Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Strajk!!Więcej Mocy dla TD!!
Autor Wiadomość
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 06-09-2006, 13:31   

mówiąc o imponujących osiągach TDi, nie zapominajmy o pierwszej literce tego skrótu ... 8)
bo benzyna w turbo też ma inną charakterystykę :wink:

A tak wogóle to najlepsze są silniki dużej pojemności i jedynie lepsze od nich są silniki jeszcze większej pojemności :mrgreen:
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-09-2006, 13:37   

Dajcie spokój - bijecie pianę....
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
przyczlapus
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 13:39   

Uturbioną benzyną to jeździłem tylko Renówką jakąś starą 16-- turbo ładnie dawała wsyzstkie gt golfy i tym podobne wciągała jak nic...tylko jat to się nazywało nie moge sobie przypomnieć.....
 
 
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 14:06   

kurde nakreciliscie mnie... kolejny raz lza sie w oku kreci ze pod maska nie mam 2.5 V6 :D
 
 
przyczlapus
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 14:08   

maniakowy, albo 3,0 V6 :twisted: :mrgreen:
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 14:33   

Krzyzak napisał/a:
edit - artur - pisales jakis czas temu, ze cieszysz sie, ze aso skody jest otwarte do polnocy, bo te fabie sie tak strasznie sypia (chyba na mkp tak pisales)


octavia, octavia nawet dzis ja zaprowadzilem na remont skrzyni
fabia jest niezniszczalna, jak do tej pory

piszecie wszyscy ze diesle sie psuja itd., a benzyny nie :?:
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-09-2006, 22:48   

Jak zwykle dyskusje w stylu: co lepsze? Windows czy Linux, Intel czy AMD, Nvidia czy ATI. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jak się dba o samochód i nie tankuje na gównianych stacjach to będzie jeździł długie lata niezależnie jakiej marki i z jakim silnikiem.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 07-09-2006, 01:37   

mowisz ze to bmw ma 500Nm .... i przyspiesza do sety w 6,5 sek......
16 letnie renault5 z malutenikim 1,4 mojego kumpla wersja K-tec tez ma taki czas :)


dobrze ktos to nazwal...ubijanie piany
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2006, 08:07   

TommiCrazy napisał/a:
mowisz ze to bmw ma 500Nm .... i przyspiesza do sety w 6,5 sek......
16 letnie renault5 z malutenikim 1,4 mojego kumpla wersja K-tec tez ma taki czas :)


mowisz ze stare renault twojego kumpla po tuningu ma taki czas.....pomysl co takie bmw po tuningu potrafi zrobic :)

ja tam piany nie ubijam, poprostu uwazam ze obecne diesle w niczym nie odstepuja od benzyniakow.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-09-2006, 09:02   

arturro napisał/a:
ja tam piany nie ubijam, poprostu uwazam ze obecne diesle w niczym nie odstepuja od benzyniakow

I mają większą sprawność niż benzyniaki.

Mnie tylko dziwi zacięcie benzyniarzy w najazdach na diesla.

popatrzcie na to z innej strony - jedzie?
TAK
zużywa paliwo?
TAK
ma miejsce dla pasażerów?
TAK
Bagażnik
TAK
No to jest to samochód osobowy.

Jakiej marki?
A co kogokolwiek mogą obchodzić czyjeś prywatne preferencje? Wydaje swoją nie cudzą kasę to kupuje to co się mu podoba. Jednemu KIA drugiemu Peugeot trzeciemu jszcze Toyota.

To nie powód do marudzenia. I udowadniania że to Misiek jest the best. Bo jest dobry ale the best to są RR. <-przykład.

Już dość. Tym bardziej że to OT. Moderator do roboty - wydzielić i dołaczyć do wątku benzyna czy diesel.

Ale JUŻ :!:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 07-09-2006, 10:09   

Hubeeert,
oczywiście że nie chodzi o "bicie piany" i przekomarzanie się kto kogo objedzie, tylko o wylistowanie wad i zalet benzyny i diesla.

... bo prawie takie samo... robi wielką różnicę 8)
 
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2006, 11:57   

ja tylko o wytrzymałości niby wyżyłowanych diesli - mam przykład - 2.5 TDi z Passata B6 - który ma obecnie coś ok. 610 tyś km przebiegu. bez remontu. Turbiny rzeczywiście padały, ale przy tym przebiegu były wymienione 2 razy i raz regenerowana, przy czym mój wujek totalnie się nie przejmuje zaleceniami o chłodzeniu turbiny... a pierwsze 3 lata auto przejeździło w jego wypożyczalni.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-09-2006, 11:59   

DORIAN JEDNA JASKÓŁKA WIOSNY NIE CZYNI :!:
Twój wujek jest debeściak. Jego Pasek jest debeściak.

A w moim TDI padła turbina przy 40000km a teraz przy 105000 koło zamachowe się rozleciało.

Daj spokój. :roll:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
przyczlapus
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2006, 12:21   

Także jak widać są plusy są minusy nic tylko kase wykładac kupować wymarzone TDi bądź V6 i śmigać po świecie :mrgreen:
 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2006, 14:17   

Niech puknie się w czoło ten, który porównuje silnik wolnosący do silnika doładowanego i przy tym w domyśle zapomina że ten drugi jest na DOPINGU.
Proszę porównywać wolnossące diesle do wolnossących benzyn...
i doładowane diesle do doładowanych benzyn. Wtedy będzie sprawiedliwie.
Pomyslcie o rzeczywistych kosztach wyprodukowania nowoczesnego turbodiesla, jego mega-precyzyjnej aparatury wtryskowej, sprężarki itp. Porównajcie ceny wolnossącego 1,6 100KM i nowoczesnego turbodiesla podobnej mocy. Jestem ciekawy ile tak naprawdę kosztuje wyprodukowanie jednego i drugiego, bo ceny w salonie niekoniecznie to odzwierciedlają. Polityka firm jest taka, że cenowo promuje się rozwiązania ekologiczne.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.