Mój pierwszy Galant EA6A |
Autor |
Wiadomość |
Nev-X
Mitsumaniak Przemek

Auto: Galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Kwi 2009 Posty: 230 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 25-09-2009, 17:45
|
|
|
Witam. Dzisiaj w Miśku został wymieniony płyn chłodniczy ponieważ była woda a zima się zbliża A jak na razie żadnych usterek nie zauważam wiec sobie jeżdżę spokojnie Jeśli znów coś zrobię to na pewno napisze Pozdrawiam wszystkich MM |
|
|
|
 |
Nev-X
Mitsumaniak Przemek

Auto: Galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Kwi 2009 Posty: 230 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 26-09-2009, 13:33
|
|
|
Dzisiaj zamówiona została aluminiowa gałeczka zmiany biegów czarna polerowana
Jak paczuszka przyjdzie i gałka zostanie zamontowana zrobię fotki jak to wszystko razem się komponuje |
|
|
|
 |
Pexu
Mitsumaniak
Auto: Colt 1.3 | 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 1267 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-09-2009, 13:12
|
|
|
i jak gała Nev ? |
_________________ 7,60/100
 |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28-09-2009, 13:36
|
|
|
hondowska a'la Skunk2
zamówiłem dziś taką samą do Hani, tyle że z gwintem a nie na ścisk |
_________________
 |
|
|
|
 |
Nev-X
Mitsumaniak Przemek

Auto: Galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Kwi 2009 Posty: 230 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 28-09-2009, 16:35
|
|
|
Pexu napisał/a: | i jak gała Nev ? |
Jeszcze nie przyszla
pawela napisał/a: | hondowska a'la Skunk2 |
Doookładnie Kumpel ma orginal Mugena w civicu Miałem brać tą z gwintem ale nie bylem pewien czy bedzie pasować |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 29-09-2009, 19:38
|
|
|
Nev-X właśnie trafiłem na temat z Twoim autkiem... Fajne masz autko, prezencja i wogóle jak to GAL i jeszcze w dieslu . Na dodatek mieszkasz nie daleko mnie... Jak się 4D68 spisuje? |
|
|
|
 |
Nev-X
Mitsumaniak Przemek

Auto: Galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Kwi 2009 Posty: 230 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 29-09-2009, 20:36
|
|
|
Powiem szczerze że jak na razie (i mam nadzieję że tak zostanie ) bez zastrzeżeń. Jedyne co robiłem to rozrząd, oleje i płyn chłodniczy. Często znajomi pytają czy chcę to jechać z 90KM. Jak dla mnie wystarczająco, już nie raz o tym pisałem. Ja postawiłem na ekonomie nie na moc wiedziałem co mnie czeka:) ja jestem zadowolony bardzo z niego. Byłem nim już w Krakowie i Warszawie i była to niedroga podróż |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 29-09-2009, 20:45
|
|
|
Ja kupiłem w sierpniu gala 98r. też w dieslu. Narazie wszytko ok, jedynie ubywa mi troszkę płynu chłodniczego, ale od czasu do czasu uzupełnię i jeżdżę. Pisałeś, że odpowietrzałeś układ... Jak to robiłeś? |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Nev-X
Mitsumaniak Przemek

Auto: Galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Kwi 2009 Posty: 230 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 29-09-2009, 20:47
|
|
|
Mi też właśnie uciekał. Kiedyś na ciepłym silniku dolałem płynu do chłodnicy, nie przez zbiornik wyrównawczy tylko bezpośrednio i tak kilka razy aż przestało ubywać. Teraz po wymianie tak samo zrobiłem i jest ok. Może dziwny sposób ale działa |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 29-09-2009, 20:54
|
|
|
Ja właśnie dolewam do zbiorniczka i wyssie do zera, a w chłodnicy ciągle jest . Chyba to taka przypadłość tych autek. Pozdrowionka |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Nev-X
Mitsumaniak Przemek

Auto: Galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Kwi 2009 Posty: 230 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 29-09-2009, 20:59
|
|
|
Dużo słyszałem właśnie o tym że ten typ tak ma trzeba po prostu pilnować żeby płynu nie zabrakło |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 30-09-2009, 09:53
|
|
|
Możesz sprawdzić korek w chłodnicy oraz broki na silniku. Mi ubywało głównie przez brok... |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 30-09-2009, 20:06
|
|
|
Owczar,niby wszędzie sucho na silniku. Rozrząd miałem wymieniany tydzień temu bez pompy ze względów finansowych (nie należy do tanich), ale pompa niby narazie ok. Muszę obczaić te broki na silniku. Ile ich dokładnie jest? Bo ja to trochę taki zielony, trochę się przyuczam . A poza w moim starszym galancie E33 próbowałem pomechanikować i trochę mi to źle wyszło i trzeba było auto sprzedać... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 30-09-2009, 21:43
|
|
|
Osiem, ale widoczne są tylko te z przodu. To takie metalowe zaślepki w bloku które zatykają otwory po odlewie. |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 01-10-2009, 20:10
|
|
|
DziękiOwczar, Sprawdzę te broki. Pozdrowionka |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
|