
http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=13173 |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 14-05-2010, 14:07
|
|
|
zadzwon i zapytaj, ewentualnie Wroclaw ci zostaje tan napewno wymienia. Ja ciagle czekam na kabelek do kompa wiec mysle ze w krotce sam bede sobie wymienial |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
kris.n1
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 2.5 V6 TWIN TURBO 4X4
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 28 Skąd: GORZÓW
|
Wysłany: 14-05-2010, 16:25
|
|
|
marexi daj znac jak wymienisz.
jkrzysztof80 wiesz może czy można jezdzić na całkowicie odłączonej pompie AYC? |
|
|
|
 |
marexi
Mitsumaniak

Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008 Posty: 517 Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: 14-05-2010, 17:30
|
|
|
Zdania sa podzielone. Jedni mowia ze dostaje tylny dyfer w kosc i robi sie z tego droga impreza. Tzn mozna jezdzic ale nie mozna doprowadzic do uslizgu tylnych kol. A inni mowia ze mozna i to do woli, ja tam wole dmuchac na zimne i jak sie zaswieci kontrolka na czerwono od ayc to nie szaleje. Szkoda wydawac kilka tys na tylny dyfer skoro mozna za to kupic i tak droga juz benzynke:D |
_________________ 92' Colt 1.6 GLXi -
00' Carisma Dynamics 1.8 GDI - sprzedana
98' Galant V6 Winter Edition - sprzedany
97' L - E5CW :( buum było
97' Honda Civic 1.4i
http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=13173 |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 14-05-2010, 20:40
|
|
|
kris.n1, tak jak marexi, pisze zdania są podzielone chociaż jak moja pompa walnęła to jechałem prosto to gości od mitsubishi podłączyli kompa, i z tego co mi powiedzieli że mogę normalnie śmigać że nic się nie stanie z tylnym dyfrem jedynie co to będzie mi tył zarzucało jak będę ostro śmigał na zakrętach . Ale że byłem przyzwyczajony do AYC znalazłem używkę nie długo później i założyli i śmigam dalej. Z tego wynika że nic się nie stało z dyfrem. Więc moim zdaniem można, ale lepiej podjechać i to serwisu żeby odłączyli. |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
kris.n1
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 2.5 V6 TWIN TURBO 4X4
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 28 Skąd: GORZÓW
|
Wysłany: 15-05-2010, 09:47
|
|
|
u mnie jest sprwa tego typu ze konczymy przerobke kiery na nasza strone i zaginela wiazka elektryczna od AYC tak wiec odłączone mam. za jakies dwa tygodnie bede mial auto gotowe i niewiem czy jezdzic czy czekac az znajda sie kabelki. |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 15-05-2010, 12:11
|
|
|
Najlepiej jak byś podłączył VR-kę do kompa i rozłączył pompę, jeśli nie masz jak to może jednak przeczekaj, u mnie jak padło to zaraz jechałem do mitsubishi. Chyba że chcesz kombinować i jeździć powoli (ale jak można czymś takim jeździć po woli ), ale pompa dostanie odrazu. |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
kris.n1
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 2.5 V6 TWIN TURBO 4X4
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 28 Skąd: GORZÓW
|
Wysłany: 15-05-2010, 12:27
|
|
|
tak myślałem że lepiej przeczekać półtora roku czekania na furke a tu dalej zima przez pare kabelków |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 15-05-2010, 14:23
|
|
|
kris.n1 napisał/a: | półtora roku czekania |
aż tyle ?
Ja kupiłem i czekał tylko miesiąc a z tego względu też że miałem też Subaru Imprezkę, Subarynka poszła więc ubezpieczyłem Legnuma Mam jeszcze o tyle lepszą sytuację że nie muszę przerabiać |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
kris.n1
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 2.5 V6 TWIN TURBO 4X4
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 28 Skąd: GORZÓW
|
Wysłany: 15-05-2010, 14:31
|
|
|
tyle czasu bo robimy w swoim warsztacie w wolnych chwilach a jak mowią szewc w podartych butach chodzi |
|
|
|
 |
michal143
Nowy Forumowicz
Auto: legnum
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 16 Skąd: poznań
|
Wysłany: 02-03-2012, 19:16
|
|
|
Panowie, wczoraj powstał mały problem, po uruchomieniu silnika i ruszeniu słychać dzwięk pompy, która pracuje przez kilka sekund potem konczy i mometalnie zapala sie czerwona kontrolka ayc, co myslicie?
bede wdzieczny za wasze opinie.
miłego |
_________________ MC |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 02-03-2012, 20:06
|
|
|
Prawdopodobnie "pressure switch valve" wyzionął ducha, albo zapowietrzony system.
Na początek bym wymienił płyn i odpowietrzył. To tylko 1 litr. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 02-03-2012, 22:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|