Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
22-08-2007, 17:46
Samopoziomujące nadwozie w kombi
Autor Wiadomość
xborg 
Nowy Forumowicz

Auto: Gal Station 2,5v6 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-11-2014, 09:55   

Dzięki, wychodzi na to, że oryginał :)
 
 
Mandrake 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 kombi Black Matte
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 170
Skąd: Międzyzdroje
Wysłany: 07-11-2014, 13:21   

Więc przeszczep się udał :)
Na tył poszły amory i sprężyny KYB, przód amory Magnum. No i w praniu wyszły zerwane tuleję w drążkach wzdłużnych, stawiam że to przez to tył mi latał....
Dziwna sprawa wyszła z nivo. Ogólnie test amorów na trzepaku wyszedł 83 i 84%, ale to jakaś bzdura w 14 letnim zawieszeniu. Po wyjęciu amorów były strasznie twarde, nie idzie ich wcisnąć na głębiej niż 1cm. Aczkolwiek po założeniu nowych sprężyn i amorów dupa poszła mi sporo do góry. Dopiero widać jak nisko siedział z nivo. Mam pytanie, jakoś można sprawdzić już wyjęty amor? Zaznaczam, że wycieków brak, a jak pisałem wyżej na trzepaku wyszły jak nowe.
Ostatnio zmieniony przez robertdg 07-11-2014, 18:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-11-2014, 15:14   

Mandrake, masz foto jak stał wcześniej na NIVO?
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
Mandrake 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 kombi Black Matte
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 170
Skąd: Międzyzdroje
Wysłany: 07-11-2014, 16:44   

No niestety nie, ale mogę swobodnie "wsadzić" :mrgreen: pięść pomiędzy nadkole a oponę. Na nivo ledwo trzy palce :mrgreen:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-11-2014, 18:51   

Mandrake napisał/a:
przód amory Magnum
Bardzo kiepski wybór
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Mandrake 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 kombi Black Matte
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 170
Skąd: Międzyzdroje
Wysłany: 07-11-2014, 19:01   

Why? :) Kumpel w sklepie z częściami twierdził, że reklamacji jeszcze nie mieli na amory tej firmy...
Z kolei tylne prawe łożysko SKF przeżyło u mnie miesiąc :| Niedawno reklamacja uznana
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-11-2014, 19:10   

To zależy pewnei od tego kto ile płacił za te magnumy, ale materiał wykonania strasznie kiepski, albo jęczą albo gładź sie wysypuje, o SKF to się nie wyrażam bo zdarza się że nawet nominalnych wymiarów nie trzyma - a kiedyś szwedzi tacy byli "fajni"
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Mandrake 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 kombi Black Matte
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 170
Skąd: Międzyzdroje
Wysłany: 07-11-2014, 19:38   

Z kolei amory max-gear latał bokiem w BMW i nic się nie działo :badgrin:
A wracając do tematu, masz jakiś pomysł jak można zdjęte nivo zweryfikować? Chodzi o to, że jeżeli okaże się sprawne to oddam je chętnie za darmo. Komuś może się przydać, ja tam wole zwykłą zawieche
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 09-11-2014, 22:39   

Jak są nie wylane i suche nivo to powinny być dobre. Będą napewno chętni, za pare zł spokojnie pogonisz i zostanie ci na nowe amorki:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Mandrake 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 kombi Black Matte
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 170
Skąd: Międzyzdroje
Wysłany: 10-11-2014, 07:38   

A to, że stał parę cm niżej nie ma wpływu?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 10-11-2014, 21:47   

Nivo ma to do siebie że się utwardza w momencie kiedy samochód jest załdowany i nie obniża się za bardzo.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 13-11-2014, 19:13   

Marcino napisał/a:
Jak są nie wylane i suche nivo to powinny być dobre.

Dokładnie.
W moim przypadku amor zrobił psikusa i puścił się w czasie ustawiania zbieżności a wyglądał całkiem dobrze.
Wydaje mi się jednak, że taka sytuacje to rzadkość.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
PIOTR_FOTO 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5V6 i PajeroII 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 152
Skąd: Łuków
Wysłany: 25-11-2014, 12:56   

Mandrake a masz numery tych sprężyn i amortyzatorów? Masz kombi i LPG?
 
 
Mandrake 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 kombi Black Matte
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 170
Skąd: Międzyzdroje
Wysłany: 26-11-2014, 10:17   

Mam kombi bez lpg.
Nr:
- amor tył Monroe R3885
- sprężyna tył Kayaba RC5864
 
 
PIOTR_FOTO 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5V6 i PajeroII 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 152
Skąd: Łuków
Wysłany: 26-11-2014, 11:13   

Dzięki. Ja mam kombi z LPG, amortyzatory i sprężyny MONROE i po 2 latach od ich wymiany, na oponach 195/60 R15 ledwo na pustym samochodzie można dwa palce włożyć między oponę a błotnik.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.